Här gick man omkring och trodde att man lärt sig av sina misstag. I det här fallet är misstagen relationer i olika former med thailändskor.
Samtliga har varit minst sagt skruvade, men det senaste var skärselden, en snart 40-årig kvinna som beter sig exakt som en tioåring. Tog ett tag att förstå att den känsla jag hade inte var kärlek, utan omtanke för ett barn ur en pappas perspektiv
Nåväl, fast inställd på att aldrig mer ge så mycket som ett lillfinger till någon dam från den världsdelen igen lade jag för säkerhets skull även ned massagebesöken.
Träffade svenska kvinnor och trivdes med att diskutera annat än salonger, som tam och Thailändska landsbygden.
Nytt kontor i samma kvarter som en tidigare älskarinna, tillika salongsägare, föranledde vad jag trodde var ett fikabesök. Allt är städat och civilt, jag tackar till och med nej till massage. Jag blev under samtalets gång distraherad av att det satt en otroligt vacker dam bredvid den tidigare sängkamraten.
Tänkte på henne under hemresan, men förkastade tanken ganska snabbt med tanke på tidigare upplevelser.
Strax efter midnatt ringde ägarinnan upp och småpratade lite innan hon deklarerade sitt ärende, att skönheten som satt bredvid under dagens samtal vill byta ett par ord. Det gick naturligtvis för sig.
Ett par smickrande ord senare från hennes sida och en dusch satt jag i bilen, ha ha.
Det visade sig senare att hon inlett ett förhållande med mig utan att jag fattat något, jag måste komma ihåg att skriva lättledd slampa i mitt CV.
Så, då är man åter i sadeln. Sannolikheten att jag återkommer som ett vrak med krossat hjärta och en fjäderlätt pluska är ganska stor, men man kan ju inte ducka allt här i livet även om larmet går på högsta volym.
Sådan kan den gula febern slå an bröder. Håll er i skinnet och naiviteten i bankfacket(sannolikt gott om plats där efter förhållanden av den här typen)