Citat:
Ursprungligen postat av
Oantastlig
Är det någon som har påstått att trafficking skall upphöra helt efter en avkriminalisering? Vad vi vet är att den inte verkar öka. Tyskland har betydligt lägre andel trafficking när man korrigerar för hur stor sexbranschen är där samt invånarantal. För du jämför väl inte antalet upptäckta fall, i absoluta tal, mellan ett land med 60 miljoner invånare, i hjärtat av Europa, med Sverige som inte ens innan kriminaliseringen hade någon trafficking att prata om och som ligger i Europas norra utkant?
Du svarade aldrig, är du djupt religiös?
nej jag är inte religiös, finns inte det minsta spår av nån som helst gudstro i mitt hjärna.
Blir jag riktigt livrädd så ropar jag på pappa inte på Gud. Inte heller är jag speciellt spirituellt eller andligt lagd eller tror på tomtar i skogen. ok?
nej men du har ju WW som exempel som i inlägg efter inlägg försöker få det till att legalisering skulle minska sextrafficking.
Vi har redan gått igenom rapporterna kring sextrafficking från tysk polis, ligger längre bak i tråden.
Och jo siffrorna ökade i Tyskland efter 2002 de har inte minskat. finns en rapport länkad från 2008 där de presenterar staplar så långt bak som 1998. Bara suga i sig Oantastlig. Staplarna ÖKAR i höjd inte minskar, efter 2002. Och nej detta har inget med invånare, turist placering eller storlek på sexbranch att göra.
Tyskland har större andel sextrafficking fall än Sverige i förhållande till befolkning, hur ni än försöker vända ut och in på siffrorna och tvinga in dem i nån mall som mer passar era önskemål.
Ingen idé du ens försöker eller ska ni försöka så önskar jag åtminstone att ni gör det på nått sätt som är det minsta intelligent och slutar bara upprepa påståenden som redan är rejält motbevisade.
Det senare skrivet till WW, vars debatthederlighet nog får anses som förverkad vid det här laget.