2015-08-16, 14:30
Medlem
ImAFlirts avatar
https://www.youtube.com/watch?v=oeKAAAjyRFo

Finns tydligen en korrelation mellan näsa och kuk.

Tänkte att istället för att kasta skit på denna teori bara för att du råkar vara ett undantag så varför inte fråga alla som besöker tråden om det stämmer på just dig?
Har denna forskare/doktor rätt så kommer majoriteten här inne som har stor kuk även ha en relativt stor näsa.

Stor näsa betyder att det antingen är ganska så bred eller ganska så lång i profil (eller en blandning såklart).

Jag börjar:

18cm lång
15cm omkrets

Näsan kan klassas som av större modell om man tittar från sidan så på mig stämmer det.
Citera
2015-08-17, 08:47
Bannlyst
Finns det studier som visar om kvinnor utsöndrar mer oxytocyn och dopamin när hon får större kuk än mindre?
Citera
2015-08-18, 19:37
Medlem
men vad då
Senast redigerad av yyinv 2015-08-18 kl. 19:45.
Citera
2015-08-22, 13:32
Medlem
15 cm lång 15 cm omkrets , har aldrig fått klagomål, trodde jag hade liten kuk tills jag läste att 15 cm i omkrets va rätt ovanligt :S
Citera
2015-08-23, 14:04
Medlem
AmygdalaDesus avatar
23 cm längd, 16 cm omkrets.
Något jag vart stolt över hela livet tills jag nu är i ett förhållande där den inte tycks om.
Det finns inget positivt att ha stor verkar det som, förutom att man kan göra helikoptern i hallspegeln när man är uttråkad.
Citera
2015-08-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Ett tips om du med större än medel kuk ändå inte tycker den ser speciell ut. Titta i spegeln just innan du ska duscha eller något. Nu kanske ni gör det varje dag redan men jag hade aldrig lagt någon större vikt på kukstorlek innan det, jag trodde alltid att jag hade medel men i spegeln så märker man hur andra uppfattar den.

Hahah, har gjort detta, den ser ut som en g-punktdestroyer om jag skulle köra missionären typ, den ser jävligt perfekt böjd ut
Citera
2015-08-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmygdalaDesu
Något jag vart stolt över hela livet tills jag nu är i ett förhållande där den inte tycks om.
Det finns inget positivt att ha stor verkar det som

Då har du haft en väldig otur, att träffa en tjej i dagens Sverige som inte föredrar en stor kuk (till en viss gräns) är svårt, 23 cm är iof ganska extremt.
Och inget positivt? Är du galen?
Citera
2015-08-24, 02:05
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Då har du haft en väldig otur, att träffa en tjej i dagens Sverige som inte föredrar en stor kuk (till en viss gräns) är svårt, 23 cm är iof ganska extremt.
Och inget positivt? Är du galen?

Well, förut tyckte jag att det var det. Min förra KK kunde inte hålla truten på tjejmiddagar, och sen spred sig ett rykte, vilket resulterade i väldigt patetiska frågestunder från alkoholpåverkade tjejer under den tiden jag jobbade som bartender.
Var stolt över rackarn! Dock är det ju så att jag är sambo med någon som har extremt lågt sexbehov (till skillnad från mig), så vi kan aldrig anpassa henne till storleken.
Med sånt stort tidsmellanrum mellan gångerna så återgår hon till originella storleken, och då blir det i princip oskuldstagning då vi har vaginalt.
Får en att känna sig som ett freak istället, till skillnad från förr
Citera
2015-08-24, 21:02
Medlem
schlevcurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
https://www.youtube.com/watch?v=oeKAAAjyRFo

Finns tydligen en korrelation mellan näsa och kuk.

Tänkte att istället för att kasta skit på denna teori bara för att du råkar vara ett undantag så varför inte fråga alla som besöker tråden om det stämmer på just dig?
Har denna forskare/doktor rätt så kommer majoriteten här inne som har stor kuk även ha en relativt stor näsa.

Stor näsa betyder att det antingen är ganska så bred eller ganska så lång i profil (eller en blandning såklart).

Jag börjar:

18cm lång
15cm omkrets

Näsan kan klassas som av större modell om man tittar från sidan så på mig stämmer det.

Det är helt rätt. Det var därför Hitler ville förinta judarna
Citera
2015-08-29, 01:21
Medlem
Sglasss avatar
De enda som bryr sig om kukstorleken är osäkra pojkar/flickor.
Hur man använder den är det viktiga, old news but true.
Jag själv har 7 cm slak, nöjd med den. Betydligt större med stånd såklart, vet ej hur stor dock xD
Det får nästa tjej jag träffar mäta ^^
Allt mellan 3-18 cm funkar skulle jag säga. Som en äkta broder.
Citera
2015-08-29, 01:55
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Well......rent biologiskt och fysiskt så skapar större penis mer friktion.
Mindre penis kan passa ett visst antal tjejer, men generellt så tjänar man på storlek.
Inte överdriven storlek som jag tyvärr blivit vald att få, men du fattar vad jag menar.
Citera
2015-08-29, 12:11
Medlem
KornHunters avatar
Har aldrig trott att jag har "en stor penis" men tydligen så verkar min vara snäppet över average
17x17

har enbart varit med min nuvarange tjej, är ny i "gamet" och hon har klagat på tjockleken, hon fick ont vad ska jag göra?? gillar henne väldigt mycket för övrigt men vårt sex är sådär pga jag kan inte köra fullt ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in