2015-07-01, 19:21
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.amoch
Jag tänkte precis som dig om mätmetoder förut, kändes lite som fusk men insåg att alla undersökningar använder "bone-pressed". Lite skillnad att mäta 20 eller 18, 20 låter liksom stort medans 18 bara är lite över medel. Men så länge man själv och tjejerna är nöjda så w/e
Anledningen till bone-pressed är för att just underhudsfettet inte ska spela roll. 20cm kuk är alltid 20cm kuk, även om någon är spinkig eller om någon är överviktig. Fett går att rräna bort och det betyder inte att någons kuk plötsligt vuxit med 5cm.
Citera
2015-07-08, 21:26
Medlem
Ska man mäta bonepressed alltså?

Min snorre är 18-18.5 cm vanlig mätning. 19.5 cm bonepressed och 13.1 cm i omkrets.

E det bra eller? Mår fan skit att vara 0.5 cm från 20 cm.
Duger man åt tjejerna i detta feminist helvete till land?
Citera
2015-07-08, 21:38
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diese.leute

Min snorre är 18-18.5 cm vanlig mätning. 19.5 cm bonepressed och 13.1 cm i omkrets.

19x14 bone pressed, stor i de flesta tjejers ögon. Har dock stort ollon och alldeles rakt skaft, samma bredd hela vägen ingen strut. Sen stenhård, detta är mkt viktigt har jag upptäckt. Stenhårt är skönt.
Citera
2015-07-08, 21:46
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diese.leute

Ganska onödigt att noja över ynka fem milimeter, vem ser skillnad? Skär upp två morötter på 19.5 och 20 sen ser du hur försvinnande liten skillnaden är.

Omkrets däremot är kukens verkligt intressanta mått.
Citera
2015-07-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Ganska onödigt att noja över ynka fem milimeter, vem ser skillnad? Skär upp två morötter på 19.5 och 20 sen ser du hur försvinnande liten skillnaden är.

Omkrets däremot är kukens verkligt intressanta mått.

Vissa verkar ha riktiga colaburkar här inne men mina 14 i omkrets räcker bra för att många men kanske inte alla ska anse att det är stort. Ollonet är även något grövre, bara lite. Sen glömmer de flesta hårdheten som kan ge en extra dimension.
Citera
2015-07-08, 23:06
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Vissa verkar ha riktiga colaburkar här inne men mina 14 i omkrets räcker bra för att många men kanske inte alla ska anse att det är stort. Ollonet är även något grövre, bara lite. Sen glömmer de flesta hårdheten som kan ge en extra dimension.

14cm omkrets känns som en okej storlek, själv har jag 15.5 och blev i mars dissad för det vilket känns sådär när man redan har problem med att träffa tjejer.
Citera
2015-07-08, 23:11
Medlem
Citat:
14cm omkrets känns som en okej storlek, själv har jag 15.5 och blev i mars dissad för det vilket känns sådär när man redan har problem med att träffa tjejer.

Fast det låter väl som nån slyna från Bodycontact? Eller var det seriös dejting? Eller var det för grovt?

14 är okej, men som sagt hade sett ynkligt ut om inte ollonet var massivt. Men det är skönt för de flesta tjejer.
Citera
2015-07-08, 23:16
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Fin runkkuk du har där....
Och nu vart du sugen på och dra i den.
Citera
2015-07-08, 23:31
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Fast det låter väl som nån slyna från Bodycontact? Eller var det seriös dejting? Eller var det för grovt?

14 är okej, men som sagt hade sett ynkligt ut om inte ollonet var massivt. Men det är skönt för de flesta tjejer.

Från happypancake. Det var seriös dejting under en månads tid, helsvensk något överviktig tjej och nästintill omöjligt trång.

Kanske, men viktigaste är att båda är nöja ändå.
Citera
2015-07-08, 23:35
Medlem
Citat:
Från happypancake. Det var seriös dejting under en månads tid, helsvensk något överviktig tjej och nästintill omöjligt trång.

Kanske, men viktigaste är att båda är nöja ändå.

Skulle tro att det är extremt ovanligt att det blir ett problem. Men synd då.
Citera
2015-07-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffy86
Vad tycker ni om nästan 14 cm lång? Det har jag

Precis vid eller under medlet, beroende på studie.
Något som dom flesta kvinnorna inte föredrar, 16-20x14-16 verkar vara dom optimala måtten för majoriteten.
Citera
2015-07-12, 22:18
Medlem
Citat:
Bry dig inte om det. Om man är normal eller över medel ska man inte behöva skämmas för någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in