Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 22:04
  #9301
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curvan84
Ok tack för infon.
Man blir ju nyfiken på att testa men nervös för att man får en härlig massage med lite extra och efteråt står farbror blå utanför och väntar på en. Eller de kanske tom gör hembesök och undrar vad man gjorde på salongen? Hade ju inte varit någon höjdare.
Tur man har er erfarna som lan upplysa en nybörjare om hur det fungerar.

Polisen har inte manskap nog till att utreda mord. Hur mycket tid ska de då ha att lägga på svårbevisade småbrott.
Sexköp är bara riskabelt om man går in i en uppenbar trafficking situation och sådan skit är inte så svår att undvika.
Citera
2017-01-18, 22:22
  #9302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Polisen har inte manskap nog till att utreda mord. Hur mycket tid ska de då ha att lägga på svårbevisade småbrott.
Sexköp är bara riskabelt om man går in i en uppenbar trafficking situation och sådan skit är inte så svår att undvika.

tycker inte ditt resonemang håller tyvärr.
Polisen lägger resurser( för stora) på små enkla brott som ger + i statistiken för uppklarade brott.
Du har väl hört o sett farbror Simon som ger allt för sitt kära intresse
Citera
2017-01-23, 17:24
  #9303
Medlem
Hejsan.

Någon som vet om det finns någon ung Thai massör i Malmö?
Har testat de flesta åldrarna vill nu testa en yngre förmåga.

Mvh Magnus
Citera
2017-01-23, 19:44
  #9304
Medlem
Sebulba66s avatar
Hej! Har följt detta forum med stort intresse en längre tid och även botaniserat på olika salonger i och i närområdet av hemorten som ligger i södra Sverige, en medelstor stad ska tilläggas. Har väl lyckats sådär då utbudet är varierande men Hj erbjuds på en del ställen och BJ på ett par men FS lyser med sin frånvaro. Ska nu åka till huvudstaden om ett par veckor på ett möte så tänkte prova min lycka där i samband med detta och det jag vill ha tag i är givetvis just FS. Platsen ifråga för mötet är City och har givetvis kollat på TMG men eftersom min tid är begränsad i huvudstaden så tages tips tacksamt emot på vad jag ska kolla efter.
Citera
2017-01-23, 23:09
  #9305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Hej! Har följt detta forum med stort intresse en längre tid och även botaniserat på olika salonger i och i närområdet av hemorten som ligger i södra Sverige, en medelstor stad ska tilläggas. Har väl lyckats sådär då utbudet är varierande men Hj erbjuds på en del ställen och BJ på ett par men FS lyser med sin frånvaro. Ska nu åka till huvudstaden om ett par veckor på ett möte så tänkte prova min lycka där i samband med detta och det jag vill ha tag i är givetvis just FS. Platsen ifråga för mötet är City och har givetvis kollat på TMG men eftersom min tid är begränsad i huvudstaden så tages tips tacksamt emot på vad jag ska kolla efter.

Du kan i princip gå till valfri salong i city och få vad du önskar.
Citera
2017-01-23, 23:43
  #9306
Medlem
När jag förra veckan va och besökte en salong som jag varit på ett par gånger hände en grej jag funderat lite på. Förra månaden när jag va där va det en ny tjej som jobbade helt underbar både på att massera och på ett avslutande hj. Då betalade jag 300 för den lilla extra tjänsten.. när jag nu va där förra veckan så frågade hon bara om jag ville ha extra idag jag svarade ja och utan att diskutera några priser så satte hon igång med en jäkla inlevelse när jag sen skulle gå så gav jag henne 300 precis som förra gången hov vart jätte glad och jätte förvånad tolkade jag det som.. nu till min fråga tror ni hon tänkte ge mig en omgång gratis för att nästa gång erbjuda något mer eller? Haha kul va det iallfall
Citera
2017-01-24, 09:54
  #9307
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T64043
När jag förra veckan va och besökte en salong som jag varit på ett par gånger hände en grej jag funderat lite på. Förra månaden när jag va där va det en ny tjej som jobbade helt underbar både på att massera och på ett avslutande hj. Då betalade jag 300 för den lilla extra tjänsten.. när jag nu va där förra veckan så frågade hon bara om jag ville ha extra idag jag svarade ja och utan att diskutera några priser så satte hon igång med en jäkla inlevelse när jag sen skulle gå så gav jag henne 300 precis som förra gången hov vart jätte glad och jätte förvånad tolkade jag det som.. nu till min fråga tror ni hon tänkte ge mig en omgång gratis för att nästa gång erbjuda något mer eller? Haha kul va det iallfall

Nej. Hon visste att ni redan har en överenskommelse och att det är onödigt att diskutera detta varje gång.
Hon blev glad att du inte betedde dig som en buffel utan kom ihåg så att hon inte behövde bli sur.
Om det blir mer nästa gång kan du inte veta. Men om Hon ger mer förväntar hon sig att du också ger lite mer
Citera
2017-01-25, 02:01
  #9308
Medlem
Fattar inte hur ni gör som tydligen blir avrunkade på varenda salong ni besöker? Går på thaimassage 2-3 ggr i månaden och har inte fått en fråga om hj eller något sexuellt alls en enda gång. OBS går till olika ställen. Tycker det vore kul om det hände, tror inte det skulle bli affär iofs. Finns det någon speciell "kod" på salonger eller har jag missat något?
Citera
2017-01-25, 08:39
  #9309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klusterknull
Fattar inte hur ni gör som tydligen blir avrunkade på varenda salong ni besöker? Går på thaimassage 2-3 ggr i månaden och har inte fått en fråga om hj eller något sexuellt alls en enda gång. OBS går till olika ställen. Tycker det vore kul om det hände, tror inte det skulle bli affär iofs. Finns det någon speciell "kod" på salonger eller har jag missat något?

Du måste ha extrem otur. Gör ett återbesök på någon salong och hoppas på det bästa.
Var hel och ren, och ha ett vänligt beteende, så löser det sig säkert.
Citera
2017-01-25, 10:18
  #9310
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klusterknull
Fattar inte hur ni gör som tydligen blir avrunkade på varenda salong ni besöker? Går på thaimassage 2-3 ggr i månaden och har inte fått en fråga om hj eller något sexuellt alls en enda gång. OBS går till olika ställen. Tycker det vore kul om det hände, tror inte det skulle bli affär iofs. Finns det någon speciell "kod" på salonger eller har jag missat något?
Var i vårt avlånga land sker detta?
Citera
2017-01-25, 18:09
  #9311
Medlem
Jag var på mitt första thaimassagebesök idag, en liten salong i en källare med 3st tjejer som satt och väntade. En timmes jobb för 300 spänn tycker jag låter som att man räknar med sidoinkomster men hon var inte ens i närheten av att nudda kuken en enda gång. Hur betér ni er för att få extraservice? Eller är jag otålig och borde gå till flera innan jag yttrar mig?
Citera
2017-01-25, 21:36
  #9312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonur
Jag var på mitt första thaimassagebesök idag, en liten salong i en källare med 3st tjejer som satt och väntade. En timmes jobb för 300 spänn tycker jag låter som att man räknar med sidoinkomster men hon var inte ens i närheten av att nudda kuken en enda gång. Hur betér ni er för att få extraservice? Eller är jag otålig och borde gå till flera innan jag yttrar mig?

Klä av dig helt naken och när tjejen masserar insida lår så stöna lite lätt och lyft liksom upp bäckenet lite så brukar det lösa sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback