Citat:
Ursprungligen postat av
Lobengula
Say what?
Hörrdu Haschpundaren, jag bemöter dig respektfullt men du väljer att påstå att jag säger saker som jag aldrig har sagt. Det är inte speciellt schysst.
Det är klart att det kan begås fel, jag har aldrig påstått något annat. Däremot så är nästan allting loggat så fel kan rättas till. Oftast sker det med en enkel pm-konversation.
Men om du ni vill ha en seriös diskussion så får du nog sluta anklaga andra för något de aldrig har sagt. Lite jävla respekt måste man ge varandra för att det ska bli en diskussion.
För det första, om du har något problem med debattklimatet här på flashback så är du välkommen att starta ett eget forum.
För det andra skrev du:
Citat:
Ursprungligen postat av
Lobengula
Risken finns och den ska man vara uppmärksam på, konstigt vore det annars. Däremot så har jag aldrig sett den, snarare att moderatorer är väldigt snabba på att uppmärksamma när de ser något som inte ser normalt ut.
[...]
Så att "kårandan" skulle korrumpera är helt enkelt inte realistiskt.
Neksnor jämför med svenska systemet som också har transparens och jag överförde ditt resonemang för att visa hur bizarrt det var.
Det du säger är alltså att "om det finns öppenhet i ett system är det inte realistiskt med korruption".
Och det påståendet är felaktigt, det var det jag ville belysa.
Vidare så är det ju jävligt magstarkt av dig som moderator att tala om seriositet när ni och administrationen upprepade gånger ljuger i denna tråd och talar om en transparens som inte finns i chatten bland annat.
Ni ljuger för medlemmarna och lovar dyrt och heligt att allt går rätt till, men under ytan så är det totalt regelvidrigt.
Och ni vet det. Ni vet exakt hur den där jävla chatten fungerar så det handlar knappast om ovetskap utan ren och skär mörkläggning.