2015-07-17, 19:51
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank565Heaven
Adam Tensta är lite sent ute i sin nisch. Hade han gjort detta för 2-3 år sedan, hade han i princip bara mötts av sympatier - nu kommer han både bli omtyckt på vissa håll, men illa omtyckt på många andra håll för det han gjort.

Det vill säga, det här beteendet betalar sig allt sämre. Hoppas fanskapet själv råkar illa ut på arbetsmarknaden när nu hans måltavla losade jobbet.

han får väl börja jobba på microsoft igen. du vet väl hiphopens olika komponenter: rap, breakdance, grafitti, gå på skola i kungsholmen, heta eriksson och jobba på microsoft
Citera
Bannlyst
SystemOut Borde logga ut för övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av SystemOut
Det ni inte verkar förstå är att Adam var mycket ledsen över de kränkande orden han fick mot sig.
Ni verkar inte förstå hur det känns att varje dag bli förtryckt i Sverige.

Tänk er själva om ni sökte jobb och de sa nej. Ni priviligerade vita människor kommer aldrig förstå hur det är att leva i utanförskap och orättvisor. Adam blev rasistattackerad av TV4 och ni slänger skit på honom?

Fyfan!
Vem vill vara dum i huvudet?

Adam Tensta lämnade TV 4 klädd som en stalledräng https://sv.wikipedia.org/wiki/Lucia#/media/File:Lucia-13.12.06.jpg
med Muslimskägg ..och nu ska vi ta killen på allvar? När man googlar på killen är han knappast känd eller/viktig?

Bara för att man syns på tv är man inte viktig då skulle Hagamannen eller Stefan Löfven vara viktiga?
Senast redigerad av Tatturerad.m.Tofs 2015-07-17 kl. 19:54. Anledning: Rubrik:
Citera
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Har du ingen skam i kroppen?
Adam har sedan barnsben varit utsatt för rasism och orättvisor just pga hans hudfärg.
Jag gråter när jag läser sådana hjärtlösa kommentarer som du nu skrev.

DEN FINNS BARA EN RAS OCH DET ÄR MÄNNISKA!

Kan en kines ta emot ett organ ifrån en svart person, eller kommer det bli problem?
Samt varför utvecklar man mediciner utifrån olika människoraser för?
Citera
2015-07-17, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Jag behöver fakta, statistiskt vederlagd tack, att Svenskar inte är emot invandringen, inte några fåniga påståenden från dig, ett hallucinerande och debilt sjövilt fyllo på dekis

Försök inte med billiga tricks, det går inte. Vad du menar på är att bara för att Svenskar accepterar en liten invandring, som kan försörja sig själv, så betyder det inte att vi Svenska folket acceptera en STOR störtflod, totalt okontrollerad som kommer hit för egna egoistiska skäl, och har betalat dyra pengar ( 50000 SEK ) för resan hit och hoppas på att leva på Sverige, och gör så !! Det är de ekonomiska flyktingarna jag pratar om, och de som utgör majoriteten av alla dessa invandrarmän som aldrig tycks sina i antal ,och nej, det är väldigt få som verkligen behöver asyl av politiska skäl.

50000 SEK är en enorm summa i deras länder , undra vart de kommer ifrån ??? och behöver de verkligen hjälp då när de har så mycket pengar att de kan resa till vilket land som helst och leva där, tex. Afrika länderna,
eller har rykten, tips och pengar strömmat dem till, att komma till Sverige där vi ger dem allt !!
just på grund av hundlort som dig.

Fy fan, det får mig att spy över skiten hur ruttet allting är, hur vi fina Svenskar utnyttjas och luras av skit som du och 7 K, och alla dessa evinnerliga invandrarmän

Jag vill veta när de skall resa tillbaka av dig din förrädare, för inte hade jag tänkt förstöra mitt folks etnicitet, ekonomi, trygghet för våra kvinnor, religion, framtid för våra Svenska barn, glädje, bara för att en bakfull debil nolla som inte kan ekonomi och än mindre Svenska språket, och nu skall du stämma upp bakom maktkartellen och köra över Sveriges rikes folk, staten, som är de som bestämmer över sitt eget land.

Ta dina invandrarmän till ett annat land, men här vill ingen ha er, tro mig, ingen någonsin mera.

Om du inte är läskunnig, och dessutom skyller att du är debil på mig är inte mitt problem. TA ANSVAR !! Ansvar, det som ni vänstern inte vill göra utan verkar bara bra på en sak, dra ned hela fantastiska Svenska folkets etnicitet, historia, ekonomi ..etc. för att känna att ni "lyckats i livet" på grund av att vi blev LIKA fattiga. Dessutom önskade jag att vänsterpatrasket skulle läsa matematik ( mängdlära ), ekonomi, genetik, sann demokrati för folket och slutligen gå i terapi för sin fruktansvärda avundsjuka som är energin till en enorm ondskans handling på sitt eget folk och nation.

Jag kan inte ge dig källa på att svenskar vill ha invandrare här. Du kan inte ge mig källa på att de inte vill ha invandrare här. Det vi då har att utfå ifrån är externa saker och ser man till det som jag pratade om innan så är det rätt uppenbart att du har fel när du säger att "ingen vill ha invandrare här ändå". Hoppas du förstår att alla i denna tråd förutom du tycker som jag gör. Det är ett infantilt påstående du kommer med.

Allt annat du skrivit är strunt, så trött på de som tillhör Flashbacks bottenskrap som skriker "vänster! Kommunist!" så fort man inte håller med dem. Dina personliga påhopp betyder ingenting för mig, jag ser bara en arg, arbetslös tangentbordssoldat framför mig när jag läser dina inlägg. Ett stort tips är att lägga ner sånt om du vill framstå som seriös.

Citat:
bara för att en bakfull debil nolla som inte kan ekonomi [/b] och än mindre Svenska språket

Priceless.
Citera
2015-07-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Men nu kan vi i alla fall konstatera att allt snack om att den där åsiktskorridoren inte skulle existera är skitsnack.

Åsiktskorridoren i det offentliga rummet är så pass trång att om du en gång hamnat utanför finns ingen chans i världen att komma in igen.

Det enda positiva med att den smala åsiktskorridoren i det offentliga rummet blir allt trängre är effekten att där ryms allt färre individer, till slut imploderar den och försvinner.
Citera
2015-07-17, 19:53
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Den här tråden är ju en enda lång upprepning. Vem har sagt att det handlade om att hon har sagt ordet neger? Det är ju en väldigt förenklad bild av Tenstas protest, när det mer handlar om innehållet i videon och att hon använde "negerbög" som hashtag. Sen finns det ju många gamla människor som har vuxit upp med bilden av att det är ok att kalla mörkhyade från t.ex. något afrikanskt land för neger, utan att det ska vara något skällsord för det. Jag läste en bok från 60-talet så sent som idag där ordet användes, och min enda reflektion var "idag vet vi bättre" (om man räknar bort alla normala SD:are som kan kalla alla som inte kommer ifrån Norden för neger).

Sen är det ju roligt vilka svart-vita-konflikter det blir, i stil med "Adam Tensta kritiserade normaliseringen av rasismen på Tv4, vi måste genast ta tjejen han kritiserade i försvar, oavsett hur hjärndött det hon säger är". Samma med det hängivna försvarandet av SD-politiker, ingenting som görs av rasister kan vara fel, skulle Jimmie Åkesson våldta sitt barn skulle det försvaras "Klar Jimmie måste få ha sex, det ska inte etablissemanget lägga sig i".

Jag gillar inte ens Adam Tenstas musik och jag kommer verkligen inte börja lyssna på den nu, men jag tycker ändå att det var rätt av honom att storma ut sådär, skapa lite kaos i den äckligt mysiga tv4-morgonsoffan. Sen att han både är AIK:are och vegan ska han också ha respekt för.

Det där med negerbög tror jag är en efterhandskonstruktion. I övrigt. Gäsp...
Citera
2015-07-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Addam, skall resa tillbaka till Mombasa och rappa där

Tensta, en nogger wannabe

Jag kan skilja på invandrare och invandring, kan du ?

Min Svenska är överlägsen din, och det räcker bra till för mig eftersom du och alla vänsterflummare som bara läst allmän skola är helt i klass med invandrarna som kommer hit.

SFI ? det kanske är något för dig hör jag

Komiskt att du anser att din svenska är bättre än min då du har problem med när du ska använda versaler samt i så gott som varenda inlägg skrivit Adam med två d.

Sen att du är inte läskunnig är helt uppenbart när du länkar till en undersökning som handlar om invandringspolitiken och inte om invandrare samtidigt som du säger att du kan skilja på dom två begreppen. Måste vara jävligt jobbigt att vara du

Till sist så är jag inte vänster (mer liberal lagd) men i din tröga sd-hjärna så är alla "vänsterflummare", enbart baserat på att man inte håller med dig i din kassa retorik. Ett drag du delar dock med många andra sd:are.

OnT:

Skönt att TV4 bryter med tjejen i fråga. Är man så jävla korkad att man tror att negrer är ett folkslag så ska man inte vara i tv-rutan utan bakom en skolbänk och försöka hänga med denna gång.
Citera
2015-07-17, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LameBull
Kan en kines ta emot ett organ ifrån en svart person, eller kommer det bli problem?
Samt varför utvecklar man mediciner utifrån olika människoraser för?

Nu är du ute och cyklar
Citera
2015-07-17, 19:56
Medlem
oldtimedrunks avatar
Men Adam...Din blonda, blåögda mamma var ju tvungen att flytta från Tensta pga trakasserier. Så kom för fan inte och låtsas att sverige är ett enda stort ku Klux Klan tillhåll. De största rasisterna hittar du bland arab/mellanöstern folket. Du ser ju själv vad som händer när folk utpekas som rasister(även fast de inte är det)! De förlorar sina karriärer och blir socialt utfrysta. Sluta snacka ditt skit Adam..
Citera
2015-07-17, 19:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Men skulle väl helt ärligt bli ett ganska enkelt krig mot PK-idioterna. De känner typ inget för något land så de kommer typ ge upp direkt
Citera
2015-07-17, 19:59
Medlem
guderis avatar
Citat:
Har du ingen skam i kroppen?
Adam har sedan barnsben varit utsatt för rasism och orättvisor just pga hans hudfärg.
Jag gråter när jag läser sådana hjärtlösa kommentarer som du nu skrev.

Det ger honom knappast rätten att bete sig som en idiot och utsätta andra människor för något liknande.

Citat:
DEN FINNS BARA EN RAS OCH DET ÄR MÄNNISKA!

Har jag påstått någonting annat?
Men visst spela rasistkortet du, eftersom du inte har några hållbara argument är det väl lika bra att du visar vilken fåntratt du är redan på en gång.
Citera
2015-07-17, 19:59
Medlem
Bodickers avatar
Ordet neger är politiskt inkorrekt, det håller alla med om. Jag är inte den som vill förbjuda ord, men ja, i vissa sammanhang så är det dumt att använda det och i andra sammanhang använder jag det. Man anpassar alltid språkbruket beroende på vem eller vilka man pratar om i vilket sammanhang, det vet alla som inte är efterblivna eller byfånar.

Med det sagt så är det såklart väldigt klumpigt av henne, naivt, kanske till och med korkat att använda ordet i en video om man är offentlig (ja, hyfsat offentlig väl om hon har avtal med TV4). Hon kunde aldrig förutspå konsekvenserna, och de är såklart överdrivna så in i helvete, men man ska aldrig underskatta vänsterpöbeln och marxisterna. De kommer att göra varenda fjäder till en strutsfarm.

Adam Tensta är en fjant. Han är en nolla, så det enda sättet för honom att få uppmärksamhet är att hänga ut en bondlurk för rasism, det hemskaste brottet som finns i Sverige idag, offentligt i TV. Spotta på TV4 och resa sig och gå. På det viset uppmärksammas han och hans nya skiva. Vem hade pratat om Tensta eller hans skiva om han hade fått en intervju på 4 minuter i TV? Ingen. Nu pratar alla om det.
Han veter sig så illa. Han respekterar inte programledarna, talar över deras huvud, låter dem inte komma till tals, sen går han. För detta hyllas han i stora kretsar. Av kultureliten (som vi vet är vänster och jävligt korkad överlag) och faktiskt en hel del annat löst folk.

Så vad vi har är raskrig i Sverige (tack vare Tensta och andra grupper vänstermänniskor) och könskrig (tack vare Zara och andra feminister).

Dessa grupper vill splittra. De är förtryckta, i sin lilla bubbla, trots att de förmodligen är mycket mer privilegierade än de flesta av oss här. Adam Tensta har mage att ställa krav på TV4 vilka gäster de ska ha, för att de haft en gäst som sagt neger i ett helt annat sammanhang.

Sjukt och pinsamt. Finns det ingen utan syltrygg som kan säga ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in