2015-08-22, 22:19
  #12505
Medlem
klippt norspan 10 mikrogram /timme i bitar och haft det i vatten i typ 2 timmar. Går det bli någe skön?


Edit: Tänkte slänga i en tepåse och avnjuta,
__________________
Senast redigerad av cheslav 2015-08-22 kl. 22:22.
Citera
2015-08-22, 22:29
  #12506
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
subutex i RP, är de värt det eller är det lika bra att snorta?
inte suboxone utan subutex.
Jag tyckte att det slog på lite snabbare, men inte mycket.
Citera
2015-08-22, 22:34
  #12507
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Jag tyckte att det slog på lite snabbare, men inte mycket.

googlade på det och kom snabbt fram till att det var fullkomligt onödigt och mkt bättre att bara inhalera. tack för svar
Citera
2015-08-23, 00:50
  #12508
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
googlade på det och kom snabbt fram till att det var fullkomligt onödigt och mkt bättre att bara inhalera. tack för svar


SuboXONE slog bra mycket bättre rektalt än vad de gjorde nasalt, iaf på mig! Har ju dock inte provat med subuTEX då de är en jävla idiotisk torka av de i södra Skåne. Florerar med suboxone dock...

Mvh.
Citera
2015-08-23, 20:23
  #12509
Medlem
Psyktabus avatar
Hur lång tid av användande tog det för er att behöva byta dos från låt oss säga 1 mg till 2 mg?

Vad är tecknen på att man börjar fastna?
Citera
2015-08-23, 20:34
  #12510
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Hur lång tid av användande tog det för er att behöva byta dos från låt oss säga 1 mg till 2 mg?

Vad är tecknen på att man börjar fastna?

Kan vara ett tecken, men det har aldrig varit det för mig. Jag har skaffat mig på tok för hög tolerans nu (4 mg) men jag får ingen avtändning när jag tar uppehåll 5-7 dagar.
Citera
2015-08-23, 20:56
  #12511
Medlem
Psyktabus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kan vara ett tecken, men det har aldrig varit det för mig. Jag har skaffat mig på tok för hög tolerans nu (4 mg) men jag får ingen avtändning när jag tar uppehåll 5-7 dagar.

Hur lång tid och vilka intervaller av användande hade du för att få den toleransen?
Citera
2015-08-23, 21:03
  #12512
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Hur lång tid och vilka intervaller av användande hade du för att få den toleransen?

Tog ett uppehåll på 6 månader för två år sedan för att få ner toleransen till 0. Köper i snitt en båt i veckan och det tog inte många veckor innan jag var uppe i 3-4 mg.
Jag ska försöka mig på ett långt uppehåll igen snart (blir så dyrt när jag behöver en halv tablett för 6 timmars rus) men det är svårt att hålla sig Att jag har klarat mig från ett fysiskt beroende är en gåta
Citera
2015-08-23, 21:16
  #12513
Medlem
Psyktabus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tog ett uppehåll på 6 månader för två år sedan för att få ner toleransen till 0. Köper i snitt en båt i veckan och det tog inte många veckor innan jag var uppe i 3-4 mg.
Jag ska försöka mig på ett långt uppehåll igen snart (blir så dyrt när jag behöver en halv tablett för 6 timmars rus) men det är svårt att hålla sig Att jag har klarat mig från ett fysiskt beroende är en gåta

Åfan! Trevligt att du undkommit det. Själv har jag inte en susning om hur ofta jag kan dosera utan att bli sub torsk tyvärr..
Citera
2015-08-23, 22:52
  #12514
Medlem
neurogens avatar
tack till den mod som raderade mitt inlägg! <3

Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Hur lång tid av användande tog det för er att behöva byta dos från låt oss säga 1 mg till 2 mg?

Vad är tecknen på att man börjar fastna?

förstår inte riktigt din fråga.

menar du när man slutar gå från 1mg om dagen, har gått på det länge, och sen börjar köra 2mg om dagen?

själv när jag tar suboxone, brukar 8mg räcka i 2-3 dagar.

Tar jag subutex dock, blir jag så jävla hög att missbrukaren i en går o fyller på linor hela tiden, så då räcker det i ungefär 30-40h

har faktiskt ingen aning hur jag skall svara på din fråga :/

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kan vara ett tecken, men det har aldrig varit det för mig. Jag har skaffat mig på tok för hög tolerans nu (4 mg) men jag får ingen avtändning när jag tar uppehåll 5-7 dagar.

gick på -oxone dagligen i 2 månader och tillslut var man på 8mg på en dag, alltså typ 8h, och då var ruset borta o de va astråkigt, så jag slutade. fick inte ens minsta känning till AT heller.

Tram däremot en annan historia ;/

Subutex däremot, känns som en helt annan drog för mig, än Suboxone. Fastän jag snortar båda.
Trodde verkligen inte det skulle vara sån enorm skillnad.

Är riktigt rädd att jag ska gå o bli hooked på -tex nu när jag precis lyckats sluta med tramadol efter 6+ månader av konstant trammande.
__________________
Senast redigerad av neurogen 2015-08-23 kl. 22:55.
Citera
2015-08-24, 01:05
  #12515
Medlem
Psyktabus avatar
Precis, menar när man går över från 1 mg till 2 pga tolerans.
Citera
2015-08-24, 01:34
  #12516
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyktabu
Precis, menar när man går över från 1 mg till 2 pga tolerans.

om målet är att ta det varje dag?
ja fortsätt tills du når 24mg om dagen, sen får du byta till metadon.
själv har jag inte tagit sub sedan ett par månader, och stoppat i mig 11mg sen i fredags e.m
varit riktigt riktigt mysigt.
men skall chilla nu från det iallafall ett dygn, måste få lite ordentlig sömn, o inte bara halvdvala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in