2014-05-24, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja jag vet inte ,men hur ska en ny kille här få veta att man har vissa regler om ingen upplyser densamme om detta.
Vänta på att modden ska varna.? Eller låta människan trampa i klaveret som jag själv gjort med avstängning som följd?
Jag tycker inte att jag var otrevlig mot honom, jag tycker nog precis tvärt om. Bra upplysning som går att använda i framtiden.

Håller med Frillan här. Ofta är upplysningarna mera i form av tillrätavisning med nedsättande ton mot den som ställt den olämpliga frågan. Kan även förstå frustrationen att behöva upprepa svaren ang vad som är lämpligt då det avhandlats flera gånger i tråden, men detta bör inte resultera i att man nervärderar nykomlingar. Detta sätt leder bara till att man uppfattas som trådpolis vilket uppenbart ingen vill bli kallad.
Citera
2014-05-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttu
Konstigheter händer herr Ruttu. Någon som blivit utsatt för försök till utpressning efter att ha besökt massageställe och fått extra allt?
Hör av er..

Nej, nu har jag aldrig tagit emot extra och betalat för det, men tanken har slagit mig. Att det skulle kunna finnas ett stort mörkertal när det gäller att bli utsatt för brott. Jag är väldigt noga med att plånbok och andra eventuella värdesaker ligger säkert under massagen.

Men du får gärna utveckla vad du varit med om, vad för sorts utpressning?

Jag har bara varit om tjejer som greppar tag i kuken och tjatar om extra!
Citera
2014-05-24, 13:42
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Håller med Frillan här. Ofta är upplysningarna mera i form av tillrätavisning med nedsättande ton mot den som ställt den olämpliga frågan. Kan även förstå frustrationen att behöva upprepa svaren ang vad som är lämpligt då det avhandlats flera gånger i tråden, men detta bör inte resultera i att man nervärderar nykomlingar. Detta sätt leder bara till att man uppfattas som trådpolis vilket uppenbart ingen vill bli kallad.

Jag bryr mig inte så mycket om vem du håller med,jag talar bara i egen sak, man bör nog tänka sig för innan man tigger tips i ode glit egen,eller är du av annan uppfattning? Jag mästrar ta mä fan ingen, jag har sk sunt bondförnuft och det har jag klarat mig bra med i jävligt många år kan jag säga.
Om det är nya eller gamla här har ju inte någon betydelse
Har ju läst fullständigt vansinniga frågor även från mångpostare.så sköt ni erat så tar jag ansvar för vad jag skriver,
jag kan ju i alllafall komma med en å annan resension vilket man inte kan beskylla en del för här.

Ut i solen med er och njut, ta ett forum för vad det är,en samlingsplats för en massa oliktänkande kåtbockar och inget annat. Alla har mer eller mindre IQ vad jag kan se.
Citera
2014-05-25, 22:52
Medlem
Trife-Lifes avatar
Första thaimassagen för mig idag. Fick en kort tjej med stora bröst,
300 kr för massagen och 500 för avrunkning. Helt ok på båda områdena.
Men efter att ha läst i tråden så verkar det som det genomsnittliga priset är lägre för HJ?
Frågade om BJ men det kostade 1000 kr, så jag hoppade över det den här gången.

Är det normalt att dom börjar grovhångla med kunderna? Jag bad inte om det, men sa inte emot
Citera
2014-05-27, 19:41
Medlem
had0cs avatar
hört att det går bra i gällivares thaisalonger.
Citera
2014-05-27, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av had0c
hört att det går bra i gällivares thaisalonger.

Hur står det till i Pajala då? Där är väl marknaden stor. Funderar nästan på att öppna en salong där. Verkar vara en bra affärsidé. Stjäl den inte av mej.
Citera
2014-05-28, 17:11
Medlem
xeviousgs avatar
Är det vanligt att massöserna är klängiga och pussar överallt, eller borde jag gå till ett annat ställe?
Citera
2014-05-29, 01:17
Medlem
Här gick man omkring och trodde att man lärt sig av sina misstag. I det här fallet är misstagen relationer i olika former med thailändskor.
Samtliga har varit minst sagt skruvade, men det senaste var skärselden, en snart 40-årig kvinna som beter sig exakt som en tioåring. Tog ett tag att förstå att den känsla jag hade inte var kärlek, utan omtanke för ett barn ur en pappas perspektiv

Nåväl, fast inställd på att aldrig mer ge så mycket som ett lillfinger till någon dam från den världsdelen igen lade jag för säkerhets skull även ned massagebesöken.

Träffade svenska kvinnor och trivdes med att diskutera annat än salonger, som tam och Thailändska landsbygden.

Nytt kontor i samma kvarter som en tidigare älskarinna, tillika salongsägare, föranledde vad jag trodde var ett fikabesök. Allt är städat och civilt, jag tackar till och med nej till massage. Jag blev under samtalets gång distraherad av att det satt en otroligt vacker dam bredvid den tidigare sängkamraten.

Tänkte på henne under hemresan, men förkastade tanken ganska snabbt med tanke på tidigare upplevelser.

Strax efter midnatt ringde ägarinnan upp och småpratade lite innan hon deklarerade sitt ärende, att skönheten som satt bredvid under dagens samtal vill byta ett par ord. Det gick naturligtvis för sig.
Ett par smickrande ord senare från hennes sida och en dusch satt jag i bilen, ha ha.

Det visade sig senare att hon inlett ett förhållande med mig utan att jag fattat något, jag måste komma ihåg att skriva lättledd slampa i mitt CV.

Så, då är man åter i sadeln. Sannolikheten att jag återkommer som ett vrak med krossat hjärta och en fjäderlätt pluska är ganska stor, men man kan ju inte ducka allt här i livet även om larmet går på högsta volym.

Sådan kan den gula febern slå an bröder. Håll er i skinnet och naiviteten i bankfacket(sannolikt gott om plats där efter förhållanden av den här typen)
Citera
2014-05-29, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Här gick man omkring och trodde att man lärt sig av sina misstag. I det här fallet är misstagen relationer i olika former med thailändskor.
Samtliga har varit minst sagt skruvade, men det senaste var skärselden, en snart 40-årig kvinna som beter sig exakt som en tioåring. Tog ett tag att förstå att den känsla jag hade inte var kärlek, utan omtanke för ett barn ur en pappas perspektiv

Nåväl, fast inställd på att aldrig mer ge så mycket som ett lillfinger till någon dam från den världsdelen igen lade jag för säkerhets skull även ned massagebesöken.

Träffade svenska kvinnor och trivdes med att diskutera annat än salonger, som tam och Thailändska landsbygden.

Nytt kontor i samma kvarter som en tidigare älskarinna, tillika salongsägare, föranledde vad jag trodde var ett fikabesök. Allt är städat och civilt, jag tackar till och med nej till massage. Jag blev under samtalets gång distraherad av att det satt en otroligt vacker dam bredvid den tidigare sängkamraten.

Tänkte på henne under hemresan, men förkastade tanken ganska snabbt med tanke på tidigare upplevelser.

Strax efter midnatt ringde ägarinnan upp och småpratade lite innan hon deklarerade sitt ärende, att skönheten som satt bredvid under dagens samtal vill byta ett par ord. Det gick naturligtvis för sig.
Ett par smickrande ord senare från hennes sida och en dusch satt jag i bilen, ha ha.

Det visade sig senare att hon inlett ett förhållande med mig utan att jag fattat något, jag måste komma ihåg att skriva lättledd slampa i mitt CV.

Så, då är man åter i sadeln. Sannolikheten att jag återkommer som ett vrak med krossat hjärta och en fjäderlätt pluska är ganska stor, men man kan ju inte ducka allt här i livet även om larmet går på högsta volym.

Sådan kan den gula febern slå an bröder. Håll er i skinnet och naiviteten i bankfacket(sannolikt gott om plats där efter förhållanden av den här typen)

Wish you all the luck !!!
Citera
2014-05-29, 13:55
Medlem
Besökte en salong för klassisk massage härom dagen. Hade ingen intention om något annat men fick frågan om handjob.
Tackade ja.
Mycket trevligt, fick känna på flickans bak och lite på brösten.
Efteråt tyckte hon jag skulle återkomma för en body2body.
Lite nyfiken på att pröva, men vad kan jag förvänta mig?

Tackar på förhand!
Citera
2014-05-29, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intheheat
Besökte en salong för klassisk massage härom dagen. Hade ingen intention om något annat men fick frågan om handjob.
Tackade ja.
Mycket trevligt, fick känna på flickans bak och lite på brösten.
Efteråt tyckte hon jag skulle återkomma för en body2body.
Lite nyfiken på att pröva, men vad kan jag förvänta mig?

Tackar på förhand!

I bästa fall:

http://booloo.com/video/9a935993eb5209928a4c3fae50e5fa08.html?fid=Young

I sämsta fall:

http://www.ostfrallan.com/tips/thai-massage-med-happy-ending/
Citera
2014-05-29, 16:13
Medlem
[quote=Dongfeng|48990251]I bästa fall:

http://booloo.com/video/9a935993eb5209928a4c3fae50e5fa08.html?fid=Young

Snacka om B2B
inte många i Storstan som kan den varianten,,,