2010-05-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
De är väl ekonomiska?
Kostar kanske mer än det smakar i längden

Tror inte det är så dyrt med månadskort el likn. Köper man en enkelbiljett direkt man kliver på är det ju inga större pengar, o med nåon form av rabattkort är det försumbart. Skon klämmer nog i att det är så nära till härligheten att det blir för dyrt, bättre att förneka möjligheten då....
Citera
2010-05-19, 00:35
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Tror inte det är så dyrt med månadskort el likn. Köper man en enkelbiljett direkt man kliver på är det ju inga större pengar, o med nåon form av rabattkort är det försumbart. Skon klämmer nog i att det är så nära till härligheten att det blir för dyrt, bättre att förneka möjligheten då....

Nu bor jag ju inte i Skåne men jag kan tänka mig att en biljett tur och retur kostar ca 200 kr och månadskort över 1000 kr?

Sedan är 500 danska kronor är ca 650 svenska..
Nog blir det dyrt och krångligt i LÄNGDEN att åka över..

En gång lite då och då är en annan femma
Senast redigerad av torstenhingsten 2010-05-19 kl. 00:38.
Citera
2010-05-19, 07:06
Medlem
Vilka ställen är roliga i köpenhamn?
Citera
2010-05-19, 08:21
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Nu bor jag ju inte i Skåne men jag kan tänka mig att en biljett tur och retur kostar ca 200 kr och månadskort över 1000 kr?

Sedan är 500 danska kronor är ca 650 svenska..
Nog blir det dyrt och krångligt i LÄNGDEN att åka över..

En gång lite då och då är en annan femma
Kostar 105:- för enkel resa, har man ett sk. rabbatkort så kostar det 84:- enkel och skulle det vara så att man vill åka mycket så kan man skaffa månadskort för 1900:-. Dagens kurs på kronan ligger på 1,33.

Dvs
Resa: 210
Massage 400x1,33=532:-
Totalt:742:-

Plus allt bök och stök med att resa fram och tillbaka... nja man ser heller att det finns en salong i kvarteret.

ps. tror att Skåningen är mer bekväm av sig ds.
Citera
2010-05-19, 08:29
Medlem
ikos avatar
Kanske ska tillägga att det tillkommer mer pengar för HE i mitt förra inlägg....
Citera
2010-05-19, 13:42
Medlem
heisers avatar
Nyfiken på något bra ställe i sthlmstrakten. Norrort föredras..
Citera
2010-05-19, 15:47
Medlem
heisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
6000 kr räcker inte riktigt, det har blivit några återbesök också. Dessutom hälsade jag på ett ställe nr #11 idag, 11 visade sig bli en 69.

Men över ett halvår är det inte så farligt med några tusenlappar. Tänk så mycket man slösat under tiden på t ex hyra och mat. Det är väl bättre att lägga pengar på att få en lätt pung än en tung mage!

Alltså, jag jag har ingen ångest över de försvunna lapparna. Än.

Helt rätt! Tänk alla pengar man tankar upp, äter upp och slösar på onödiga inköp och att äta ute. Trevligt i en timme med skönt på flera sätt är ju mycket bättre. Får ta och hoppa på denna hobby tror jag. Kiropraktor känns ju inte längre som en bra investering
Citera
2010-05-20, 01:26
Bannlyst
Läste denna lilla tråd på SW: Bombom utan mössa
http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=76846

Här har vi en lirare som vunnit högsta vinsten eller gått på värsta niten beroende på hur man ser på saker och ting Lite ågren lär han väl ha i vart fall.

Sen åker han på värsta avhyvlingen av SW:s värste thaiknullare den ökände Mrtall som inte tycker att man får skriva om såna här prylar - KUL tråd att läsa
Citera
2010-05-20, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Vilka ställen är roliga i köpenhamn?

Finns bara 293 trådar om det här på FB....

En fråga till alla som bara sitter och frågar om PM och sånt här. Varför testar ni inte runt lite själva? Det är inte så att en thaimassage gör er utfattiga om ni skulle gå bet på ett par ställen.

Jag känner till ställen både i Skåne och i övriga Sverige som utför HE men skulle ALDRIG få för mig att avslöja det för någon annan. Jag menar, varför riskera att få vänta på massagen bara för att ett par torskar fått nys om stället och skall få kuken runkad? Som sedan dessutom sladdrar vidare så att stället så småningom måste stänga för att grannarna klagar på att det är kö-bildning och misstänkt mycket spring på stället. Tänk efter lite....
Citera
2010-05-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

Jag tog av mig och behöll kalsongerna på mig. Musik började strömma ur högtalarna på väggen. Det var den yngre tjejen som kom in. Hon såg riktigt bra ut. Tajt topp, långt hår, tajta skinnleggins/byxor eller vad de nu kallas. Röda naglar och ett vackert leende. Massagen var inte den bästa. Hon var dessutom förkyld, hostade, harklade sig och snöt sig rätt mycket. Inte så trevligt direkt.

Helvete, jag älskar skinnleggings men aldrig haft turen att få nån tjej med sånna på sig när man blir masserad.
Citera
2010-05-20, 19:14
Medlem
En gravid Thaikvinna kan ej utvisas, under förutsättning att hon blivit gravid här i Sverige. Tänk på detta om ni erbjuds Bom Bom utan mössa
Citera
2010-05-20, 20:15
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
En gravid Thaikvinna kan ej utvisas, under förutsättning att hon blivit gravid här i Sverige. Tänk på detta om ni erbjuds Bom Bom utan mössa

Är nog inte det första de som kör utan skydd tänker på när ångesten börjar krypa efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in