Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-08-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatFreddysCat
42 timmar nu utan en tablett (Targiniq). Man mår som man gör. Kroppen värker lite lätt, fryser till o från, näsan rinner, nyser, och så har magen satt igång lite lätt. Och en seghet i skallen. Tog ett par st Lyrica igår kväll samt 1 mg Iktorivil vilket hjälpte för sömnen, även om man sovit bättre... Fann även ett par st Tramadol här hemma men att slänga i sig en sådan på kvällstid kanske inte är det smartaste? Kanske förlänger opiatabstinensen? Än så länge har det gått helt ok trots allt. Hade ju "endast" ätit Targiniq i drygt 6-7 månader, 60 mg om dygnet. Kan tänka mig att det självklart är klart tuffare att gå av skiten om man ätit opiater i åratal... Vi kämpar på här iaf. Är ju bara ett litet experiment för att se så jag kan kliva av skiten. Väl mött!

Klart du kan. Men det kanske är lite dumt att ha en massa piller hemma. Nu har du iofs inte haft så hög dos men jag skulle inte klarat sluta med en massa tabletter hemma, speciellt första dagarna.
Benzo tycker inte jag hjälper så mycket mot sömnbesvären, man blir mest bara jävligt seg och trött men lika svårt att sova. Är säkert individuellt dock.
Citera
2015-08-19, 15:38
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Har tagit 40-50mg oxy dagligen i ca 2v. Igår kväll bestämde jag mig för att endast ta när jag verkligen behöver de vid smärta.

Vaknade runt 6 imorse. Hade frossa, huvudvärk och lite yr. Tog c-vitamin och magnesium. Somna om och vakna vid 12 igen. Nu är jag bara lite illamående och svettas/fryser en del. Kommer ATn bli värre? Hur länge kan jag räkna med att må såhär innan de släpper?
Citera
2015-08-19, 17:13
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Fått i mig totalt 50mg nu varav ca 20mg nasalt och 30mg oralt, men känner ingenting, inte de minsta lilla.. Ser helt normal ut och är inte påverkad (även från andras perspektiv, fråga en vän)

Vågar man åka hem och ta och slänga i sig 30mg till? För vill ju känna nått men oddsen känns dåliga :/

Mvh.

Vet att jag citerar mitt egna inlägg...

Nu har jag fått i mig runt 85mg och känner av det mycket lite.. Kärt alla sorters administrations sätt, nasalt, oralt och t.om. En omgång rektalt haha, läste nått om att benso kunde "boosta" oxy så tog en 10mg valium och ja.. Lite opiod klåda, väldigt lite påverkad, antar att jag inte får ut det sköna ruset alla andra får för att mina var 5mg's depot :/ Men ack till den som ger sig, har 20mg kvar så får se, slänger väl i mig resten om en stund antar jag...

Mvh.
Citera
2015-08-21, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Har tagit 40-50mg oxy dagligen i ca 2v. Igår kväll bestämde jag mig för att endast ta när jag verkligen behöver de vid smärta.

Vaknade runt 6 imorse. Hade frossa, huvudvärk och lite yr. Tog c-vitamin och magnesium. Somna om och vakna vid 12 igen. Nu är jag bara lite illamående och svettas/fryser en del. Kommer ATn bli värre? Hur länge kan jag räkna med att må såhär innan de släpper?

Hej du, fan jag mår dåligt bara jag läser det du skriver. Ja den kommer att bli värre och det kommer att hålla på så ett tag! (Flera dagar). Inte nog med illamående, frossa och svettas så kommer du börja få ont, spy, skita ner dig, svårt att sova, ja you name it! Du borde trappat/trappa ner!

Hoppas det går bra för dig!
Citera
2015-08-21, 01:24
Medlem
KronkSlics avatar
Tog 10mg oxycontin för cirka 20min sen(01:00). Har tidigare under kvällen druckit alkohol (Ca 3 groggar captain morgan cola, 30/70, och två cider. Slutade dricka runt halv 8)

Är det farligt? Hur länge behöver jag hålla mig vaken?

MvH
Citera
2015-08-21, 02:52
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronkSlic
Tog 10mg oxycontin för cirka 20min sen(01:00). Har tidigare under kvällen druckit alkohol (Ca 3 groggar captain morgan cola, 30/70, och två cider. Slutade dricka runt halv 8)

MvH

Hur mycket väger du? Det var ju rätt längesedan du drack alkoholen.. Se till att få i dig ordentligt med vatten bara. 10mg är rätt litet, särskilt då det är depot.
Citera
2015-08-21, 08:14
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronkSlic

MvH

Nej, helt ofarligt. Hade du fått i dig 50mg hade du kunnat vart fundersam. 10mg är ju vad vilken kärring som helst tar när hon har ont i axeln, och inte fan gör dom ett inlägg på fb och frågar om det är farligt.
Citera
2015-08-21, 20:52
Medlem
KronkSlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Nej, helt ofarligt. Hade du fått i dig 50mg hade du kunnat vart fundersam. 10mg är ju vad vilken kärring som helst tar när hon har ont i axeln, och inte fan gör dom ett inlägg på fb och frågar om det är farligt.

Var första gången jag testade, och min polare var bara lite orolig för mig.
Tack för svaren!
Citera
2015-08-21, 21:00
Medlem
Bra tabletter men väldigt beroende framkallande!
Vän till mig får 300x 80mg vart tredje månad, tyvärr så ökar hans dos konstant.
Citera
2015-08-23, 14:47
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Vad är en bra oxy dos när man legat 2-4 mg subutex dagligen ett bra tag? Har varit utan sub ca 48 h timma ska man vänta 4 dagar tills subben helt slutar blocka andra opioider som oxy i mitt fall?
Mvh
Citera
2015-08-24, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vad är en bra oxy dos när man legat 2-4 mg subutex dagligen ett bra tag? Har varit utan sub ca 48 h timma ska man vänta 4 dagar tills subben helt slutar blocka andra opioider som oxy i mitt fall?
Mvh

jag väntade 42 timmar efter mitt senaste sub intag sist jag käkade oxy. (brukar ca 1-2 stycker sub 8or i veckan)
jag fick inte mer effekt än lite lätt klåda och lite småtrött bara. 160mg i sjön..
Citera
2015-08-24, 16:53
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerskavett
jag väntade 42 timmar efter mitt senaste sub intag sist jag käkade oxy. (brukar ca 1-2 stycker sub 8or i veckan)
jag fick inte mer effekt än lite lätt klåda och lite småtrött bara. 160mg i sjön..
Vet hur det känns men 160mg i sjön stackare.. imorgon bitti har ja väntat ca 80h, och då borde det fan funka tycker ja när ja sitter här med dom först tecknen på abs/avtändning nu, funderar på att offra en 40 mg:are om en stund och se om man känner av något. Verkar som det bara är Heroin ja kan skjuta igenom blockeringen med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in