2015-08-26, 11:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Okej. På min "updated to version" står följande siffror: 2.3.0.33174.

Just ja. Säsong 4 börjar på Fredag. Kan vi förvänta oss tidigt morgon eller sent på kvällen? Hur brukar det vara på tidigare säsonger?

Från: http://us.battle.net/d3/en/blog/19824753/first-look-season-4-8-11-2015
Citat:
Season 4 begins August 28 at 5 p.m. PDT in North America, 5 p.m. CEST in Europe, and 5 p.m. KST in Asia.

Edit: Och 2.3 är dagens patch
Edit2: Min patchades automagiskt över natten eftersom datorn stod på.
Citera
2015-08-26, 12:11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Från: http://us.battle.net/d3/en/blog/19824753/first-look-season-4-8-11-2015

Edit: Och 2.3 är dagens patch
Edit2: Min patchades automagiskt över natten eftersom datorn stod på.

Okej. Så 5PM är 5 på kvällen. Segt. Hade varit trevligare på morgonen eller förmiddagen. Jaja.

Vilken svårighetsgrad skall jag köra med Demon Hunter eller Witch Doctor om jag skall levla fort själv men ändå klara av det ensam? Något tips?
Citera
2015-08-26, 12:13
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Okej. Så 5PM är 5 på kvällen. Segt. Hade varit trevligare på morgonen eller förmiddagen. Jaja.

Vilken svårighetsgrad skall jag köra med Demon Hunter eller Witch Doctor om jag skall levla fort själv men ändå klara av det ensam? Något tips?

5 blir bra det, slutar jobba 5:30 (6:30 svensk tid), sen ska jag, N3ss3 och M0ll-E nöta tillsammans

Svårighetsgraden är svårt att säga, där du dödar trash snabbt och elite dör snabbt det med, så beror lite på din gear.
Citera
2015-08-26, 12:22
Medlem
Overminds avatar
Citat:
5 blir bra det, slutar jobba 5:30 (6:30 svensk tid), sen ska jag, N3ss3 och M0ll-E nöta tillsammans

Svårighetsgraden är svårt att säga, där du dödar trash snabbt och elite dör snabbt det med, så beror lite på din gear.

Min gear kommer ju vara bajs för jag gör ju en för säsong 4.
Citera
2015-08-26, 12:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Min gear kommer ju vara bajs för jag gör ju en för säsong 4.

Börja på Expert iaf, man kan väl inte ens välja högre förrän en karaktär har nått 60.

Edit: Om inte det gäller cross season, för då kan man ju börja i Torment om man känner för det.
Senast redigerad av ^Eaz 2015-08-26 kl. 12:37.
Citera
2015-08-26, 12:43
Bannlyst
Citat:

Kör du solo är Hard den bästa, får du något riktigt bra vapen så kan du köra Master några levlar tills att det blir för svårt igen.

Citat:
Börja på Expert iaf, man kan väl inte ens välja högre förrän en karaktär har nått 60.

Edit: Om inte det gäller cross season, för då kan man ju börja i Torment om man känner för det.

Kör aldrig Expert under leveling, det är den nivån som ger minst exp relativt till hur mycket mobs skadar/tål.
Citera
2015-08-26, 12:55
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Kör aldrig Expert under leveling, det är den nivån som ger minst exp relativt till hur mycket mobs skadar/tål.

Oh fan, har inte alls hållt mig uppdaterad på det eftersom jag inte lvlat en char på något år.
Citera
2015-08-26, 13:07
Medlem
Overminds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Kör du solo är Hard den bästa, får du något riktigt bra vapen så kan du köra Master några levlar tills att det blir för svårt igen.

Jag testar Hard. Man kan ju gå in i options och ändra svårighetsgrad när som helst. Det är fan ett bra system! Bara testa sig fram! Går det inte och är svårt och jag dör hela tiden så sänker jag ju bara ett snäpp.
Citera
2015-08-26, 13:08
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag testar Hard. Man kan ju gå in i options och ändra svårighetsgrad när som helst. Det är fan ett bra system! Bara testa sig fram! Går det inte och är svårt och jag dör hela tiden så sänker jag ju bara ett snäpp.

Glöm inte att det är ingen idé att börja lvla någon riktigt ännu (om du inte vill testa hur svårt hard är t.ex).
Citera
2015-08-26, 13:10
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Glöm inte att det är ingen idé att börja lvla någon riktigt ännu (om du inte vill testa hur svårt hard är t.ex).

Nej, jag väntar till säsong 4 börjar så kör jag igång. Får se om det blir en Demon Hunter eller Witch Doctor. Känns som båda är bra att lvla ensam med då båda är ranged och ena kan framkalla minions som hjälper honom.
Citera
2015-08-26, 19:33
Bannlyst
Jag känner att många klaner började dö ut under mitten/slutet av s3, var håller de flesta av er hus? Är ni kvar i FB/SU?
Citera
2015-08-26, 22:37
Medlem
Vassknivs avatar
Yo, köpte Diablo 3 när det kom ut, spelade några veckor sen slutade. En polare hade tänkt spela igen nu när den nya patchen kommer ut. Och är rätt noob på Diablo (end-game iallafall).

Har lite frågor, finns det typ "raiding" alltså behövs en tank, healer och dps för bossar?
Är den nya patchen bra?
Funderar på att köra som Crusader för det är stortsett Paladin i WoW vilket jag själv spelar, och kör tank där så undra om det blir nästan samma grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in