2011-10-25, 16:09
Medlem
Montanaburkens avatar
Menar ni att gå över någon annans målning? För det tänkte jag inte göra, finns ju omålade tåg.
Citera
2011-10-25, 18:00
Medlem
-abloys avatar
Vilken är den bästa smala silver/guldpennan och vart kan köpa en sån?
Citera
2011-10-25, 18:09
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -abloy
Vilken är den bästa smala silver/guldpennan och vart kan köpa en sån?
Uni Paint PX 20/40,
Citera
2011-10-25, 18:09
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Menar ni att gå över någon annans målning? För det tänkte jag inte göra, finns ju omålade tåg.

Jag tror dom menade att writers blir arga om många toys börjar bomba freights eftersom det då kan bli bättre säkerhet, de som har tågen vill behålla tågen helt enkelt..
Citera
2011-10-25, 19:01
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av test1fy
Jag tror dom menade att writers blir arga om många toys börjar bomba freights eftersom det då kan bli bättre säkerhet, de som har tågen vill behålla tågen helt enkelt..
Okej.

Cyklade till tågen idag och kikade, det fanns cirka 10 målningar. Jag är kortare än medellängden och märkte att det var svårt att nå högt upp. Det var ju inte så kul :/
Citera
2011-10-25, 19:04
Medlem
Frågan finns säkert någonstans och den är extremt efterbliven, men är det kamerabevakning i C6 tågen?
Citera
2011-10-25, 19:48
Medlem
-abloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubbemedkeps
Frågan finns säkert någonstans och den är extremt efterbliven, men är det kamerabevakning i C6 tågen?
Nej, inte C14 eller C15-tågen heller.
Citera
2011-10-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -abloy
Nej, inte C14 eller C15-tågen heller.

Då tänkte jag rätt, tack för svar.
Citera
2011-10-27, 20:17
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Fan... min handstil suger... Hur mycket jag än försöker, blir det bara massa konstiga bokstäver på slutet... Hur kan man öva upp detta? Har även ett namn, och kan inte komma på bra bokstäver till min tag
Citera
2011-10-27, 20:28
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-D33Clay
Fan... min handstil suger... Hur mycket jag än försöker, blir det bara massa konstiga bokstäver på slutet... Hur kan man öva upp detta? Har även ett namn, och kan inte komma på bra bokstäver till min tag

Dålig inställning, fortsätt att skissa och sluta grina. Leta fram en lista över alla namnsdagar och sen skriver du alla namnen och upprepar detta några gånger, då lovar jag att du börjar se skillnad. Sen skulle det ha gått lättare om du hade gått ut högstadiet, men det är en annan sak.
Citera
2011-10-28, 15:34
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-D33Clay
http://www.youtube.com/watch?v=me3DlEWwxWc
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2011-11-24, 21:15
Moderator
Observera att detta är nybörjartråden.

Frågor om cans, markers och crews finns på andra håll- Läs FAQen om ni är osäkra.
Tillsägelser kommer delas ut till dem som använder denna tråd för att fråga vad som helst bara för att de inte orkar söka.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in