2014-10-05, 14:52
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
Känner mig uttråkad och är i humör för lite prokrastinering, tog därför en bild på min mysrulle.
Flashbackare av honkön, vad tycks?
Citera
2014-10-05, 15:34
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Vem av er grabbar är det som har en kuk i storlek som moroten 02:17 in i denna youtubevideo?
Möjligtvis på en jävligt bra dag - eller också är mitt ögonmått helt åt helvete.
Citera
2014-10-05, 22:16
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
felpost

felpost
Senast redigerad av SveasVitasteBlatte 2014-10-05 kl. 22:17. Anledning: felpost
Citera
2014-10-06, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Mycket intressant läsning faktiskt.

Då du själv tycks underskatta din storlek, vad har du för tankar efter att ha läst den artikeln?

Inte så mycket tankar faktiskt, jag förstår inte hur man inte kan lida av "SPS" om man är medelutrustad eller under.
Att ha en sådan storlek i en värld där majoriteten kvinnor föredrar betydligt större är en jäkla börda och det har förstört mycket i mitt liv.
Citera
2014-10-06, 02:16
Medlem
Citat:
Mycket intressant läsning faktiskt.

Då du själv tycks underskatta din storlek, vad har du för tankar efter att ha läst den artikeln?

Inte så mycket tankar faktiskt, jag förstår inte hur man inte kan lida av "SPS" om man är medelutrustad eller under.
Att ha en sådan storlek i en värld där majoriteten kvinnor föredrar betydligt större är en jäkla börda och det har förstört mycket i mitt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Har själv 18x14 och har aldrig någonsin fått höra någon tjej klaga åt "fel håll", utan snarare tvärtom fått enbart komplimanger då min size tydligen är helt optimal enligt i stort sett samtliga kvinnor jag fått nöjet att idka sexuellt umgänge med.

Efter tusentals posts och trådar lästa av kvinnor så stämmer det ganska bra med vad du säger, dom flesta kvinnor finner 18-22x14-16 "optimalt".
Skulle du f.ö besitta en liten medelkuk så skulle du inte behöva fråga dig själv varför så många nojjar sig över sin kuk.
Sätt dig själv in i hur det skulle kännas att ha en pjäs som du vet att majoriteten kvinnor inte föredrar och som du inte kan ge lika bra vaginalt sex med hur mycket du än försöker.
Detta plus hur porrskadat samhället är idag, var du än kollar så är det stora kukar.

Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Om medlet i Sverige ligger på 15x12 är ju min en jätte i sammanhanget, men kan detta verkligen vara snittet? Känns som om det måste vara betydligt högre?

Enligt dom studier som har gjorts så är det medlet, ja.

http://5sizes.wordpress.com/averages/
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Citera
2014-10-06, 03:48
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt

Inte ens när artikeln tog upp alla fallacies om urvalsinformation och partiska överväganden?
Citera
2014-10-06, 13:03
Medlem
Eduards avatar
Kroppslängd och kukstorlek?

Fick ihop det med en donna i helgen och morgonen därpå diskuterades allt mellan himmel och jord. Hon berättade bl.a. att killar under 190cm går fetbort därför att hon helt enkelt inte tänder på "korta" som hon kallade det. Diskussionen om kroppslängd styrdes över mot kukstorlek ganska direkt efter hon uttalat sig om vad hon tänder på och inte. Av ren nyfikenhet frågar jag vad hon tror en medelkuk måttar och hon svarar direkt "Som dig, typ." vilket fick mig att börja tänka kring ett samband mellan kroppslängd och kuken.

Jag är 189cm (hon var uppenbart kåt trotts min längd) och kuken 19x15cm.

Värt att tillägga att bruden i fråga var i runda slängar 180cm.

Någon annan som varit med om en liknande situation där tjejen har strikta krav på killen där det sedan kommit fram att hennes medelpenis antingen är större eller mindre än medelsvenssons?
Senast redigerad av Eduard 2014-10-06 kl. 13:06.
Citera
2014-10-06, 16:05
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eduard

Fick ihop det med en donna i helgen och morgonen därpå diskuterades allt mellan himmel och jord. Hon berättade bl.a. att killar under 190cm går fetbort därför att hon helt enkelt inte tänder på "korta" som hon kallade det. Diskussionen om kroppslängd styrdes över mot kukstorlek ganska direkt efter hon uttalat sig om vad hon tänder på och inte. Av ren nyfikenhet frågar jag vad hon tror en medelkuk måttar och hon svarar direkt "Som dig, typ." vilket fick mig att börja tänka kring ett samband mellan kroppslängd och kuken.

Någon annan som varit med om en liknande situation där tjejen har strikta krav på killen där det sedan kommit fram att hennes medelpenis antingen är större eller mindre än medelsvenssons?

Jag är själv 193cm lång och har en 19x18 kuk och när jag nämnde här innan att ingen tjej jag har varit med har tyckt att det är en bamsekuk så var det ingen som tordde mig, och flera påstod att i stort sett alla tjejer skulle få ont av att ha sex med mig, typ.

Jag har varit med ett par som tyckt jag har varit stor, men överlag så är det ingen som har sagt något vilket jag tolkar som att jag inte är så himla långt från "medel" ändå.
Citera
2014-10-06, 17:15
Medlem
SocDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eduard

174cm lång och strl 39 i skor, samt små händer. Mina mått är 18x14.. ingen bamsekuk men ändå lite över medel gissar jag på.

Det är väl en allmän uppfattning att folk drar samband mellan kroppstorlek och penis. Hade varit intressant att se en studie på det.
Citera
2014-10-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Jag är själv 193cm lång och har en 19x18 kuk och när jag nämnde här innan att ingen tjej jag har varit med har tyckt att det är en bamsekuk så var det ingen som tordde mig, och flera påstod att i stort sett alla tjejer skulle få ont av att ha sex med mig, typ.

Jag har varit med ett par som tyckt jag har varit stor, men överlag så är det ingen som har sagt något vilket jag tolkar som att jag inte är så himla långt från "medel" ändå.

Det blir svårt att tro på att dom inte finner det stort då 18 cm är lika grovt som en Wellas hårspray, det är även värt att påpeka att den manliga porrskådis som idag besitter den grövsta kuken är Shane Diesel, och han har 18 cm i omkrets.
Och enligt dom studier som har gjorts så är medelomkretsen 10-12 cm, jag tror dock verkligen inte att dessa studierna är direkt representativa, jag är övertygad om att majoriteten män ligger inom 14-16 i omkrets.
Här har du f.ö en bild på Shane Diesel.
http://i.imgur.com/nzlZdpL.jpg

PS, om dina mått är korrekt och om dom du har legat med inte har upplevt något obehag så måste jag fråga, är dom kvinnor som du har legat med möjligtvis flerbarnsmödrar som har fått diverse förlossningsskador?

Citat:
Inte ens när artikeln tog upp alla fallacies om urvalsinformation och partiska överväganden?

Dom ändrar inte det faktum att en stor majoritet av världens kvinnor finner större kukar skönare och sexigare.
Senast redigerad av Mlkehunt 2014-10-06 kl. 17:55.
Citera
2014-10-06, 17:50
Medlem
174 hög.
38, 39 i fossing.
Små händer, liten näsa och pyttesmå öron.

Kompenserar lite där nere tydligen istället då och slänger in en bra böj på köpet. Humör och energi bestämmer både längd, hårdhet och tjocklek för min del.
Men oftast runt 19. Aldrig mätt omkretsen, men den räcker gott o väl åt dem jag lånar ut den till.

Anser att den är standard, kanske lite större. Men det verkar ingå i umgängeskretsen med stor balle.
Citera
2014-10-06, 19:32
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
Det är väl en allmän uppfattning att folk drar samband mellan kroppstorlek och penis. Hade varit intressant att se en studie på det.

Du får vänta tills någon forskare är beredd att sätta sitt rykte på spel samt när ett universitet är beredd att donera pengar till en sådan seriös studie:P. Jag undrar hur ansökningen hade behövt se ut och hur nyttan skulle förklaras.

Skämt åsido, en sådan studie behöver inte göras då andra studier och observationer redan indirekt har läckt att något sorts samband måste finnas.
Kuken bildas av DHT, som syntetiseras av testosteron. Kukstorleken beror på mängden av dessa hormoner under utvecklingen.

Att kraftigt begränsa testosteronet med kastrering eller med hormonella sjukdomar som klinefelters sjukdom, vad får det för effekt? Jo att kroppen blir mycket längre än medel, många blir över 200cm långa. Det här säger givetvis inte mer än så, men det tyder mot att större kukar kan vara mer vanligt hos kortare killar.

Sen, har någon sett en manlig porrskådis över 190cm som verkligen varit utrustad? Chris Strokes är den enda jag kommer på och han saknar omkrets lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in