2010-10-28, 18:50
Medlem
ELioTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flavourkid
Håller med dig! Om 80% har en "undersized", vad fan är medellängden då?

Men du fattar inte att 80% kan omöjligt ha undersized?
Citera
2010-10-28, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snabelgiganten
Min är 8cm, omkrets 6cm. Är det normalt?
Jag är 34 år.

Ja............NEJ
Citera
2010-10-28, 19:52
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Stämmer förmodligen också.

Känns ju mysko att en penis på 30x16 cm inte kan användas lika bra som en på 19x16 cm.
Citera
2010-10-28, 20:31
Medlem
När ni snackar om längd, t.ex. 19x16 osv. Snackar ni om vid erektion?
Citera
2010-10-28, 20:55
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture

Vad tror du själv? Eller vet du redan med tanke på din i slutet?
Citera
2010-10-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Vad tror du själv? Eller vet du redan med tanke på din i slutet?

Jag tror på vid erektion, men tänkte att det var bäst att försäkra sig då man inte riktigt kan veta vad för monster-kukar folk har.
Citera
2010-10-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToyMachine180
det kvittar hur stor dasen är, det är fittan allt ligger på, är man uttöjd som en korridor så e det ju inte mysit...

De kvittar inte alls.... inte alls kul när man råkar på någon med 25 cm som ska stöta en ända upp i magen.. men det GÅR å få in rätt mycket å du kan ÄNDÅ vara trång, allt beror på hur kåt man är och hur mycket glid man har. Jag är så trång och har sådanna kramper när jag kommer att kondomerna inte sitter kvar på kuken, men nog fan blev jag förvånad när man tänkte den klassiska tanken "är den inne än" så NEJ det hänger inte BARA på tjejen.. men jag antar att du inte är en av dom "välutrustade" pojkarna med den komentaren.
Citera
2010-10-29, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture

troligtvis... å har man dessa mått i slakt tillstånd så växer den inte så specielt mycket iaf... desto mindre man har desto mer växer den vid erektion.
Citera
2010-10-29, 18:03
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fosterbarn
desto mindre man har desto mer växer den vid erektion.

Det är något klent utrustade män har lurat i dig för att dem, när de visar sin lilla "penis" i slakt tillstånd inte ska behöva skämmas då de kan försvara sig med att "den växer skitmycket när den blir hård!!!!"

Finns garanterat små slaka som blir stora när de är hårda men generellt sett så gäller regeln: Stor slak > stor hård samt liten slak > liten hård.
Citera
2010-10-30, 16:23
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Det är något klent utrustade män har lurat i dig för att dem, när de visar sin lilla "penis" i slakt tillstånd inte ska behöva skämmas då de kan försvara sig med att "den växer skitmycket när den blir hård!!!!"

Finns garanterat små slaka som blir stora när de är hårda men generellt sett så gäller regeln: Stor slak > stor hård samt liten slak > liten hård.
Det är ju iofs rätt självklart då en man med säg 15 cm slak, har ju minst 15 cm. Men visst ligger det lite i det, jag har typ 9 cm slak, och bara runt 17 cm hård, men har en kompis som påstod sig ha 15 slak och 17 hård...
Citera
2010-10-30, 20:09
Medlem
JohnDolmess avatar
Hur mäter man egentligen en slak kuk?
Mäter jag med måttband från roten när jag står upp och låter polarn hänga fritt så är den 14cm men om jag vinklar upp den från kroppen så den står rakt ut så försvinner ju några cm!

Enda anledningen till att mäta en slak snopp är väl för att man undrar hur andra ser på en i tex duschen antar jag och då borde det korrekta mätsättet vara det första jag beskrev.

Rätta mig om jag har fel?
Citera
2010-10-31, 01:34
Medlem
JoeDeRossis avatar
Yes, hur fan mäter ni slak? Skiljer sig ju med flera centimeter beroende på vilken tidpunkt det är på dagen och diverse andra saker. Räcker ju att ta sig på kuken bara så ökar den med flera centimeter men e fortfarande slak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in