Om du läst i den här tråden så vet du att du ska vifta med extrapengarna redan i receptionen när du betalar i förskott! Du ska lägga dig naken med kuken i söderläge med extrapengarna på kudden! Medan du får massage ska du visa att du gillar den genom att jucka lite mot madrassen och stöna samt skjuta upp röven mot taket och stöna ännu högre!
Oj då, här luktar det " finess" lång väg.
Vore jag tjej och någon uppträdde på det viset så skulle jag börja massera med knogarna......hårt
Om du läst i den här tråden så vet du att du ska vifta med extrapengarna redan i receptionen när du betalar i förskott! Du ska lägga dig naken med kuken i söderläge med extrapengarna på kudden! Medan du får massage ska du visa att du gillar den genom att jucka lite mot madrassen och stöna samt skjuta upp röven mot taket och stöna ännu högre!
Det där med att vifta med pengar eller lägga dem på kudden är inget jag tycker man gör till dessa flickor. Vill du vifta med dem till en hora på gatan så är det kanske okej men till dessa flickor gör inte jag det. Jag respekterar dem som massörer och jag förutsätter inte att de ställer upp på sexuella tjänster.
Hur hittar ni ställena där sexuella tjänster erbjuds vid massagen, har ni bara gått in vid flera ställen och testat lyckan?
Beter ni er på något speciellt sätt för att de ska erbjuda er tjänsten?
Vad brukar handjob, blowjob, sex osv kosta, förstår att det varierar men en riktlinje skulle vara bra!
Bor i norrort och är därför mest intresserad utav thaisalonger i norrort.
Kommer du in på en salong och luktar gott. Lägger dig näck på sängen. Särar på dina lår då hon smeker/masserar dig. Småstönar lite då hon närmar sig din pung och kuk. Och om du har ett praktstånd då du vänder dig om så tror jag att dina möjligheter till extra är MYCKET stora.
Respektera henne bara som både massör och kvinna. Möjligt att du går på en nitlott men så är det. Man har inte alltid turen med sig. Men oftast får du napp.
Vad gäller priser så varierar det. Man kan pruta men har man svårt för det så ta inte med för mycket pengar. Berätta för henne att du inte har så mycket pengar med dig men vill ha extra så kommer ni säker fram till något som gör er båda nöja. Men om man försöker sätta ett pris så är kanske 300kr för ett handjob och 500kr för en avsugning som funkar. Vill du att hon ska klä av dig naken, någon hundralapp till, och vill du sätta på henne så får du nog lägga upp tusenlappen. Men som sagt detta är bara ett riktmärke. Du ville ha ett pris och det att några siffror.
Det där med att vifta med pengar eller lägga dem på kudden är inget jag tycker man gör till dessa flickor. Vill du vifta med dem till en hora på gatan så är det kanske okej men till dessa flickor gör inte jag det. Jag respekterar dem som massörer och jag förutsätter inte att de ställer upp på sexuella tjänster.
Vad FN, håller på att hända i denna värld,
var uppe o försökte att få en bra o seriös massage,
gick runt till ett par gamla bra ställen,
nästan alla hade bytt ägare,
o blivit till det sämre,
bra rena bordeller nu mer tydligen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
o blivit till det sämre,
Dom kan inte leva på att bara sälja massage. Pratade med en tjej, och hon sa att dom får en hundralapp per kund.
Deras visa går ut, så de måste åka hem och förnya. Sedan är det inte alla som kommer tillbaka.
o blivit till det sämre,
Det är ställena med riktigt bra massage man är rädd om. Dom tipsar jag inte om när jag får PM...
Det är ställena med riktigt bra massage man är rädd om. Dom tipsar jag inte om när jag får PM...
Hur tänker du där..? Vad är vitsen med det.
Om en seriös salong med bra massage har större beläggning genom att du tipsar om just dem...så är sannolikheten större att de överlever konkurrensen från bordeller..och du kan fortsätta och få bra massage..eller har jag fel?