2015-07-17, 18:44
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Usch, det här gör mig så förbannad. Tycker hon verkar vara en riktig komisk talang dessutom. Även om det varit illa oavsett vem som drabbats, känns det mer och mer oroväckande hur det här inkvisatoriska idiotklimatet som växt fram kommer påverka humor och kultur.
Såg hur någon på Tenstas fb länkat ett gammalt skärmklipp från henne där hon citerar ur Grotesco-låten Bögarnas fel, tydligen skulle detta vara ett "bevis" för att hon skulle vara homofob.
Citera
2015-07-17, 18:45
Medlem
Adam borde lära sig sköta sina egna affärer, det enda han gör i media är att gnälla på allt och alla. En riktig svennehatare.

(btw vem fan bryr sig om Adam Tenstas nya skiva?)
Citera
2015-07-17, 18:46
Medlem
Jag som TS uppmanar moderator att rensa tråden från rasistiska off--topic-inlägg. Trotts att jag såklart förstod innan jag postade tråden att dessa inlägg skulle komma så var syftet med den här tråden aldrig att uppmana till rasism riktad emot Adam Tensta. Håll er on topic.
Citera
2015-07-17, 18:47
Bannlyst
Tensta lider av en klassisk nogger hybris, därav reaktionen i studion.

Han Tensta är verkligen mjäkig ,, var det inte han som "var" tuff en gång.
Senast redigerad av spitzbergen 2015-07-17 kl. 19:08.
Citera
2015-07-17, 18:48
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narkoluder
Jo, men det är deras affärsidé att hitta saker att bli kränkta över. Ofta handlar det om bakverk, glassar och liknande med lakrits eller choklad bland ingredienserna. För detta får de ett antal miljoner kronor av staten varje år.
Varför skulle de få pengar av staten för detta?
Citera
2015-07-17, 18:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Såklart är äckliga Ernman där och hyllar hans pojkstreck, alltid samma kategori människor som hyllar allt jag tycker är barnsligt och puckat. Hur kan vi vara så olika?

Så hon hyllar hat mot en ung svensk tjej. Bra att veta. de brukar inte tänka längre än näsan räcker dessa som bara hoppar på PK-tåget utan att tänka till själva.
Citera
2015-07-17, 18:53
Bannlyst
Addam är sugen på att resa till Mombasa där har de det mycket bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Varför trycker du på enter så många gånger? Jobbigt att läsa inlägg som ser ut och vara skrivna av en full fjortis, vem spammar liksom smileys i en debatt?

Berätta gärna var jag har fel. Folk sluter upp varje gång en invandringskritisk grupp försöker yttra sig offentligt. Behöver du verkligen källa på det?

Undersökningen du länkar till från SIFO visar inte att 65% av svenskarna ("svenskarna", inte "Svenskar") är emot invandring, utan att de är emot invandringspolitiken och hur integrationen sköts. Hursomhelst, även om 65% av svenskarna hade velat att varje invandrare åker hem (vilket kanske 0,1% egentligen tycker?) så hade ändå 35% velat ha invandrare här, vilket innebär att ditt uttalande om att "ingen vill ha dem här" är totalt fel.

Jag behöver fakta, statistiskt vederlagd tack, att Svenskar inte är emot invandringen, inte några fåniga påståenden från dig, ett hallucinerande och debilt sjövilt fyllo på dekis

Försök inte med billiga tricks, det går inte. Vad du menar på är att bara för att Svenskar accepterar en liten invandring, som kan försörja sig själv, så betyder det inte att vi Svenska folket acceptera en STOR störtflod, totalt okontrollerad som kommer hit för egna egoistiska skäl, och har betalat dyra pengar ( 50000 SEK ) för resan hit och hoppas på att leva på Sverige, och gör så !! Det är de ekonomiska flyktingarna jag pratar om, och de som utgör majoriteten av alla dessa invandrarmän som aldrig tycks sina i antal ,och nej, det är väldigt få som verkligen behöver asyl av politiska skäl.

50000 SEK är en enorm summa i deras länder , undra vart de kommer ifrån ??? och behöver de verkligen hjälp då när de har så mycket pengar att de kan resa till vilket land som helst och leva där, tex. Afrika länderna,
eller har rykten, tips och pengar strömmat dem till, att komma till Sverige där vi ger dem allt !!
just på grund av hundlort som dig.

Fy fan, det får mig att spy över skiten hur ruttet allting är, hur vi fina Svenskar utnyttjas och luras av skit som du och 7 K, och alla dessa evinnerliga invandrarmän

Jag vill veta när de skall resa tillbaka av dig din förrädare, för inte hade jag tänkt förstöra mitt folks etnicitet, ekonomi, trygghet för våra kvinnor, religion, framtid för våra Svenska barn, glädje, bara för att en bakfull debil nolla som inte kan ekonomi och än mindre Svenska språket, och nu skall du stämma upp bakom maktkartellen och köra över Sveriges rikes folk, staten, som är de som bestämmer över sitt eget land.

Ta dina invandrarmän till ett annat land, men här vill ingen ha er, tro mig, ingen någonsin mera.

Om du inte är läskunnig, och dessutom skyller att du är debil på mig är inte mitt problem. TA ANSVAR !! Ansvar, det som ni vänstern inte vill göra utan verkar bara bra på en sak, dra ned hela fantastiska Svenska folkets etnicitet, historia, ekonomi ..etc. för att känna att ni "lyckats i livet" på grund av att vi blev LIKA fattiga. Dessutom önskade jag att vänsterpatrasket skulle läsa matematik ( mängdlära ), ekonomi, genetik, sann demokrati för folket och slutligen gå i terapi för sin fruktansvärda avundsjuka som är energin till en enorm ondskans handling på sitt eget folk och nation.
Senast redigerad av Tors-hammare 2015-07-17 kl. 19:19.
Citera
2015-07-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4009900
Klart det gör. Det är just det som är yttrandefrihet.
Ja, men man får väl tänka lite själv också.
Man har inte alltid rätt att säga precis vad man tänker om precis vad som helst, man får lov att ta lite hänsyn till omständigheterna också.
Det är sånt som man brukar kalla för "folkvett".
Senast redigerad av Peter_18 2015-07-17 kl. 19:06.
Citera
2015-07-17, 19:01
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Har inte denne "Adam Tensta" några skelett i garderoben, som nu på ett lägligt sätt skulle kunna plockas fram? Kriminellt förflutet, narkomani, skandaler, ekonomiska oegentligheter, annat? Alla uppgifter som skulle kunna misskreditera honom mottages tacksamt. Har svårt att tro att han skulle vara vit som snö.

"Adam Trygg-uppväxt" har inget förflutet med kriminalitet eller skandaler. han önskar möjligen att han hade det för det hade gjort honom mer rumsren i hiphop-kretsar. men han är en posör. trots sitt utseende är han faktiskt till hälften vit som snö - hans vita mamma valde att knulla en gambian.

hade han vuxit upp i gambia hade han dock varit utsatt för ett rashat som han inte ens kan föreställa sig. hade han fötts albino där hade dom väl käkat upp honom
Citera
2015-07-17, 19:01
Medlem
jack.danielss avatar
Buhuu, en sån förlust för tv4! Btw. Vem fan e Adam Tensta? 😣
Citera
2015-07-17, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storatuttar
Är Adam islamist?

Troligtvis ! Han ser faktiskt ut som en sån där IS med de där fula fula skägget och den allvarliga uppsynen,
Senast redigerad av spitzbergen 2015-07-17 kl. 19:09.
Citera
2015-07-17, 19:05
Medlem
praps avatar
Tycker det var bra gjort av Adam, fattar inte hur TV4 tänker när dom bjuder in en obetydlig bloggerska som uttryckt sig rasistiskt i sina videos. Å andra sidan försvarar de flesta bara Louise för att Nyheter24 och Zara Larsson backar Tensta, Pinsamt. #BackaAdam

OffTopic:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in