Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Såklart är det så. Efter diverse turer vill de att jag ska starta min tråd i ett hårdmodererat forum.
Diverse turer
Du var helt oförmögen att kräka ur dig vilket konto det gällde som du ville ha hjälp med, och förstod inte heller att frågor kring avstängningar tas i delforumet som heter "Feedback gällande avstängningar och bannlysningar"...
Du har dessutom fortfarande inte lyckats få ur dig vilket konto du vill ha hjälp med! Är det själva klagande som är grejen för dig?
Stor humor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
En moderator godkänner min text innan den publiceras och bara samma moderator och ingen annan som kommenterar. Vad är skillnaden mot ett PM?
Skillnaden (som är tämligen uppenbar) är att när det tas i en tråd som alla kan läsa och posta i så kan också alla läsa argumenten och ser vad som gäller och kan själv argumentera.
Sen kanske du inte riktigt greppar det här med yttrandefrihet. Det innebär alltså inte att tvingar folk att kommentera i trådarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
De har ju byggt upp ett system med noll insyn och noll rättvisa. Förstår inte varför.
Så ett delforum med publika trådar där alla kan läsa och göra inlägg är noll insyn och noll rättvisa...?
Vi har ju alltså till och med vigt ett helt delforum åt detta där man alltså till och med kan klaga efter att en avstängning verkställts.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Det hela mynnar ju ut i en massa trådar likt denna. Till slut tröttnar vi och försvinner ifrån forumet. Ingen tjänar väl på det.
Nä
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
Undrar hur få de egentligen är
Även där är det full insyn
https://www.flashback.org/moderatorer
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
och hur mycket betalt de får
Denna fråga har varit upp massor av gånger och vi får fortfarande inget betalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljuget
och om de någonsin kan ha det i ett framtida CV. 2002-2017 Moderator på Flashback. Vilka jobb kan de få på det?
Jag tror du övervärderar moderatorrollen rätt kraftigt.