2015-08-25, 21:28
Medlem
För mig blir det en Wizard när S4 drar igång. Ska bli spännande å se om det blir några roliga builds nu när s4 drar igång, inte kollat något på det än. Inte lirat wizard sen början av expansionen kom. Körde WW barbar förra season å på non-seasonal med.
Citera
2015-08-25, 21:53
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunerts
För mig blir det en Wizard när S4 drar igång. Ska bli spännande å se om det blir några roliga builds nu när s4 drar igång, inte kollat något på det än. Inte lirat wizard sen början av expansionen kom. Körde WW barbar förra season å på non-seasonal med.

Har kört exakt som du och monk, crusader eller wd lockar inte alls så nu blir det wiz! Enda jag inte gillar med wizard är den tråkiga Archon builden så den håller jag mig långt ifrån och hoppas att det kommer några builds som kan bli lika starka.
Citera
2015-08-25, 23:33
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Har med tagit ledigt på måndagen. Mest för att jag tyvärr inte är hemma fre-lör=( Jävla weekend bajs=(

ska vi lira på måndag då? jag är upptagen hela helgen också. kanske kan smålira lite dock så jag kan boosta upp dig lite. vet inte ens om jag blir 70 dock
Citera
2015-08-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
ska vi lira på måndag då? jag är upptagen hela helgen också. kanske kan smålira lite dock så jag kan boosta upp dig lite. vet inte ens om jag blir 70 dock

Aa det kan jag lova att vi ska. Jag kommer dock hem runt lunch på Söndag, så från lunch sönda kommer jag väl lira till iaf måndag natt utan mer än kiss/mat pauser:P
Citera
2015-08-25, 23:52
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Aa det kan jag lova att vi ska. Jag kommer dock hem runt lunch på Söndag, så från lunch sönda kommer jag väl lira till iaf måndag natt utan mer än kiss/mat pauser:P

bruden drar väl hem söndagkväll så jag kan lira sent in på natten efter det och sen är jag ledig måndag tisdag måste preppa med lite mat känner jag. haha
Citera
2015-08-26, 00:20
Medlem
Fûrims avatar
Om det är någon som kör hc och vill lira imorgonbitti så skicka ett pm så farmar vi mats till kuben tillsammans! Kör ww barb
Citera
2015-08-26, 08:39
Medlem
Fûrims avatar
Så jävla nöjd med patchen, även om själva uppdraget att skaffa Kanai-kuben var en liten besvikelse.
Men bandit-shrines, att slänga in bovine/puzzle ring och spawna cow lvl/vault, så jävla bra patch!

Nu till frågan, kan någon tipsa mig om vilka kanai powers jag skall välja?
Kör WW-barb hc.

Jag har inte The Furnace så den kan jag inte ha än på vapnet.
Funderar på Rorg/Unity på jewelry men vilken armor power?
Citera
2015-08-26, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunerts
Verkligen. Riktigt jäkla taggad på detta. Tror det blir finfint!
Citera
2015-08-26, 10:29
Medlem
Overminds avatar
Borde inte 2.3 patchen släppas snart?????

Jag tänkte lira själv och lvla fort upp till lvl 70. Vilken klass är snabbast att lvla själv?

Demon Hunter? Witch Doctor?

Jag har redan en lvl 70 Barbarian, Crusader och Wizard. Så vill prova något jag knappt rört.
Citera
2015-08-26, 10:45
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind

Jag tänkte lira själv och lvla fort upp till lvl 70. Vilken klass är snabbast att lvla själv?

Jag har redan en lvl 70 Barbarian, Crusader och Wizard. Så vill prova något jag knappt rört.
Patchen har släppts idag. Jag håller på att ladda ner den nu.

Demon Hunters är ganska bra, som vanligt, men jag personligen tycker inte den är så rolig. Witch doctors vet jag inte hur bra dem är just nu faktiskt. WDs är roligare än DHs i mitt tycke.
Citera
2015-08-26, 10:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind

Patchen är släppt, lirade lite imorse. Däremot är inte Season 4 startad, den drar igång på Fredag

Fixade kuben och körde 2 A1 och A4(bonus för stunden) bounty chest, rikligt med loot, vissa bossar tog lite tid, dock när man fixat med kuben så tror jag att det kommer bli avsevärt mycket enklare.

Edit: Pucktvåa efter Andersson93
Citera
2015-08-26, 10:57
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Patchen har släppts idag. Jag håller på att ladda ner den nu.

Demon Hunters är ganska bra, som vanligt, men jag personligen tycker inte den är så rolig. Witch doctors vet jag inte hur bra dem är just nu faktiskt. WDs är roligare än DHs i mitt tycke.

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Patchen är släppt, lirade lite imorse. Däremot är inte Season 4 startad, den drar igång på Fredag

Fixade kuben och körde 2 A1 och A4(bonus för stunden) bounty chest, rikligt med loot, vissa bossar tog lite tid, dock när man fixat med kuben så tror jag att det kommer bli avsevärt mycket enklare.

Edit: Pucktvåa efter Andersson93

Okej. På min "updated to version" står följande siffror: 2.3.0.33174.

Just ja. Säsong 4 börjar på Fredag. Kan vi förvänta oss tidigt morgon eller sent på kvällen? Hur brukar det vara på tidigare säsonger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in