2015-08-02, 18:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Tack för svaret. Skönt att höra.
Dock vet jag inte vilka inlägg du pratar om här ovanför..?
Ser inget inlägg där det frågas om just labb-analys av urin. Bara frågor om saliv och stickor.
Dagligt intag av alpra under en vecka gör att du är ren en vecka senare.
Du har fyra veckor på dig och borde dra en egen slutsats. Men det är jättelugnt

Det skiljer inte väsentligt mellan analys och sticka, bara lite.
2015-08-02, 18:49
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Dagligt intag av alpra under en vecka gör att du är ren en vecka senare.
Du har fyra veckor på dig och borde dra en egen slutsats. Men det är jättelugnt

Det skiljer inte väsentligt mellan analys och sticka, bara lite.

Okej, tack man
Jag trodde analys var väldigt mycket känsligare än sticka. Men vad bra, då känner jag mig säker nu.
2015-08-02, 20:25
Medlem
ska pissa imorgon (måndag) på soc, har inte rökt på flera veckor men rökte en 0,5 nu i måndags och tog 12 hits på en 0,4 i onsdags , kommer jag bli posetiv?
kan tilllägga att jag är en smal jävel som väger 70 kg
Senast redigerad av leskig 2015-08-02 kl. 20:36.
2015-08-02, 21:23
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leskig
ska pissa imorgon (måndag) på soc, har inte rökt på flera veckor men rökte en 0,5 nu i måndags och tog 12 hits på en 0,4 i onsdags , kommer jag bli posetiv?
kan tilllägga att jag är en smal jävel som väger 70 kg
Du kommer troligen klara dig, tänk på att inte lämna morgonpisset bara och drick mycket vatten ikväll för att bli helt safe. Mycket vatten är nyckeln här.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-02 kl. 21:40.
2015-08-02, 23:25
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Du kan vara HELT övertygad om att du är safe så ägna inte ens en enda onödig tanke till angående det!

Mvh

Okej, tack! Tror/är säker på att det ska vara lugnt men finns ju alltid en del inom en som nojar upp sig!
2015-08-03, 08:27
Medlem
Hiiyaaas avatar
Hej!
Jag har hamnat i ett smått problem.
Det är så att igår (söndag) så "råkade" jag få i mig en väldigt liten lina subutex (0.5-0.8mg) fick nyss reda på att jag kanske måste lämna UO imorgon. Så nu lyder min fråga,finns det nån chans att det hunnit gå ur tills imorgon? (Tisdag) jag är 175cm lång och väger 75kg. Helt ren på allt annat sedan 3 månader tillbaka. Om det inte blir UP imorgon så kommer det bli någon gång under veckan. Så ungefär hur lång tid kan det ta att få ut det ur systemet? Halsar vatten o äter som en häst för att kunna rena systemet så mkt som möjligt. Har ni några mer tips på hur man kan göra?
Tack så jätte mycket på förhand!
Mvh
2015-08-03, 10:21
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiiyaaa
Hej!
Det är så att igår (söndag) så "råkade" jag få i mig en väldigt liten lina subutex (0.5-0.8mg) fick nyss reda på att jag kanske måste lämna UO imorgon. Så nu lyder min fråga,finns det nån chans att det hunnit gå ur tills imorgon? (Tisdag) jag är 175cm lång och väger 75kg. Helt ren på allt annat sedan 3 månader tillbaka. Om det inte blir UP imorgon så kommer det bli någon gång under veckan. Så ungefär hur lång tid kan det ta att få ut det ur systemet? Halsar vatten o äter som en häst för att kunna rena systemet så mkt som möjligt. Har ni några mer tips på hur man kan göra?
Mvh

Buprenorfin har en detektionstid på 2-3 dygn på vanlig sticka.
2015-08-03, 10:32
Medlem
Hiiyaaas avatar
Aj fan känns lite nojigt. Tror du att det sitter i såpass länge även fast det var en såpass liten näsa? Max 0.8mg troligtvis under 0.5mg.
Går det att manipulera provet genom att dricka stora mängder vatten på morgonen så man lämnar "vatten prov"? Provet får inte under några omständighet visa positivt. Har ju läst om folk som varit negativa redan efter 1 dygn så håller tummarna för att det ska gå vägen på nåt sätt!
2015-08-03, 11:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Aj fan känns lite nojigt. Tror du att det sitter i såpass länge även fast det var en såpass liten näsa? Max 0.8mg troligtvis under 0.5mg.
Går det att manipulera provet genom att dricka stora mängder vatten på morgonen så man lämnar "vatten prov"? Provet får inte under några omständighet visa positivt. Har ju läst om folk som varit negativa redan efter 1 dygn så håller tummarna för att det ska gå vägen på nåt sätt!
Att dricka mycket vatten spär ut urinen, vilket sänker koncentrationen av de ämnen man försöker spåra i drogtestet. Det är alltså en bra idé om du vill vara säker.

Om urinen är alldeles för utspädd får du eventuellt lämna ett nytt prov några dagar senare. Det är ju bara en fördel för dig i sådana fall - inte sant?
2015-08-03, 19:19
Medlem
Citat:
Hej!
Mvh
Alla stickor har inte med bup på detektion. Du kan klara dig. När jag var på lvm tog jag 5-7 mg på 3 dagar och var ren 36 timmar efter intag o då letade de efter sub. Men man vet aldrig. Hoppas du klarar dig! Drick mkt vatten innan. Peace
2015-08-03, 20:18
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du kommer troligen klara dig, tänk på att inte lämna morgonpisset bara och drick mycket vatten ikväll för att bli helt safe. Mycket vatten är nyckeln här.

Vatten och c vitamin, c vitaminen är minst lika viktig.
2015-08-03, 21:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Vatten och c vitamin, c vitaminen är minst lika viktig.
Nej, C-vitamin är inte ett dugg viktigt med så kort varsel, användaren skulle pissa nästa dag.
Det är en myt att C-vitamin skulle ha någon som helst betydelse då, du har blivit lurad.

Har man längre tid på sig kan man daligen äta C-vitamin för att rena kroppen snabbare även om det bara blir en ytterst liten skillnad.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-08-03 kl. 21:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in