2015-08-20, 15:46
Medlem
Sallinskiis avatar
Tog ca 100mg oxycodone igår är de lugnt att ta 1,5mg suboxone idag eller de korsar vartannat på något tråkigt sätt?

Mvh.
Citera
2015-08-20, 17:58
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schism
Låter bra, då testar jag väl dem om ingen annan har dålig erfarenhet av dem. Anser du, eller någon annan för den delen, att sandoz, orifarm, eller nu då blue fish om de är som du säger att de ocskå är vita. Är bäst? INnan jag kom in i programmet var jag tvungen att ta actavis orangea, sedan teva ibland, även de orangea , men sen när jag en gång råkade få tag på en orifarm, du känner igen en sådan på att den är vit, fast har lite fläckar, och tror ej det står nått på, men är itne säker, tror ej finns delskkåra heller, sedan är de hårda som sten. Men fan vilken skillnad, fick typ kick.

Så hoppas de där blue fish är bra nu när sandoz är slut i lagren.

Om någon har erfarenheter om blue fish jämför emot sandoz och orifarm skriv gärna, eller bara allmäna synpunkter. MVH

Ja dom där orange aktiga är jävligt mycket sämre. Fick sälja dom 50kr billigare när jag hade både dom och sandoz. Har för mig en sån där teva gick åt på mindre än en dag när jag inte hade tolerans. Tredje-fjärde dagen hade jag inte råd att gå på dom längre, känns meningslöst när man snortar en hel 8a och känner att det behövs minst lika mycket till.
Citera
2015-08-21, 14:01
Medlem
Sallinskiis avatar
Detta jag frågar nu finns de säkert redan någon som frågat men lite många sidor att leta igenom...

Tar subutex lite då och då ibland vanligtvis och de funkar kanon med en dos på 1-1,5mg nasalt och blir perfekt skön på den dosen och kan efter ca 6 timmar återdosera med samma dos och få samma effekt som vid första intaget. (har ingen direkt tolerans då de används ca 1 dag/ vecka)

Men nu får jag bara tag i suboxone och kör en dos på ca 2mg nasalt, händer inte särskilt mycket, efter 1,5-2 timmar senare kan jag ta en dos till på ca 2,5mg och de ger ingen direkt märkbar effekt då heller, är suboxonen så mycket "svagare" med tanke på naloxonen som de innehåller? Är de dumt/svårt att återdosera efter att man tagit sin första dos för att öka effekten? (är de att elda för fåglarna?) så borde jag slå till med en 4mg dos direkt istället för min "normala" på 2mg?

Samt vad kan ev. "boosta" ruset/effekten? Har tillgång till valium (10mg's) Iktorivil (2mg's) och xanor (1mg's)
Om något av de "boostar" subben, vilken dos skulle ni säga då? Har relativt hög tolerans på benso bör kanske tilläggas.

Edit: har även atarax (om den skiten nu skulle funka för något över huvudtaget)

Alla svar och tips uppskattas hjärtligt!

Mvh.
Senast redigerad av Sallinskii 2015-08-21 kl. 14:11.
Citera
2015-08-21, 14:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Detta jag frågar nu finns de säkert redan någon som frågat men lite många sidor att leta igenom...

Tar subutex lite då och då ibland vanligtvis och de funkar kanon med en dos på 1-1,5mg nasalt och blir perfekt skön på den dosen och kan efter ca 6 timmar återdosera med samma dos och få samma effekt som vid första intaget. (har ingen direkt tolerans då de används ca 1 dag/ vecka)

Men nu får jag bara tag i suboxone och kör en dos på ca 2mg nasalt, händer inte särskilt mycket, efter 1,5-2 timmar senare kan jag ta en dos till på ca 2,5mg och de ger ingen direkt märkbar effekt då heller, är suboxonen så mycket "svagare" med tanke på naloxonen som de innehåller? Är de dumt/svårt att återdosera efter att man tagit sin första dos för att öka effekten? (är de att elda för fåglarna?) så borde jag slå till med en 4mg dos direkt istället för min "normala" på 2mg?

Samt vad kan ev. "boosta" ruset/effekten? Har tillgång till valium (10mg's) Iktorivil (2mg's) och xanor (1mg's)
Om något av de "boostar" subben, vilken dos skulle ni säga då? Har relativt hög tolerans på benso bör kanske tilläggas.

Edit: har även atarax (om den skiten nu skulle funka för något över huvudtaget)

Alla svar och tips uppskattas hjärtligt!

Mvh.

Alla benso boostar. Xanor boostar bäst tycker jag eftersom att den är stark. Testa dig fram
Citera
2015-08-21, 14:39
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Alla benso boostar. Xanor boostar bäst tycker jag eftersom att den är stark. Testa dig fram

Tack! Får testa dra i mig 1mg suboxone till om en timme och tar nog 1mg xanor och en 10mg valium nu när jag kommer hem så får de slå på innan jag tar mer av subben.

Mvh.
Citera
2015-08-21, 14:51
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Tack! Får testa dra i mig 1mg suboxone till om en timme och tar nog 1mg xanor och en 10mg valium nu när jag kommer hem så får de slå på innan jag tar mer av subben.

Mvh.

Tycker att du ska skippa Suboxone och köra på tabletter utan Naloxone också
Citera
2015-08-21, 16:10
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Tycker att du ska skippa Suboxone och köra på tabletter utan Naloxone också

Enda anledningen till jag kör suboxone är för att jag inte får tag i subutex, så kan inte hjälpa att suboxonen innehåller naloxon :/ och är rätt liten marknad för andra substanser som innehåller buprenorfin..

Mvh.
Citera
2015-08-21, 20:45
Medlem
neurogens avatar
inte kört sub på några månader nu, blev nån lina över loppet av en timme, uppskattningsvis 2mg totalt.
har ca 300mg diaz i kroppen sedan iförrgår och igår o jävlar säger jag bara.
e så jävla jonsad kan enbart ligga i sängen o nodda o har gjort nu i 6-7h, sånär som att kolla lite fb, ätit, rökt cigg o skrivit lite på forum
aldrig varit med om att sub slått såhär skönt förut.
påminner om typ 50mg++ metadon, ja skojar inte . sån jävla eufori alltså och det dalar ju inte e ju konstant peak.

så ifall du är bensotolerant som fan, jag är i princip immun, käkade 250mg igårkväll så kan ja varmt rekommendera denna mixen.
fy helvete vaf skönt. max 2mg sub har det blivit sedan tolv och det peakar fortfarande.

skall tilläggas att det är subutex och inte suboxone. gått ett tag på oxone föe några månader sedan och då kändes de som typ tramadol light.
detta är mer som rejäl dos metadon o har varat sen tolv typ kunde aldrig på en miljon år ana att det skulle slå så hårt o så skönt

skulle några folköl nu landa och ta bort ruset som det gör me tram eller skulle de bli trevligare? :d
Senast redigerad av neurogen 2015-08-21 kl. 20:52.
Citera
2015-08-21, 21:42
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
skulle några folköl nu landa och ta bort ruset som det gör me tram eller skulle de bli trevligare? :d

jepp, det landade lite. men de gör inget varit en helt sjukt galen euforisk dag
Citera
2015-08-22, 02:56
Medlem
Får man något smärtlindring till nacken och kanske någon skön känsla på norspan 10 mikrogram /timme ? Att använda det normalt.
Citera
2015-08-22, 08:05
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheslav
Får man något smärtlindring till nacken och kanske någon skön känsla på norspan 10 mikrogram /timme ? Att använda det normalt.

enligt https://en.wikipedia.org/wiki/Equianalgesic (fast man skall inte gå blint efter dessa listor då de är generaliserande till potens per vikt och inte efter individuell subjektiv effekt.
det är riktlinjer och inget annat) så verkar inte 0,01mg /h göra speciellt mycket
0,25mg buprenofin = 6,6mg oxikodon, när det kommer till effekt mot smärta.
så 0,01mg buprenorfin i timmen känns lite lönlöst, varför existerar det ens kan man ju undra?
men jag har ingen aning då jag aldrig prövat ett sådant plåster eller vad det nu är.
hjälper säkert mot smärtan helt ok, ingen aning.
Citera
2015-08-22, 18:15
Medlem
neurogens avatar
subutex i RP, är de värt det eller är det lika bra att snorta?
inte suboxone utan subutex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in