Jag har två stycken youtube-konton (ett för ett filmnätverk som jag är med i, och ett för min privata) men jag kan endast logga in med dem från två olika datorer, med filmnätverket loggar jag in från mins frus dator och från min egen dator loggar jag in med min privata. Det har förstås stört mig ett tag eftersom jag alltid måste byta dator när jag ska byta konto och idag försökte jag göra någonting åt det, men när jag satt där så råkade jag istället radera/inaktivera youtube från mitt Google-konto. Nu kan jag inte ens logga in på youtube med min privata. När jag försöker logga in så står det att det inte gick att skapa ett konto just nu, försök igen senare.
Det står på en del kommentarer "LÄNKAD KOMMENTAR". På andra står det "via google+". Via google+ säger sig självt men var kan en länkad kommentar komma ifrån för sida, egen hemsida?
Hej.
Någon som vet om det finns något nerladdningsprogram (förutom YTD) som man kan använda för att ladda ner sina blockade youtube-klipp? Jag har några blockade klipp - men som fortfarande finns med länk i min spellista. Klippet är troligtvis inte borttaget, men bara blockat. Så om någon vet om man fortfarande kunde ladda ner det på något sätt - om man fortfarande har länken kvar - så vore det nice.