Citat:
Ursprungligen postat av
AmygdalaDesu
Så sant, så sant! Dock är hon i princip asexuell. Så hon attraheras inte till sexuella ting.
Då måste du lida som fan över det.. Kan tänka mig att det måste vara extremt jobbigt. Asså vi män är så sjukt drivna av hormoner och kvinnor verkar inte förstå detta. Tittar vi på forskning så pekar allt tyvärr på att vi män alltid kommer vara så sexuellt hungriga att vi löper större risk att vara otrogna än kvinnor.
Vi är ju skapade för att ständigt sprida vår säd. Jag har alltid undrat över hela den här kulturella grejen med monogama förhållande. Jag är för relation tro inte att jag är emot det. Men ano 2015 där vi med ett par musklick på en dator kan fixa en partner skrämmer skiten ur mig. Sex har blivit som snabbmat enligt mig.
Jag ser väldigt bra ut och har inga som helst problem att få en tjej. Charmig som en troll gör saken ganska lätt. Testade HP när jag var singel och jag överraskades över att så många kvinnor som hade förhållande ville träffas för en snabb skjut. Processen var ju jättelätt den med!
Titta på bilder
skicka ett meddelande
Hon svarar
Sen kunde man prata om random shit och efter typ 15 min meddelande fram och tillbaks så började dom snacka sex.
Sedan utvecklades samtalet till en applikation som heter KIK.
Där förstod man hur kåta brudar kan vara. Asså jag blev ombedd att hem till tjejer som hade män flera gånger. De skrev alltid att kom nu!!! Han har gått till plugget/jobbet... Varnar dock för att man blir skadad av sånt där. Jag har kämpat i flera månader nu i mitt förhållande för att försöka inse/hoppas på att min tjej inte är så
Sorry för jag kom off topice. Men för att vända på det hela till kukar så ja vi män har en jäkligt jobbig situation.. Tänk att ett fucking hål kan göra så himla mycket mot ens skalle/känslor..
No woman no Cray