Citat:
Ursprungligen postat av
willys89
Fråga!!
Kan vissa personer vara "imuna" emot MDMA och Ecstasy?
Har testat E några gånger och aldrig känt ett riktigt rus, första gången så var vi fyra stycken, och de slutade med att de tre fick ligga å kramas i en hög medans jag gick och duschade, kände ingen lust att kramas, mysa eller någon slags beröring. kände som ett pirrande på huden endast.
Jag har tagit det flera gånger efter det och aldrig känt mig glad myssugen eller kärleksfull, bara ett litet pirr i huden som varar högst 10 minuter.
MDMA har jag testat också.
första gången var de som en gul kristallklump som vi delade upp, snortade halva och drack halva i vatten, han jag var med började prata känslor, att han tyckte om mig, ville hålla hand osv, och samma där kände absolut ingenting, förutom att ja blev sinnessjukt äcklad av han, av hela sittuationen och bad han lämna mig.
Andra så kände blev ja förvirrad ca 5 minuter å låste in mig på badrumsgolvet. sen poff borta!!
SÅÅÅ: är det vanligt att man inte känner av? mina pupiller har blivit stora som klot dock! har aldrig heller mått dåligt efteråt eller upplevt den där "tomheten" vissa påstår sig göra efter E.
Och alltid när jag tagit det så har mina vänner kännt av och har provat flera olika sorter!!!
Det är inte vanligt, men det förekommer säkert att någon föds med en defekt som gör att serotoninreceptorerna inte kan tolka signalen som MDMA skickar. Det finns en tråd på Bluelight om en person som aldrig kan bli hög på ämnet så du är definitivt inte den första som får den upplevelsen.