2015-06-30, 23:34
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Hur svårt är det att göra ett streck på en tavla, och hur svårt är det att sätta känsla i sträcket, är kanske mer exakt frågan?

Det beror helt på hur man vill måla, jag kanske tänker på något mer komplicerat medan du tänker på något enkelt.
Citera
2015-07-01, 12:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Det beror helt på hur man vill måla, jag kanske tänker på något mer komplicerat medan du tänker på något enkelt.
Hur svårt är det att utöva cirkulationsandning felfritt är ungefär samma fråga, inte alls svårt för vissa då fysiologiska skäl och kulturella faktorer hjälpt dem medan det för andra kan te sig som en äkta omöjlighet.

Kan punta på liknelser i flera år om du bara vill motargumentera mina metaforer med hypoteser.
Citera
2015-07-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roberrrtz
no shit... tror du jag är född igår eller?

men det är ju skillnad i färgen på chromepaint och silverpaint? amiright?
Jadu, det kan jag tänka mig. Dock står det ju Burner chrome på färgens namn till squeezern jag pratade om, och då antar jag att det är ganska likt färgen från en kanna fast tjockare konsistens
Citera
2015-07-27, 10:55
Medlem
Hur är det igentligen att måla i mindre städer/orter tänker mest på gångtunnlar, osv. Nått speciellt man bör tänka på om man ska lägga en mindre målning? Eller är det bara att gå fram å köra sin grej?
Citera
2015-07-27, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafter
Hur är det igentligen att måla i mindre städer/orter tänker mest på gångtunnlar, osv. Nått speciellt man bör tänka på om man ska lägga en mindre målning? Eller är det bara att gå fram å köra sin grej?

kör bara
Citera
2015-07-28, 12:02
Medlem
Har ni regler för var man får och inte får klottra?
Citera
2015-07-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Ja. Man kör inte på ''personliga''/privata hus och bilar.
Religiösa byggnader kör vissa på, men många (de flesta?) skippar dessa.
Citera
2015-07-30, 00:00
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafter

Vad tror du själv? Det är ju helt omöjligt att svara på. Gångtunnlar i mindre orter är dock i regel lugna. Kolla hur omgivningen ser ut och välj en tid när det rör sig så lite folk som möjligt ute.

Use your brain dude.
Citera
2015-07-30, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Ja. Man kör inte på ''personliga''/privata hus och bilar.
Religiösa byggnader kör vissa på, men många (de flesta?) skippar dessa.

Jag vet inte vart ni har fått det här ifrån, men i mina tider så körde man på allt.

jag kör fortfarande på allt möjligt skiter i verkligen om vems hus det är, dom som bor på hus har tillräckligt för att köpa en 100kr färg burk .

Och dom målare som bor på hus tillhör inte den här kultur och kommer aldrig förstå the movement.

Är du en del av samhället så ingår det bombing punkt slut, bilar kan man förstå men gamla skitiga skåpbilar finns det inga regler, det gäller nog på själv etik.
Citera
2015-07-30, 15:29
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Är det ingen som ska komma och hålla med ''Rapparen''9?
Jag har aldrig sett någon tag på en villa, men jag bor ju inte i samma stad som dig heller så det är väl anledningen

Varför skulle någon som bor i hus inte kunna tillhöra kulturen..?

Sen kan jag tipsa om att svensklektioner är nödvändiga

jag är beredd att säga att jag endast sett toys och "hif dif kuk fitta snopp" tags på uppenbarligen privat egendom bortsett från större husgrunder.
Citera
2015-07-30, 16:50
Medlem
korvryttarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin

Är ju bara upp till var och en vad en väljer att köra nånstans.
Ser det gött ut med lite färg på så blire åka av liksom.
Citera
2015-07-30, 17:36
Medlem
Huccis avatar
Senast jag använde min marker flög själva spetsen av när jag drog av locket på markern (måste ta i som en dåre för att locket ska lossna) och nu är spetsen spårlöst försvunnen, vad kan man ersätta den med? Det är en pumpmarker, om det spelar någon roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in