2015-08-29, 14:17
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KornHunter
Har aldrig trott att jag har "en stor penis" men tydligen så verkar min vara snäppet över average
17x17

har enbart varit med min nuvarange tjej, är ny i "gamet" och hon har klagat på tjockleken, hon fick ont vad ska jag göra?? gillar henne väldigt mycket för övrigt men vårt sex är sådär pga jag kan inte köra fullt ut

Snäppet över average? Du vet att mindre än 1% av alla män har en omkrets på 17 cm och över?
Citera
2015-08-29, 16:50
Medlem
AmygdalaDesus avatar
17x17 är starkt jobbat ändå.
Jag har 6 cm längre, men 16 i omkrets.
Hade gärna tagit lite längd o lagt på omkretsen
Citera
2015-09-01, 16:42
Medlem
Denna länk tar er tillbaks till verkligheten.. Bra sida för att kunna mäta kukar haha. Den visar hur stor volym ökning du får jämfört med medelkuken

http://www.mraverage.com/sizer.php

Jag kan erkänna att min är medel. Har en på 17 cm lång och 13 cm tjock. Den lutar inte åt något håll. Alla tjejer så fort brallan har åkt ner har inspekterat och sugit livet ur den. Endast 1 har påpekat att hon varit med större.

Till det svarar jag: Så klart du har sett större!
Jag har ju varit med tajtare!

Men jag skulle inte modifiera min krigare på något sätt alls.. den har spridit glädje så insults! Bitter inte på mig. Ni som har tjocka jävlar som ölburkar måste ju ha syrgasmask på er för att kunna hålla kukens blodflöde igång? Det som gör min kuk så bra att jag kan köra på i timmar och ge mig 5 min efter en orgasm och jag är redo igen!
Senast redigerad av Poopo 2015-09-01 kl. 16:59.
Citera
2015-09-01, 16:58
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmygdalaDesu
17x17 är starkt jobbat ändå.
Jag har 6 cm längre, men 16 i omkrets.
Hade gärna tagit lite längd o lagt på omkretsen

Har du ingen bild på den bananen?
Citera
2015-09-01, 17:10
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Har du ingen bild på den bananen?
Haha paranoid som jag vart hela livet så har jag inte riktat ens en kamera mot den.
Why?
Citera
2015-09-01, 19:14
Medlem
Citat:
Haha paranoid som jag vart hela livet så har jag inte riktat ens en kamera mot den.
Why?

tja asså kuken är väl mannens känsligaste kroppsdel. Klart man vill vara en hingst och spräcka skiten ur fittan. Men om vi tar oss tillbaks till verkligheten. Så tror jag att du bör komma långt med minst 15 cm och en omkrets på 12. Allt annat är big och visa gillar detta så klart. Har dock hört av visa tjejer att stora kukar håller inte på lika länge som en medelkuk? Stämmer detta?

Asså brudar har ingen aning om hur stor kuken är när den flyger igenom webben. Dom som har fått skåda min kuk tror att den är mycket större. Så här tänker brudar via webb eller när du träffar dom!

Snygg kille! du knullar dom

Shiit omg hans kuk var perfekt STOOOR som fan! Hon säger att hon kom 3 gånger och att hennes ben skakar...

Faktum är att kuken som endast är 17 cm lång och 13 i omkrets dugger gott och väl (Min har dessa mått). Allt handlar om att hennes fitta helt plötsligt blev överraskad av en ny kuk som töjer ut henne på ett annat sätt. Din kuk är som din fingeravtryck jag lovar dig att hon inte har haft en liknande upplevelse för. Nu kommer säkert någon säga emot men nää grabbar jag har knullat runt flitigt och detta är vad jag har fått för respons av samtliga..

Är du sedan i ett längre förhållande så klart bruden tröttnat och nästa man som knullar henne kommer säkerligen antigen vara bra eller anus. Som sagt tjejer har 0 koll på mått. En brud mätte min kuk och hon sög för glatta livet och insåg att desstu mer hon sög desstu kraftigare blev skiten hon ökade säkerligen omkretsen med minst 0.5 - 1 cm till bara där... Till och med jag blev förvånad över att min kuk kunde bli såååå tjock..

så ja brudar ni kan blåsa upp skiten med om ni gör det rätt! Allt handlar om samspel om du vill ha en fett kuk så kåta upp mannen så att han blir hård som sten och när du ser att ådrorna börjar synas sug skiten ur den och så växer den ännu mer!

Men kolla på länken jag la upp här så kan du se vad medel är.. Ta brudarnas kommentar med en nypa salt! Men kolla på denna länk den ger dig en pekfinger på hur din kuk är i relation till verkligheten.. som sagt en ny kuk i en fitta är alltid en ny upplevelse för bruden och mannen

Sidan där du kan se hur du hamnar
Senast redigerad av Poopo 2015-09-01 kl. 19:35.
Citera
2015-09-01, 19:42
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
tja asså kuken är väl mannens känsligaste kroppsdel. Klart man vill vara en hingst och spräcka skiten ur fittan. Men om vi tar oss tillbaks till verkligheten. Så tror jag att du bör komma långt med minst 15 cm och en omkrets på 12. Allt annat är big och visa gillar detta så klart. Har dock hört av visa tjejer att stora kukar håller inte på lika länge som en medelkuk? Stämmer detta?

Asså brudar har ingen aning om hur stor kuken är när den flyger igenom webben. Dom som har fått skåda min kuk tror att den är mycket större. Så här tänker brudar via webb eller när du träffar dom!

Snygg kille! du knullar dom

Shiit omg hans kuk var perfekt STOOOR som fan! Hon säger att hon kom 3 gånger och att hennes ben skakar...

Faktum är att kuken som endast är 17 cm lång och 13 i omkrets dugger gott och väl (Min har dessa mått). Allt handlar om att hennes fitta helt plötsligt blev överraskad av en ny kuk som töjer ut henne på ett annat sätt. Din kuk är som din fingeravtryck jag lovar dig att hon inte har haft en liknande upplevelse för. Nu kommer säkert någon säga emot men nää grabbar jag har knullat runt flitigt och detta är vad jag har fått för respons av samtliga..

Är du sedan i ett längre förhållande så klart bruden tröttnat och nästa man som knullar henne kommer säkerligen antigen vara bra eller anus. Som sagt tjejer har 0 koll på mått. En brud mätte min kuk och hon sög för glatta livet och insåg att desstu mer hon sög desstu kraftigare blev skiten hon ökade säkerligen omkretsen med minst 0.5 - 1 cm till bara där... Till och med jag blev förvånad över att min kuk kunde bli såååå tjock..

så ja brudar ni kan blåsa upp skiten med om ni gör det rätt! Allt handlar om samspel om du vill ha en fett kuk så kåta upp mannen så att han blir hård som sten och när du ser att ådrorna börjar synas sug skiten ur den och så växer den ännu mer!

Men kolla på länken jag la upp här så kan du se vad medel är.. Ta brudarnas kommentar med en nypa salt! Men kolla på denna länk den ger dig en pekfinger på hur din kuk är i relation till verkligheten.. som sagt en ny kuk i en fitta är alltid en ny upplevelse för bruden och mannen

Sidan där du kan se hur du hamnar

Hahaha nice! Well, grejen var ju de att mitt ex blev lite förälskad i den och drog fram måttbandet, så det är ju därifrån det kommer.
Dock kan jag faktiskt tänka mig att den kan vara någon centimeter mindre, då det kändes som att hon verkligen mätte till framför ollonet.
Men anyways.
Är i ett förhållande nu där den hatas så pass mycket att den kommer till användning 4 -8 ggr om året.
Citera
2015-09-01, 19:49
Medlem
Citat:
Hahaha nice! Well, grejen var ju de att mitt ex blev lite förälskad i den och drog fram måttbandet, så det är ju därifrån det kommer.
Dock kan jag faktiskt tänka mig att den kan vara någon centimeter mindre, då det kändes som att hon verkligen mätte till framför ollonet.
Men anyways.
Är i ett förhållande nu där den hatas så pass mycket att den kommer till användning 4 -8 ggr om året.

Shiit, låter som du befinner dig i pussy hell! Har ni inte pratat om saken. Hade du gått terapi så hade vilken psykolog som helst sagt att ni måste prata om det. Ärlighet är bästa botemedel mot vad som helst enligt psykologer
Citera
2015-09-01, 19:52
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Shiit, låter som du befinner dig i pussy hell! Har ni inte pratat om saken. Hade du gått terapi så hade vilken psykolog som helst sagt att ni måste prata om det. Ärlighet är bästa botemedel mot vad som helst enligt psykologer

Haha jag har en hel gråtrunkartråd om det här på FB faktiskt....
Ledsamt är det. Livs kärlek, men de funkar inte sexuellt.
Gjort allt, verkligen ALLT.
Men det har definitivt börjat gå för långt.....så jävla sad
Citera
2015-09-01, 20:00
Medlem
Citat:
Haha jag har en hel gråtrunkartråd om det här på FB faktiskt....
Ledsamt är det. Livs kärlek, men de funkar inte sexuellt.
Gjort allt, verkligen ALLT.
Men det har definitivt börjat gå för långt.....så jävla sad

Det är så himla tråkigt när sexlivet inte funkar.. Det är så himla svårt att veta i förväg med tjejer om de verkligen kan hålla sig till en snopp... Jag minns när mina kusiner gav mig råd och sa till mig när jag var 17 år och knullade runt...

Se nu till att knulla så mycket och när du hittar en perfekt fitta för din kuk och hon säger att din kuk är perfekt för hennes fitta då behåller du den bruden och bygger en relation kring sexet... fattade inte vad de menade just då. Men det var visa ord. Sex är skitviktigt för människan..

Funkar inte sexet är det på gränsen att tilliten inte kommer att hålla. Då vet båda två att deras primitiva drift för eller senare kommer ta över och få någon att falla överbord
Citera
2015-09-01, 20:06
Medlem
AmygdalaDesus avatar
Citat:
Det är så himla tråkigt när sexlivet inte funkar.. Det är så himla svårt att veta i förväg med tjejer om de verkligen kan hålla sig till en snopp... Jag minns när mina kusiner gav mig råd och sa till mig när jag var 17 år och knullade runt...

Se nu till att knulla så mycket och när du hittar en perfekt fitta för din kuk och hon säger att din kuk är perfekt för hennes fitta då behåller du den bruden och bygger en relation kring sexet... fattade inte vad de menade just då. Men det var visa ord. Sex är skitviktigt för människan..

Funkar inte sexet är det på gränsen att tilliten inte kommer att hålla. Då vet båda två att deras primitiva drift för eller senare kommer ta över och få någon att falla överbord

Så sant, så sant! Dock är hon i princip asexuell. Så hon attraheras inte till sexuella ting.
Citera
2015-09-02, 08:20
Medlem
Citat:
Så sant, så sant! Dock är hon i princip asexuell. Så hon attraheras inte till sexuella ting.

Då måste du lida som fan över det.. Kan tänka mig att det måste vara extremt jobbigt. Asså vi män är så sjukt drivna av hormoner och kvinnor verkar inte förstå detta. Tittar vi på forskning så pekar allt tyvärr på att vi män alltid kommer vara så sexuellt hungriga att vi löper större risk att vara otrogna än kvinnor.

Vi är ju skapade för att ständigt sprida vår säd. Jag har alltid undrat över hela den här kulturella grejen med monogama förhållande. Jag är för relation tro inte att jag är emot det. Men ano 2015 där vi med ett par musklick på en dator kan fixa en partner skrämmer skiten ur mig. Sex har blivit som snabbmat enligt mig.

Jag ser väldigt bra ut och har inga som helst problem att få en tjej. Charmig som en troll gör saken ganska lätt. Testade HP när jag var singel och jag överraskades över att så många kvinnor som hade förhållande ville träffas för en snabb skjut. Processen var ju jättelätt den med!

Titta på bilder
skicka ett meddelande
Hon svarar
Sen kunde man prata om random shit och efter typ 15 min meddelande fram och tillbaks så började dom snacka sex.
Sedan utvecklades samtalet till en applikation som heter KIK.

Där förstod man hur kåta brudar kan vara. Asså jag blev ombedd att hem till tjejer som hade män flera gånger. De skrev alltid att kom nu!!! Han har gått till plugget/jobbet... Varnar dock för att man blir skadad av sånt där. Jag har kämpat i flera månader nu i mitt förhållande för att försöka inse/hoppas på att min tjej inte är så

Sorry för jag kom off topice. Men för att vända på det hela till kukar så ja vi män har en jäkligt jobbig situation.. Tänk att ett fucking hål kan göra så himla mycket mot ens skalle/känslor..

No woman no Cray
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in