2015-08-01, 14:45
Medlem
Hallå allihopa, jag undrar hur det ser ut, igår(fredag) käkade jag 2mg xanor och 1 mg idag(lördag). Och skulle gärna vilja ta 1-2mg + min sista ikto imorgon. Men jag ska lämna up på fredag! Förra veckan tog jag en två mgs på fredagen och en två mgs på söndagen och var negativ i fredags när jag lämnade up. Nu undrar jag om någon vet om jag kan ta min tvåa x + ikto imorgon och vara negativ på fredagen. De är ganska exakt 5 dygn tills dess.

Typ kan denna mg jag tog idag förstöra för urinprovet? Eller borde det vara lugnt? Jag tar då totalt 1 mg mer än förra veckan fast en på lördagen ist för skippa lördagen som jag gjorde förra veckan.

Jag har ganska bra metaboliter. Jag blir ren på det mesta rätt fort, men är inte så erfaren med just xanor på up..

Ursäktar flummigt inlägg då jag är lite nyvaken o halv flummig när jag skriver! Hoppas på snabbt o givande svar!
Peace
2015-08-01, 16:28
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
BMI har mindre att göra med salivprover, det är iprincip likadant för alla människor hur snabbt cannabis försvinner för saliven. F.ö. har jag redan svarat honom och han är ett gränsfall. Avråder honom från att röka på lördagar & söndagar så kommer allt vara lugnt med största sannolikhet.

Missade att det hade med salivprover att göra. Men man kan väl inte spåra CB rökande särskilt långt genom salivprov?
2015-08-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Missade att det hade med salivprover att göra. Men man kan väl inte spåra CB rökande särskilt långt genom salivprov?

Nope inte speciellt! Max 5 dagar tror jag om de är sån pinne man suger på. Saliv tester är fett smidigt men absolut inte pålitliga. Tyvärr
2015-08-01, 21:31
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r
Nope inte speciellt! Max 5 dagar tror jag om de är sån pinne man suger på. Saliv tester är fett smidigt men absolut inte pålitliga. Tyvärr

Tyvärr? haha.

Ja fem dagar om man röker mycket och regelbundet.
2015-08-01, 21:59
Medlem
Hej om jag har inmundigat 1-2 mg xanax om dagen under en veckas tid, hur länge kan jag väntas vara positiv? Hur länge tar det att bli ren? Har hyfsat bra förbränning. Tack på förhand
2015-08-01, 22:07
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavasson
Hej om jag har inmundigat 1-2 mg xanax om dagen under en veckas tid, hur länge kan jag väntas vara positiv? Hur länge tar det att bli ren? Har hyfsat bra förbränning. Tack på förhand
Drygt en vecka för att vara 100%-ig. Lycka till
2015-08-01, 22:09
Medlem
Citat:
Drygt en vecka för att vara 100%-ig. Lycka till

Tack
2015-08-01, 22:19
Medlem
Kingandaces avatar
Om jag tar 6mg alprazolam under kommande vecka. Skulle det gå att spåra på analys av urin ca 4 veckor efteråt?
2015-08-02, 02:49
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntmix3r

THC lagrar ju sig i fett, höhö.. Någon som vet om tidigare rökande påverkar salivtesterna? Jag röker inte längre men kan vara utav intresse för mina vänner
2015-08-02, 11:06
Medlem
Citat:
THC lagrar ju sig i fett, höhö.. Någon som vet om tidigare rökande påverkar salivtesterna? Jag röker inte längre men kan vara utav intresse för mina vänner

Ja som sagt det är tur det är thc bara för de andra drogerna kan ge utslag fastän man inte har tagit dom.. Det har hänt mig en gång. Dock på ett prov som legat hemma ett bra tag. Så handlar de bara om cb är de nog lugnt

Edit: dom är nt pålitliga pga att de kan ge falskt utslag
Senast redigerad av Bluntmix3r 2015-08-02 kl. 12:05.
2015-08-02, 13:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Om jag tar 6mg alprazolam under kommande vecka. Skulle det gå att spåra på analys av urin ca 4 veckor efteråt?
Nej, läs inläggen ovanför.
2015-08-02, 18:01
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Nej, läs inläggen ovanför.

Tack för svaret. Skönt att höra.
Dock vet jag inte vilka inlägg du pratar om här ovanför..?
Ser inget inlägg där det frågas om just labb-analys av urin. Bara frågor om saliv och stickor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in