Det här börjar bli surrealistiskt.
Detta svar fick du tidigare idag på din fråga:
Citat:
Ursprungligen postat av
soulreaper
Det stämmer att det inte står någonting där ang. förfarandet, men är du läskunnig är det inte så svårt att inse att du kan bli avstängd
I vår FAQ kan man läsa följande:
Att du inte inser hur alla större forum och sidor där det finns staff på är uppbyggda är ju beklagligt men dessvärre ingenting vi kan göra någonting åt.
Där länkade alltså soulreaper till texten om Outlaw i FAQ:en
Därpå frågar du:
Citat:
Ursprungligen postat av
borriz
Var jag hittar regler om förfarandet vid avstängning så som du beskrev detta tidigare, en länk till regeltexten skulle vara trevligt. Kan inte tro att dessa regler är sekretessbelagda.
Jag utgår ifrån att det finns explicit skrivna regler och att det inte handlar om någon form av sedvana.
CH svarar då med samma länk som soulreaper gav dig tidigare:
Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Hamilton
Det varken finns eller behövs regler till det förfarandet. Det är en omröstning bland modsen och resultatet efter omröstningen avgör straffet. Svårare än så är det inte.
Q: Vad är Outlaw?
A: En gömd forumavdelning som bara admins och moderatorer har tillgång till. Där diskuteras varningar, bannlysningar och annat som behöver tas ”bakom gardinerna”.
Då är du plötsligt nöjd:
Citat:
Ursprungligen postat av
borriz
Tack mer än så behöver jag inte veta, jag har tidigare försökt diskutera ifall det fanns någon form av hemlig domstol här på forumet och du har just bekräftat detta.
Detta alltså trots att jag skrivit det 3 gånger tidigare (igår) och att soulreaper länkat till dig idag.
Vad händer sedan:
Citat:
Ursprungligen postat av
borriz
Vet du möjligen var i FAQ reglerna finns?
Jag har sökt men inte funnit och det hjälper definitivt inte att ge mig nedsättande tillnamn, jag trodde faktiskt inte att en moderator skulle hänge sig åt den sortens pennalism.
Och nu börjar du om igen...
Du har fått reglerna länkade till dig flera gånger.
Du har fått länken till vad Outlaw är (+ att tre olika moderatorer och en admin har bekräftat att det är en avdelning som är stängd för alla utom mods/admins, samt att procedurerna för hur det går till har redovisats)
Du har blivit hänvisad till FAQ:en.
Vad är det nu du anser att du inte fått information om?