Hej! Är ny här på Flashback men jag ska försöka få fram mina frågor så lätt som möjligt!
Jag intog Ecstasy i form av ''Spirit of life'', beiga i färgen på Everglades i Askum 3 nätter i rad. Det var första gången jag fick grova hallisar av E. Vi hade även med oss hasch och tjack. Under dessa tre dagar gick vi utan mat, knappt med vatten pga dåliga resurser för det. Den psykedeliska musiken var på 24/7 i skogen där flera glada människor tältade.
Man kände att kroppen inte orkade mer efter redan 2 dagen men ändå tvingade man sig upp för bravaderna, många gånger låg jag bara i tältet och stirrade tomt med blicken utan att säga ett ord, man gick runt och mumlande konstant med sig själv i nyktert tillstånd och var bara allmänt vilse i hjärnan och sinnet. För trög för att kunna förklara saker och det ända man orkade göra var att ligga ner. Taktkänslan var åt helvete.
På söndagen var man påväg hem, shit vad skönt tänkte jag! Men inte
Efter en timma hemma total kollapsa jag i sängen och kände hur en stor ångestattack närmade sig. Under flera timmar gick jag runt, helt manisk och storgrät i ca. 2 minuter för att sedan tvärt sluta. Detta repeterade sig ett x antal gånger.
Mår rent ut sagt piss, inte konstigt eftersom jag brukat något som tillslut gjort mig så tom.
Dagen är jobbig, men natten är värre. När mörkret smyger sig på blir jag markant ledsnare, ser ingen livslust... Jag har även insett att mörkret gör mig väldigt rädd efter festivalen. Innan var jag en nattuggla. Älskade att gå ut och gå t.ex men nu vill jag bara gömma mig i mitt lilla hål. Ser saker som egentligen inte finns där och hör ljud i form av trance-musik som skapas av t.ex bilar som kör förbi.
Men nu till frågorna;
Hur länge kan detta hålla i sig? Finns det saker man kan göra eller inta så det blir bättre? förutom CB då jag mår sämre av det. Rökte en ren jolle på söndagen för att lindra denna hemska sinnesställningen men det fick mig att flippa totalt. Kroppen reagerade inte som den brukade och jag såg massa hallisar och mådde illa.
Varför mår jag som jag mår? Förstår att AT:n är en grej men är detta verkligen samma sak?
De jag pratat med säger att det bara är grov AT, sedan drog de upp att de kan vara en liten psykos, vilket för mig lät väldigt konstigt och chockande.
Genom att få reda på varför jag beter mig som jag gör kan hjälpa mig genom dagarna lättare, tills det bestämmer sig för att försvinna. Att serotoninbristen påverkar mitt humör neråt är ju självklart, så det är ju inget att påpeka direkt hehe

Hoppas texten är läsbar iallafall, ber om ursäkt för trögheten

Annars önskar jag er en god kväll!