2008-09-18, 23:37
Medlem
eb0las avatar
okej. har sökt o sökt men finner inga svar.

Tog massa tiparol för ungefär 2 veckor sen. Detta va ungefär samtidigt som jag skulle pissa mina 6 månader då jag torskat. Dagen innan provet råkade jag kasta i mig 200mg till.
Visade sig att dagen efter då jag är på vårdcentralen så ska jag lämna blodprov och urinprov, vilket jag inte va beredd på. Lämnade blodprov men p.g.a Tiparolen så kunde jag helt enkelt inte pissa. (vana missbrukare vet vad jag talar om).
Dom sa att det va okej o att vi tar det nästa månad istället.

Nu i veckan har dom ringt mig tidigt på morgonen o jag har inte kunnat svara då jag sover. Dom har spelat in på telefonsvararen att jag ska ringa dom på nummer bla bla bla...

Anar det värsta!
Antar att dom ringer för att berätta att mitt blodprov va positivt för tramadol va?
Har torskat på ringa 2 ggr innan samt lite annat skit.
Det här är inte bra va?
2008-09-21, 18:43
Medlem
lalle34s avatar
Har nu ägnat 30 min till att söka/leta/läsa i tråden(är jag blind?), men hittar inget ordentligt svar på följande.

Jag har förstått att Valium(diazapam) kan spåras i drogtester upp till 21 dagar. Gäller detta även blodprov?
2008-09-22, 01:21
Medlem
euphorixs avatar
Vilka RC's ger utslag på Amfetamintestet

Är det någon som har koll på vilka RC's i min lista som ger utslag på sjukhusens Amfetamintest?

Körde en vecka på blandade RC's och råkade sista dan överdosera MDPV och flippade ut,
åkte in på psyk och gick med på ett frivilligt pissprov och det gav utslag på Amfetamin!

Hel**te oxå!
Det var svårt att övertyga doktorn om att jag inte intagit några illegala droger
Han skulle dessutom anmäla mig till sos. Har dock lagen på min sida vad jag förstått.

Eftersom jag hade intagit 6 olika preparat de senaste 4 dygnen vet jag ju inte vilket/vilka
som gav positivt utslag på Amfetamintestet.

Sista dagen:
  • 4-FMP (4-fluoroamphetamine)
  • MDPV (Methylenedioxypyrovalerone) - överdosen...

De senaste dagarna även:
  • Flephedrone
  • Butylone (bk-MBDB)
  • Alpha-PPP (Alpha-pyrrolidinopropiophenone)
  • Ethcathinone (Ethyl-Cathinone)

Om man vill testa det själv, vilka drogtester ska man inhandla, vilka är mest tillförlitliga?
2008-09-22, 22:38
Medlem
Martors avatar
Jag får pissa 2 gånger i veckan nu och alla min tester skickas till analys på labb så nu har jag kört på svamp och spice diamond. satt och läste i denna tråden och såg att tramadol inte tas på? är detta även på analys då? eller vad gör dom egentligen på en analys? kollar dom inte bara det vanliga där med?

mvh martor
2008-09-23, 10:00
Medlem
euphorixs avatar
Är det verkligen ingen som pissar på någon RC?

Gäller dessa:
  • MDPV (Methylenedioxypyrovalerone)
  • Flephedrone
  • Butylone (bk-MBDB)

Pleace
2008-09-23, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av euphorix
Gäller dessa:
  • MDPV (Methylenedioxypyrovalerone)
  • Flephedrone
  • Butylone (bk-MBDB)

Pleace
De vanliga mulitstickorna som sjukvården använder kan man beställa på; http://www.anl.se/ , kan ju vara smart att testa med samma stickor som man ska pissa på när det är dags för prov. Jag är inte så hemma på RC:s, men jag vet att bk-MBDB och Mephedrone inte ger utslag i alla fall, för de har jag lämnat rena prov på. Sen så spelar det kanske inte så stor roll för soc om drogerna är legala eller inte, det som de bryr sig om är snarare att du har ett beteende som riskerar att skada dig själv. Dock så ska det väldigt mycket till för att de ska agera. Däremot om man pissar hos snuten är det skönt att ha lagen på sin sida.
2008-09-25, 15:45
Medlem
Kan man inte vägra pissa?
2008-09-25, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Kan man inte vägra pissa?
Jodå. Men det finns ju olika anledningar till varför man går och gör det.
-Finns folk som gör det frivilligt för att hålla sig från droger?
-Man åker fast. Vägrar du lämna UP blir det blodprov istället.
-Man får inget bidrag från Soc om man inte lämnar.
-Man kan åka på ett LVM.
-Man vill ha tbx sitt körkort.
Osv, så visst kan man skita i o lämna, men ofta finns det ju nån baksida me det.
2008-09-26, 00:05
Medlem
eb0las avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eb0la
okej. har sökt o sökt men finner inga svar.

Tog massa tiparol för ungefär 2 veckor sen. Detta va ungefär samtidigt som jag skulle pissa mina 6 månader då jag torskat. Dagen innan provet råkade jag kasta i mig 200mg till.
Visade sig att dagen efter då jag är på vårdcentralen så ska jag lämna blodprov och urinprov, vilket jag inte va beredd på. Lämnade blodprov men p.g.a Tiparolen så kunde jag helt enkelt inte pissa. (vana missbrukare vet vad jag talar om).
Dom sa att det va okej o att vi tar det nästa månad istället.

Nu i veckan har dom ringt mig tidigt på morgonen o jag har inte kunnat svara då jag sover. Dom har spelat in på telefonsvararen att jag ska ringa dom på nummer bla bla bla...

Anar det värsta!
Antar att dom ringer för att berätta att mitt blodprov va positivt för tramadol va?
Har torskat på ringa 2 ggr innan samt lite annat skit.
Det här är inte bra va?

Fick inget svar på mitt gamla inlägg. Men idag kom det ett brev från landstinget: "Leverproverna är normala, mvh (undertecknad)"

Hur fan gick det till ? borde inte jag torskat?
2008-09-26, 13:21
Medlem
korqs avatar
Om man rökte för en vecka sedan och planerar att ta denna helgen också, kan de se om man rökte i helgen? Testet ska utföras på måndag och jag kommer pissa positivt i vilket fall som helst.

Så kan dom se att jag rökte i helgen eller visar det bara att det är positivt?

EDIT: det gäller THC.
Senast redigerad av korq 2008-09-26 kl. 13:36.
2008-09-26, 13:41
Medlem
eb0las avatar
det beror helt på. skickas dina prover iväg på analys så kan dom jämföra thc värderna i mikrogram och på så sätt se om du har tagit mer sen förra testet. är det första testet så spelar det ingen roll. men om du inte rökt sen förra helgen så hinner du ju bli ren ?
2008-09-26, 14:16
Medlem
korqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eb0la
det beror helt på. skickas dina prover iväg på analys så kan dom jämföra thc värderna i mikrogram och på så sätt se om du har tagit mer sen förra testet. är det första testet så spelar det ingen roll. men om du inte rökt sen förra helgen så hinner du ju bli ren ?

Tackar för svaret, men då blir det den sista festen nu i helgen sen beställs det spice, kommer nock gå galant detta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in