Jag vet vem personen är och hon har grava personlighetsstörningar och ljuger om precis allt för att man ska tycka synd om henne. Låt oss säga att detta inte är första gången hon ljuger om liknande saker.
Har de som våldtog henne sagt det till dig ...
Brukar ju vara så stt 4 GM lätt kan säga att hon var med på det så ställs ord mot ord och de klarar sig.
Men du menar kanske att det inte hsr hänt ?
Sen är det väl så att om någon är så "sjuk" eller störd gör ju det allt ännu fulare av GM.
Men jag förstår att du menar att tjejen ljuger.
Det visar sig...
Har iaf svårt att tönka mig att någon svensk tjej vill ställa upp till 4st av de som brukar stå och provocera på andra sidan vid bankomaten.
Jag vet vem personen är och hon har grava personlighetsstörningar och ljuger om precis allt för att man ska tycka synd om henne. Låt oss säga att detta inte är första gången hon ljuger om liknande saker.
Har de som våldtog henne sagt det till dig ...
Brukar ju vara så stt 4 GM lätt kan säga att hon var med på det så ställs ord mot ord och de klarar sig.
Men du menar kanske att det inte hsr hänt ?
Ja, jag menar att de med största sannolikhet inte har hänt.
Men om hon polisanmält liknande brott som inte ägt rum flera gånger tidigare borde polisen kanske väntat med att sätta in resurser för detta. Åtminstone så länge att hennes skador var dokumenterade. Och oavsett om hon hittat på tidigare kan hon faktiskt ha blivit våldtagen denna gång.
Har säkra källor på att detta är delvis eller helt påhittat av BO.
Citat:
Ursprungligen postat av dojt
Citat:
Ursprungligen postat av dojt
Det är faktiskt något som slår en när det blir nästan helt tyst efter första krigsrubrikerna. En del gånger så är andra våldtäkter påhittade då "offret" helt enkelt varit otrogen och blir påkommen hemma.