2015-08-26, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Alltså nu får det vara nog!

Jag har mmr mellan 1700-2000 och jag lirar rankade matcher. Jag har förlorat 7 matcher nu och är skitförbannad, mitt lag består av uteslutet korkade spelare som inte lyssnar när jag snackar taktik.

Går inte att klättra runt 2k rating.

Jag har klättrat upp till 5.2k på mitt main-account, spelar ibland på mitt gamla 2k account och det är helt hopplöst.

Jag har klättrat från 4k till 5k, samtidigt har jag droppat från 2.5k till 2k mmr på mitt gamla och kommer knappt över 2k.

De som påstår att MMR systemet fungerar är helt off.
Citera
2015-08-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vismbr

Jag har klättrat upp till 5.2k på mitt main-account, spelar ibland på mitt gamla 2k account och det är helt hopplöst.

Jag har klättrat från 4k till 5k, samtidigt har jag droppat från 2.5k till 2k mmr på mitt gamla och kommer knappt över 2k.

Lättare att klättra på 2k mmr, folk är så dåliga. Det är bara att välja TA, Storm eller dylikt och gå 25-0 varje match, du lär torska några men ändå klättra rätt så snabbt.
Citera
2015-08-26, 20:05
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Är det bara för mig eller tar det en jävla tid för att hitta server? Igår vid 21 så tog det säkert 8min för att hitta en server.

Jag har samma problem så antar att det är för alla. Har varit så senaste dagarna, är uppe i 10 minuter nu...
Citera
2015-08-27, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Alltså nu får det vara nog!

Jag har mmr mellan 1700-2000 och jag lirar rankade matcher. Jag har förlorat 7 matcher nu och är skitförbannad, mitt lag består av uteslutet korkade spelare som inte lyssnar när jag snackar taktik.

Att snacka taktik och skit på den ratingen är hopplöst. Som andra sagt kör ditt eget race. Picka mid och lira storm, lesh eller lina och stompa mid. Rotera och försök bli så fet som möjligt.
Citera
2015-08-27, 22:13
Medlem
Michael-ScarNs avatar
S4 is BACK [A] gråtrunk . de e tamääj fan inte sant

Praise the Lord
Citera
2015-08-28, 08:44
Medlem
Fyfan drog en riktig mastodontmatch igår, 80 minuter! Vi hade 2 lanes pushade men dog på andra lanen, och sedan av någon anledning drog vi oss tillbaka alldeles för länge så när vi kom upp till basen igen hade de blivit feta av våra creeps som hela tiden attackerade deras bas. Vi dog vid varje försök utan att kunna ta sista lanen, men de countrade aldrig som tur var, så efter mycket om och men och en jävla tid så lyckades vi plocka en av dem utanför basen, och sedan pushade till vinst.
Citera
2015-08-31, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vismbr

Aldrig att du är 5k och inte kan boosta ett 2k-konto. Pics or it didn't happen!
Citera
2015-08-31, 15:26
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
S4 is BACK [A] gråtrunk . de e tamääj fan inte sant

Praise the Lord
Detta! OCH Chessie till NiP. Blir fantastisk dota-höst!
Citera
2015-08-31, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baluch
Aldrig att du är 5k och inte kan boosta ett 2k-konto. Pics or it didn't happen!

Jag förstår honom. Jag gick in ett yolo mode och droppade till 2.3k. Det var ett jävla jobb att ta sig till 3k+ efter det. Spelar ingen roll om du är mid, vinner lane och gankar båda lanes, eller carry och dominerar när ditt lag konstant feedar och går berserk på laget. Tog oändligt med matcher för att kliva upp på 3k. Nog för att du kan göra mycket som en bra spelare, men 1v5 går inte alltid.
Citera
2015-08-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOtippad
Jag förstår honom. Jag gick in ett yolo mode och droppade till 2.3k. Det var ett jävla jobb att ta sig till 3k+ efter det. Spelar ingen roll om du är mid, vinner lane och gankar båda lanes, eller carry och dominerar när ditt lag konstant feedar och går berserk på laget. Tog oändligt med matcher för att kliva upp på 3k. Nog för att du kan göra mycket som en bra spelare, men 1v5 går inte alltid.
Mjo, men väldig skillnad på 2,3 till 3 och 2 till 5.
Citera
2015-08-31, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baluch
Mjo, men väldig skillnad på 2,3 till 3 och 2 till 5.

Fast han gick inte ifrån 2 till 5, utan det är ju separata accs?
Citera
2015-08-31, 17:47
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOtippad
Fast han gick inte ifrån 2 till 5, utan det är ju separata accs?

Poängen är väl att kan man spela på 5k nivån så borde man lätt kunna spela upp ett 2k acc till 4-4,5k innan det börjar gå tungt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in