Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-06-22, 21:52
Medlem
SpaceAlienWorlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljuvsommarnatt
https://www.youtube.com/watch?v=ews15JF2ZhE

Klicka på länken, vad är detta för skit? VARFÖR gör man skärmen mindre och mindre?

För att YT inte ska upptäcka den och ta bort den. Därav leker man lite med hastigheten på ljud och bild.
Citera
2015-06-23, 02:02
Medlem
Hej,

Jag har två stycken youtube-konton (ett för ett filmnätverk som jag är med i, och ett för min privata) men jag kan endast logga in med dem från två olika datorer, med filmnätverket loggar jag in från mins frus dator och från min egen dator loggar jag in med min privata. Det har förstås stört mig ett tag eftersom jag alltid måste byta dator när jag ska byta konto och idag försökte jag göra någonting åt det, men när jag satt där så råkade jag istället radera/inaktivera youtube från mitt Google-konto. Nu kan jag inte ens logga in på youtube med min privata. När jag försöker logga in så står det att det inte gick att skapa ett konto just nu, försök igen senare.

Någon som vet hur jag kan aktivera det igen?
Citera
2015-06-24, 19:25
Medlem
Hedersrelations avatar
Hej! Jag undrar kort och gott:

Bryter jag mot någon lag om jag laddar ned ett YouTube-klipp som någon annan än jag har lagt upp - för att sedan lägga upp klippet på min egna kanal?

Vad finns det regler gällande detta?

Mvh
Citera
2015-06-28, 09:06
Medlem
Det står på en del kommentarer "LÄNKAD KOMMENTAR". På andra står det "via google+". Via google+ säger sig självt men var kan en länkad kommentar komma ifrån för sida, egen hemsida?
Citera
2015-07-06, 03:12
Medlem
area50s avatar
Hej.
Någon som vet om det finns något nerladdningsprogram (förutom YTD) som man kan använda för att ladda ner sina blockade youtube-klipp? Jag har några blockade klipp - men som fortfarande finns med länk i min spellista. Klippet är troligtvis inte borttaget, men bara blockat. Så om någon vet om man fortfarande kunde ladda ner det på något sätt - om man fortfarande har länken kvar - så vore det nice.
Citera
2015-07-10, 04:09
Medlem
swimmingpools avatar
Jag har ett klipp som är för långt. (16 min, 3,64 GB)
Kan jag fixa detta på något sett? Vill helst inte klippa i det. Kan man komprimera eller nåt?

*teknisk idiot*
Citera
2015-07-10, 15:52
Medlem
sigurts avatar
När jag klickar upp helskärmsläge så är det inte något helskärmsläge.

Helskärmsläget täcker inte fältet högst upp i webläsaren Firefox. Jag ser adressfältet och mina bokmärken.

Windowsikonerna längst ner försvinner....

Problemet är bara i firefox och enbart på youtube.
Citera
2015-07-10, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag har ett klipp som är för långt. (16 min, 3,64 GB)
Kan jag fixa detta på något sett? Vill helst inte klippa i det. Kan man komprimera eller nåt?

*teknisk idiot*
När du komprimerar klippet gör du det mindre i storkel (gb). Du kan INTE göra det kortare utan att klippa bort nåt i det.
Citera
2015-07-10, 23:14
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
När du komprimerar klippet gör du det mindre i storkel (gb). Du kan INTE göra det kortare utan att klippa bort nåt i det.
Ok. Hur gör jag det mindre?
(På DailyMotion får man ha längre klipp med bara 2 GB.)
Citera
2015-07-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Ok. Hur gör jag det mindre?
(På DailyMotion får man ha längre klipp med bara 2 GB.)
Vad är det för fil? MTS, avi, mp4..?
Citera
2015-07-11, 23:42
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Vad är det för fil? MTS, avi, mp4..?
mov. Men det fixade sig sen. :-)
Citera
2015-07-12, 06:49
Medlem
En video som uppdateras 1 gång i timmen,

Hur har de gjort detta?

jag tror inte någon sitter och manuellt uppdaterar.

Här kan man alltså delta i videon och de säger att den uppdateras en gång i timmen
Oneframeoffame http://oneframeoffame.com/

https://www.youtube.com/watch?v=InmMfUrhb4o

Jag fattar inte hur det funkar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in