Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-02-01, 21:36
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Kan vara allt ifrån din nätverksanslutning till att du inte har flash installerat. Hur menar du att det bara finns i 360/720, kan du inte välja 240 eller finns det inget sådant alternativ?

Det var flash som var boven i dramat. Trodde inte jag skulle kunna se dom alls utan så tog för givet att jag installerat det och glömt det
Citera
2015-02-03, 21:22
Medlem
musttomtes avatar
Åh sitter här och ska kolla på youtube och jag får inte en enda film att fungera, bara små klipp i någon sekund och så stannar spelaren..

Problemet var att jag inte hade stoppat i headsetet... Kukers
Citera
2015-02-11, 17:31
Medlem
Tjenixen gott folk!

Har sökt runt på nätet efter möjlighet att till en mac kunna ladda ner ett youtube- klipp där man samtidigt kan ladda ner undertexten, eller om inte båda i alla fall kunna ladda ned texten så man får en srt. fil?

Har provat på ett par stycken som hävdar att de ska klara av detta men det har dem inte.'

Någon som vet och har erfarenhet av det?

Tack på förhand!

Mvh
Citera
2015-02-15, 00:18
Medlem
Ganonitos avatar
Någon som vet hur man gör för att autospela och dölja ett youtubeklipp samtidigt?
Citera
2015-02-15, 02:31
Bannlyst
Är det någon som vet hur man gör (om det ens går?) allt är ju så förbannat krångligt numera, men, hur byter jag namn på min kanal dvs, det webläsaren visar.

http://staging.splurgy.com/wp-content/uploads/2013/10/YouTube-Channel-Entrance.png

Går detta?
Citera
2015-02-15, 02:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Någon som vet hur man gör för att autospela och dölja ett youtubeklipp samtidigt?

Nvm, hittade hur man gjorde själv.
Citera
2015-02-15, 11:41
Bannlyst
Youtube-irritation (Den är kort, men svår)

Hej.

Är det någon som vet hur man gör (om det ens går?) allt är ju så förbannat krångligt numera, men, hur byter jag namn på min kanal dvs, det den webläsaren visar.

Namnet webläsaren visar "user/username" är inte samma namn syns om man spanar in mina klipp. Det är 2 helt skilda saker.

http://staging.splurgy.com/wp-content/uploads/2013/10/YouTube-Channel-Entrance.png

Går detta att byta? Videoklippen jag spanade in igår är out 2 date så att säga.

Det komiska är att jag bytte det där namnet nyligen, numera verkar det inte gå.
Citera
2015-02-16, 01:33
Medlem
Alecia79s avatar
Hej.

Jag har en fråga.

Är det möjligt att starta om youtube så att den glömmer allt man sökt på? Så att den inte ger förslag på liknande videos. Den ger förslag även fast man är utloggad från youtube.
Citera
2015-02-16, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alecia79
Hej.

Jag har en fråga.

Är det möjligt att starta om youtube så att den glömmer allt man sökt på? Så att den inte ger förslag på liknande videos. Den ger förslag även fast man är utloggad från youtube.

Jag tror inte detta är möjligt. Men det som är möjligt är att rensa historik. Du kan ju undvika detta genom att inte vara inloggad och köra diverse plugins i Firefox. Se länk: https://www.flashback.org/t2251072
Citera
2015-02-16, 14:29
Medlem
Mr Bs avatar
Hur går man ur partnership?

Jag blev nyfiken på vad det är och hur det ser ut, gick med men tänkte inte längre än näsan räckte att man får ögonen på sig på allt upphovsskyddat material (står ju i kontraktet). Min tanke var att så länge man inte aktiverar annonsör etc så spelar det ingen roll men de blev automatiskt aktiverade vilket jag fick plocka bort.
I alla fall så gjorde Tv4 som tredje part så klart anspråk på mitt lilla klipp av Silvana Imams psykbryt (https://www.youtube.com/watch?v=dAs86FdJ1fA) och det får de väl göra men nu syns en äcklig liten reklam annons i undre delen av klippet som jag inte kan kontrollera och jag antar att någon tjänar pengar på det?.
Citera
2015-02-18, 17:49
Medlem
serioustalks avatar
Hur får man bort det äckligt störiga gilla ogilla strimman som är högst uppe på skärmen i helskärmsläge. Den döljer en jävla massa, alltså där videons namn står inpräntad?
Citera
2015-02-18, 17:56
Medlem
Öppnar man en länk som någon postat från youtube så finns ju i högra sökfältet på youtube förslag på mer filmer. Är dessa filmer anpassade efter den person som postat och jag därmed ser vad vederbörande har för youtubehistorik så att säga? Kan man kringgå detta om jag själv postar en länk här på FB från youtube om jag googlar en låt och får en länk till youtube och klickar på den, vad för historik och förslag dyker då upp, är det random eller är de anpassade efter min sökhistorik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in