2015-08-16, 13:10
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ingen tar dig på allvar längre efter dina tidigare lögner, utom dina förnekar-kompisar
Det är snarare du som inte blir tagen på allvar längre... (till och med Federley hånar dig offentligt). Men om du också utför motsvarande studie och presenterar resultaten här så ökar din trovärdighet dramatiskt.
Citera
2015-08-16, 13:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ingen tar dig på allvar längre efter dina tidigare lögner, utom dina förnekar-kompisar

Jag är ganska övertygad om att de allra flesta litar mer på mig än dig.
Citera
2015-08-16, 13:21
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Det är snarare du som inte blir tagen på allvar längre... (till och med Federley hånar dig offentligt). Men om du också utför motsvarande studie och presenterar resultaten här så ökar din trovärdighet dramatiskt.

Ni förnekarhattar har aldrig någonsin gjort minsta lilla studie på de chemtrailande planen, stor humor att ni ens försöker hävda det...

Angående Federley, så har han inte svarat på mitt senaste tweet, då han ju är fullt medveten om att han redan gjort bort sig rejält...
Citera
2015-08-16, 14:14
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Angående Federley, så har han inte svarat på mitt senaste tweet, då han ju är fullt medveten om att han redan gjort bort sig rejält...
Jasså? Det låter intressant! Vi tittar väl närmare på det då!
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrika
Det går inte att förneka sådana bildBEVIS!
Citat:
Ursprungligen postat av Federley
tur jag är i Portugal! Inte ett CHEMTRAIL så långt ögat når! #fri
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Njut av den chem-fria luften där så länge du kan!
Citat:
tänk att jag märker ingen skillnad! Kan allt om CHEMTRAILS bara vara humbug o hitta-på?
Citat:
Om du inte märker nån skillnad, varför då hävda att det är TUR att du befinner dig i Portugal?
Citat:
var ju första dagen. Men sen hände inget. Hepp.
Citat:
Vad var det som hände första dagen?
Ja men jävlar vad ÄGD han blev
Han orkar inte ens att upprepa att INGENTING hände första dagen!!

Jag hoppas att man uppmärksammar din bragd där du bor och att hela dagcentret samlas för att fira dig!
Citera
2015-08-16, 14:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
så skulle även jag sett reguljära kommersiella plan på FR24 spraya, men icke!

Att du inte har sett persitent trails efter vanliga kommersiella plan beror troligtvis på att du har lite svårt att förstå dig på din omgivning och därmed har svårt att leta på en karta. Att du t.ex hävdar att http://imgur.com/AfHvkoc inte kan ligga på 10 km höjd är ganska talande.

Ett flygplan som befinner sig 10km upp i luften och 30 km bort kommer att ses cirka 20 grader över horisonten. Dvs exakt det du ser på ovan bild.

En väldigt enkel fråga: Om du ser ett plan som är 45 grader över horisonten och det flyger på 10 km höjd - hur långt bort befinner sig då planet från dig? Var på FR24's karta ska du leta?
Citera
2015-08-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ni förnekarhattar har aldrig någonsin gjort minsta lilla studie på de chemtrailande planen, stor humor att ni ens försöker hävda det...
Stor humor att du skulle ha gjort någon studie!

Vi har föreslagit en rad studier till dig och din lilla klick av dårar, men ni har inte vågat bemöta det.

Och, som sagt. Bevisbördan är din. Innan något kräver en förklaring ska detta något etableras. Kan du inte följa dessa spelregler har du inget case. Det är därför som tråden ligger i konspirationsforat och inte i vetenskapsforat. "Chemtrails" är inte ett belagt fenomen och ingen har givit ett kvantitativt sätt att skilja mellan chemtrails och kondensationsstrimmor. Du kan inte ens bestämma dig för om de förra ens syns eller inte. Än mindre vad de skulle innehålla, varför, osv. Men dessa frågor är vakuösa tills ni etablerar chemtrails som faktum. Så har inte gjorts, ty ni är imbecilla.
Citera
2015-08-16, 17:44
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att du t.ex hävdar att http://imgur.com/AfHvkoc inte kan ligga på 10 km höjd är ganska talande.

Du hävdade 12 km, och frågan är om det ens är 4 km tamej f-n...

Att du är en stor, stor lögnare har de flesta redan insett!
Citera
2015-08-16, 17:50
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Stor humor att du skulle ha gjort någon studie!

Vi har föreslagit en rad studier till dig och din lilla klick av dårar, men ni har inte vågat bemöta det.

Och, som sagt. Bevisbördan är din. Innan något kräver en förklaring ska detta något etableras. Kan du inte följa dessa spelregler har du inget case. Det är därför som tråden ligger i konspirationsforat och inte i vetenskapsforat. "Chemtrails" är inte ett belagt fenomen och ingen har givit ett kvantitativt sätt att skilja mellan chemtrails och kondensationsstrimmor. Du kan inte ens bestämma dig för om de förra ens syns eller inte. Än mindre vad de skulle innehålla, varför, osv. Men dessa frågor är vakuösa tills ni etablerar chemtrails som faktum. Så har inte gjorts, ty ni är imbecilla.

Inte ett belagt fenomen?

Du skämtar!

Inte för att du någonsin varit intresserad av vetenskap, men här kommer en vetenskaplig dokumentär kring chemtrails och chemtrailandet i världen, rekommenderar den dig mycket varmt, mycket sevärd!

Chemtrails - The Secret War:

https://www.youtube.com/watch?v=U-5VnMIiKPY

Återkom inte med fortsatt nonsens innan du sett hela dokumentären, tack!

Dokument efter dokument bekräftar:

Chemtrails är fakta och har pågått i åratal utan att vi informerats:

https://www.youtube.com/watch?v=w9ZW3Io7IxI
https://www.youtube.com/watch?v=PBEO0PgA1mY

Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-16 kl. 17:52.
Citera
2015-08-16, 17:56
Medlem
Död o återfödds avatar
.
EXTRA !!! EXTYRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Icke ett endaste chemtrail på himlen på hela långa dagen !!!

Normalt har vi 50-200 chemtrails/dag (nätterna svårare att räkna, men säkerligen många även då), dag ut och dag in där jag bor, men idag icke ett endaste chemtrail!

Bilden ser säkert likadan ut för resten av Sverige!

Jesuischarlie och bumpo, hur ser det ut där ni bor, några som helst chemtrails idag?

HUR FÖRKLARAR CHEM-FÖRNEKARNA DETTA ???

FÖRUTOM DÅ ATT NATO GAV SMHI BESKEDET ATT - "VI LIGGER LÅGT NÅN VECKA NU..."

TILL SAKEN HÖR ATT DET ÄR SAMMA SORTS VÄDER IDAG SOM DE SENASTE DAGARNA...

INGEN STÖRRE SKILLNAD PÅ ANTAL FLYGPLAN UPPE I LUFTEN...

MEN ÄNDOCK, ICKE EN ENDASTE STRIMMA FRÅN FLYGPLAN IDAG...

Hur förklarar chemtrail-förnekarna detta faktum?

Ska bli oerhört intressant att följa förnekarhattarnas försök till undanflykter...

JAG KAN BARA SÄGA EN SAK- PASSA PÅ OCH NJUT AV DET CHEM-FRIA VÄDRET !!!

SMHI (och NATO) LOVAR NÅGRA SÅDANA DAGAR TILL DEN KOMMANDE VECKAN...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-16 kl. 18:13.
Citera
2015-08-16, 17:59
Moderator
Citat:
.
EXTRA !!! EXTYRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!

Icke ett endaste chemtrail på himlen på hela långa dagen !!!

Normalt har vi 50-200 chemtrails/dag, dag ut och dag in där jag bor, men idag icke ett endaste chemtrail!

Bilden ser säkert likadan ut för resten av Sverige!

Jesuischarlie och bumpo, hur ser det ut där ni bor, några som helst chemtrails idag?

HUR FÖRKLARAR CHEM-FÖRNEKARNA DETTA ???
På samma sätt som de gjort sedan tråden startades, givetvis.
"Vädret varierar".
Citera
2015-08-16, 18:16
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
På samma sätt som de gjort sedan tråden startades, givetvis.
"Vädret varierar".

Samma temperatur, samma luftfuktighet, samma lufttryck, samma skostorlek etc, men inga som helst chemtrails, vare sig korta eller långa !!!

Förklara tack!

Hmm...
Citera
2015-08-16, 18:24
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Samma temperatur, samma luftfuktighet, samma lufttryck, samma skostorlek etc, men inga som helst chemtrails, vare sig korta eller långa !!!

Förklara tack!

Hmm...

Jaha så du har koll på temperatur och relativ luftfuktighet i alla luftlagren?? Är väl rena lögner som vanligt, du kan ju inte ens svara på mina frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in