2015-08-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hur tänker du där..? Vad är vitsen med det.
Om en seriös salong med bra massage har större beläggning genom att du tipsar om just dem...så är sannolikheten större att de överlever konkurrensen från bordeller..och du kan fortsätta och få bra massage..eller har jag fel?

Om du är riktigt ärlig? Hur många procent här är bara intresserade av bra massage?
Det finns ett ställe här i stan, möjligt det går att få extra där. Jag tvivlar. Det går inte att bara droppa in där. Du måste beställa tid. Enligt mig, bästa massagen i denna stad.
Citera
2015-08-14, 15:26
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Om du är riktigt ärlig? Hur många procent här är bara intresserade av bra massage?
Det finns ett ställe här i stan, möjligt det går att få extra där. Jag tvivlar. Det går inte att bara droppa in där. Du måste beställa tid. Enligt mig, bästa massagen i denna stad.

Förstår inte heller idén med att dölja seriösa salonger?
Dom behöver alla kunder dom kan o har dom fullt upp så startar dom fler seriösa salonger=win-win för alla. Bra för alla som jag ser det.
Citera
2015-08-14, 15:43
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Förstår inte heller idén med att dölja seriösa salonger?
Dom behöver alla kunder dom kan o har dom fullt upp så startar dom fler seriösa salonger=win-win för alla. Bra för alla som jag ser det.
Om en salong får rykte om sig att vara seriös så går ju alla de manliga kunderna nån annanstans där det kan gå hetare till.
Citera
2015-08-14, 16:08
Medlem
Snorkings avatar
[quote=Starobrno|54347160]Om en salong får rykte om sig att vara seriös så går ju alla de manliga kunderna nån annanstans där det kan gå hetare till.[/QUOTE ]

Det gör dom ju ändå om dom vill ha annat? Eller?
Citera
2015-08-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Om en salong får rykte om sig att vara seriös så går ju alla de manliga kunderna nån annanstans där det kan gå hetare till.

Har svårt att tro att jag skulle vara ensam om att gå även på seriösa ställen, för den goda massagen skull.
Som bekant om man bara besöker salonger för extra, blir det naturligtvis inte mycket massage med kvalité.
Citera
2015-08-14, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

Svårt att gissa på procent .ganska nära hundra...med tanke på vad tråden handlar om..Men det finns ju fler massagekunder än läsare i denna tråd...och tro det eller ej, det finns dem som inte är roade av extra..
Citera
2015-08-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Svårt att gissa på procent .ganska nära hundra...med tanke på vad tråden handlar om..Men det finns ju fler massagekunder än läsare i denna tråd...och tro det eller ej, det finns dem som inte är roade av extra..

Menade givetvis 100 procent intresse på extra..
Citera
2015-08-14, 19:30
Medlem
lemon99s avatar
Jag går bara för massage, har hittat ett par bra salonger i sthlm utan extra. En liten riktlinje är att titta på priset för massagen, desto billigare du får en timmes massage desto större chans att det är en bordell och tvärtom. Har upptäckt att detta inte är 100% säkert överallt men de salongerna med bra massage jag hittat utan extra tar runt 500kr för en timme. Förstår inte heller varför man skulle vilja hålla bra massage borta från andra som vill ha bra massage, konstigt. Det är ungefär som att ha en liten favoritbar/restaurang som man vägrar berätta för andra om. Konsekvensen kan ju i värsta fall bli att stället får stänga.
Senast redigerad av lemon99 2015-08-14 kl. 19:33.
Citera
2015-08-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Jag går bara för massage, har hittat ett par bra salonger i sthlm utan extra. En liten riktlinje är att titta på priset för massagen, desto billigare du får en timmes massage desto större chans att det är en bordell och tvärtom. Har upptäckt att detta inte är 100% säkert överallt men de salongerna med bra massage jag hittat utan extra tar runt 500kr för en timme. Förstår inte heller varför man skulle vilja hålla bra massage borta från andra som vill ha bra massage, konstigt. Det är ungefär som att ha en liten favoritbar/restaurang som man vägrar berätta för andra om. Konsekvensen kan ju i värsta fall bli att stället får stänga.

Tycker nog att priserna är rätt så likartade. Brukar ligga på 350-400kr. för en timme.
Ge tips till andra är egentligen inga problem. Som med allt annat så är smaken olika.
När jag började besöka massagesalonger, visste jag ingenting. Efterhand har jag hittat mina favoriter, och ställen som jag inte besöker fler gånger.
Det räcker med att en salong byter personal, för att den skall bli sämre/bättre.

De tips jag kan ge är inget nytt. Var nyfiken på att prova olika ställen. Visa dig vänlig, var ren och lukta fräscht, så har du kommit en bit på vägen. Gör du sedan ett återbesök på något ställe, för du tyckte hon gav dig en underbar massage och du gillade henne. Sedan brukar servicen bli ännu bättre.
Tjejerna som jobbar på salongerna tycker också om att få komplimanger. Kostar inget extra att vara vänlig.
Citera
2015-08-16, 09:34
Medlem
Thaimassage i Nyköping/Norrköping/Linköping/Växjö

Tips på bra salonger med snygga tjejer?
Mvh
/T
Senast redigerad av datorexpert 2015-08-16 kl. 10:02.
Citera
2015-08-16, 16:46
Medlem
Hee-mans avatar
Var på thaimassage idag, ganska snygg tjej. Hon satt riktigt nära så jag nästan fick skrevet i ansiktet. Sa flera gånger att jag var snygg å undrade om jag hade tjej. Nästan direkt när jag skulle vända mig och ligga på rygg så fråga hon om "extra", 300 spänn.
Hon ville att jag skulle komma igen oxh gav sjukt kåta blickar till mig hela tiden. Hon ville verkligen ha teh D.
Citera
2015-08-16, 17:17
Medlem
Är massageklinikerna utannonserade på nätet eller hut hittar ni till de olika ställen? Ska till Göteborg imorgon, aldrig varit där innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in