Citat:
Ursprungligen postat av
one.zero
Tja, jag kan bevisa att det INTE står en Lamborgini Aventador i mitt garage!
Gällande bevis så får vi kanske hjälpa till lite . Jag funderar på om de kan bjuda in andra till nätverket som är drabbade av trakasserier från vår polisstat. Då ökar chanserna för att få fram bevis...
Vad tror du om det?
Meningen med min text var att "bjuda in" andra som är utsatta , (om det fanns andra) genom att de kan googla och hitta texten här och på så sätt få veta att metoderna används lite varstans.
Det viktigast man kan göra är att som sagt , spela in, fota , filma och skaffa lämplig utrustning för detta ändamål . Jag var med om en tuff tid men trodde aldrig att de skulle vara så rädda så att de använde dessa metoder under så lång tid.
Det är deras jobb helt klart, och många gånger har jag sätt släktskapen i anletsdragen, så de hjälps åt för att tysta någon som vet för mycket om deras folk som gjort bort sig . Många har nog inte hela bilden och låter sig värvas utifrån.
Det ser ut som om flera vill få detta till ett mystiskt gäng , men det är enklare än så i mitt fall , och skulle jag tro att hela världen var efter mig så hade det ju varit mentalt jobbigare att anmäla, jag ser den enkla berättelsen i detta då jag har namnen och vad det startade med klart och tydligt, sedan att jag under åren inte varit dummare än att jag skrivit ner uppgifter och filmat , spelat in, borde göra detta till ett enkelt mål för en tingsrätt.
Jag har inte varit bekväm tidigare att gå till rättsinstanser och göra en full anmälan men spela in fota och skriva dagböcker har jag gjort under tiden, men det ser ut som om då man kontaktar jurister så nappar det dåligt.
Det kan ju bero på att någon klient som de haft tidigare inte haft något att visa upp, för även om målet är enkelt så är materialet stort efter så många år.
Jag tror att vissa kommer att skylla på att de ville bara vara till hjälp men samtidigt trakassera och kanske testat om denna stasi metod Zersetzung fungerar, kallar jag inte för hjälp .