Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-06-11, 10:25
Medlem
eshkoshkas avatar
Det finns ett youtube-klipp som har en viss adress. Klickar man på användarnamnet så ändrar inte adressen till /user/användarnamn. Gör jag samma sak på mitt egna konto så ändrar den till /user/mittanvändarnamn. Hur kommer detta sig? Går det komma åt /user/ på kontot som inte visar det? Kontot med klippet har alltså kvar samma adress som innan "/channel/xxxxx_xxxx"
Citera
2015-06-11, 17:00
Medlem
sigurts avatar
När jag startar en video så får jag alltid sämsta kvaliten. Ofta 144p.

Det står i listen under kvalitemenyn "automatiskt"

Jag har ett snabbt bredband, så varför väljer youtube den absolut sämsta kvaliten till mig?

När jag ändrar till HD funkar det ju felfritt.

Edit: I inställningarna är följande val ikryssat dessutom

"Välj alltid den bästa kvaliteten baserat på min anslutning och spelarens storlek. "

MÄRKLIGT
Senast redigerad av sigurt 2015-06-11 kl. 17:02.
Citera
2015-06-11, 19:59
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
...
Använder du firefox? tror det finns ett tillägg "hd youtube" du kan testa
Citera
2015-06-11, 19:59
Medlem
TheDarkCats avatar
Går det att ta bort varningar som man har fått på youtube? tror inte det går. har sökt runt.
Citera
2015-06-11, 20:01
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
När jag startar en video så får jag alltid sämsta kvaliten. Ofta 144p.

Det står i listen under kvalitemenyn "automatiskt"

Jag har ett snabbt bredband, så varför väljer youtube den absolut sämsta kvaliten till mig?

När jag ändrar till HD funkar det ju felfritt.

Edit: I inställningarna är följande val ikryssat dessutom

"Välj alltid den bästa kvaliteten baserat på min anslutning och spelarens storlek. "

MÄRKLIGT
Har själv haft samma problem. Dock så vet jag inte hur det fixade sig kom inte ihåg. Sök runt lite på Google. Hoppas du hittar!
Citera
2015-06-11, 20:02
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur gör man om man vill ladda ner från med högsta kvalitet? Den väljer ju den lägsta?
Ladda ner youtub downloader YTD. Jättebra! Tror att du använder En save from net och den tar bara typ 320.
Citera
2015-06-12, 13:52
Medlem
Bokmasks avatar
Vad har hänt med tuben. Nästan bara 20sek reklam snuttar nu som inte går att klicka bort. Får ni det också? Sjukt mycket och störande värre!
Citera
2015-06-12, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Vad har hänt med tuben. Nästan bara 20sek reklam snuttar nu som inte går att klicka bort. Får ni det också? Sjukt mycket och störande värre!
Med en add blocker slipper du all reklam. Dra ner en från din webläsares add-on-sida.
Citera
2015-06-12, 20:59
Medlem
Flera av mina videor har tappat views idag, vad kan det bero på? En förlorade runt 50 och en annan runt 100, medan en tredje fick ett kraftigt hopp och ökade med flera hundra. Någon mer som upplevt det?
Citera
2015-06-17, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Varför inte registrera ett nytt konto?
Sent svar... man måste endå ha 500st subscribers för att ändra channel name.
Citera
2015-06-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Ladda ner youtub downloader YTD. Jättebra! Tror att du använder En save from net och den tar bara typ 320.
Jag använder Freemake Downloader just för att YTD inte alltid fungerade. Vet inte riktigt vad du menar men det är ju så att man väljer en länk från YT som man lägger in oavsett vilket program man använder och när man kommer in på sidan så är det ju försent att välja för länken ändras inte när man väjer högre kvalitet.
Citera
2015-06-18, 23:59
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ews15JF2ZhE

Klicka på länken, vad är detta för skit? VARFÖR gör man skärmen mindre och mindre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in