2015-08-16, 12:49
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
#171 Dojt. Det är kanske därför man inte hör ngt om signalement. Det kanske aldrig har hänt? Namn? PM ?

Isåfall människor med sk asylbehov, brukar vara så med våldtäkt i grupp.

Man kan fundera över hur man tänker utan svenskt medborgarskap och begår sådana grova brott, överjävligt märkligt.
Visa att man är en god medborgare?
Citera
2015-08-16, 12:50
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lady-listig
Lite skumt är det men dock tror jag att detta här hänt. Men eftersom det är 99% säkert att det är invandrare sk somalier/araber/muslimer eller sådant pack (de gruppvåldtar oftast) så är det väl tyst om fallet. Hade det varit svenska killar hade bild och namn genast stått på löpsedeln!!

Minns ju gruppvåldtäkten på kryssningsfärjan, svensk media påstod att det var svenska män...men det var ju somalier hela bunten!!

Var det någon som dömdes för den "våldtäkten"?
Citera
2015-08-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
En dömdes nyligen till 3 års fängelse:
(FB) Åtta män gripna för våldtäkt på finlandsfärja 2015-01-31

Om det finns det endast en enda (!) notis skriven i media...
Senast redigerad av Foolson 2015-08-16 kl. 13:01.
Citera
2015-08-16, 13:49
Medlem
Jonnynapalms avatar
Okej, så eventuellt fabricerad historia och tydligen inte första gången "enligt" någon.

Hittades inte det oå en våldtäckt i viken får något år sedan , har ett svagt minne av det.
Citera
2015-08-16, 14:27
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
En dömdes nyligen till 3 års fängelse:
(FB) Åtta män gripna för våldtäkt på finlandsfärja 2015-01-31

Om det finns det endast en enda (!) notis skriven i media...
Vi kan ju ana rubrikerna efter följande scenario: "Åtta sverigedemokrater våldtog somaliska på Finlandsfärja." Jag föreställer mig att det hade skrivits om en sådan händelse i decennier och ständigt använts som rött kort i politiska debatter för mer eller mindre evig tid. Nu bidde det bara en tumme.
Citera
2015-08-16, 15:05
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan

Ja, en. Eftersom de snackat ihop sig och fått råd av sina advokater och bristande bevisning blev en fälld.
Citera
2015-08-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det är faktiskt något som slår en när det blir nästan helt tyst efter första krigsrubrikerna. En del gånger så är andra våldtäkter påhittade då "offret" helt enkelt varit otrogen och blir påkommen hemma.

Javisst är de knepigt. Trodde ju på detta när jag först läste NWT, sedan fick jag höra från folk vem de var och visste direkt att de var bluff.
Citera
2015-08-16, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mslim
tjej gruppvåldtagen och du diskuterar varför hon tog ut pengar. lol

Ja, jo, jag vet inte om du nånsin köpt ladd eller hoppat in i svarttaxi efter kl 2 - men jag kan gärna upplysa dig om att de som säljer dessa produkter och/eller tjänster vid den här tiden på dygnet gärna också våldtar. Inte alla men fler i denna grupp än gemene mans samhällsgrupp. Lol?
Citera
2015-08-16, 19:58
Medlem
PojkBalles avatar
vem är bo ? skicka pm om du inte vill skriva här
Citera
2015-08-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ja, jo, jag vet inte om du nånsin köpt ladd eller hoppat in i svarttaxi efter kl 2 - men jag kan gärna upplysa dig om att de som säljer dessa produkter och/eller tjänster vid den här tiden på dygnet gärna också våldtar. Inte alla men fler i denna grupp än gemene mans samhällsgrupp. Lol?

Absolut.

En annan orsak "varför" jag kan tänka mig någon skulle exponera sig ensam och lite berusad vid en bankomat mitt på natten skulle kunna vara att man vill ta ut kontanter INNAN man sätter sig i en vanlig taxi. För även helt vanliga taxisar lär kopiera ens kontokortuppgifter - ibland.

Därför undrade jag om det finns någon taxistation åt det hållet dit BO gick..

Denna är den enda - förutom din - förklaring som jag kan komma på, om man inte förklarar det hela med endast "vansinne" från BO:s sida.

Något ville hon ju köpa - kontant. Antingen skjuts, eller droger, eller både och.
Citera
2015-08-17, 00:14
Medlem
Kanske därför som polisen ligger lågt med signalement mm. Det kanske aldrig hände. Då förstår man
Citera
2015-08-17, 10:15
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Absolut.

En annan orsak "varför" jag kan tänka mig någon skulle exponera sig ensam och lite berusad vid en bankomat mitt på natten skulle kunna vara att man vill ta ut kontanter INNAN man sätter sig i en vanlig taxi. För även helt vanliga taxisar lär kopiera ens kontokortuppgifter - ibland.

Därför undrade jag om det finns någon taxistation åt det hållet dit BO gick..

Denna är den enda - förutom din - förklaring som jag kan komma på, om man inte förklarar det hela med endast "vansinne" från BO:s sida.

Något ville hon ju köpa - kontant. Antingen skjuts, eller droger, eller både och.

Nej däremot är det den mest naturliga bankomaten för vissa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in