Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-04-07, 16:58
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Du ska kunna trycka på "påminn mig senare" eller liknande, för jag har fått samma skit en annan gång.

Hittar tyvärr inget "påminn mig senare" eller något i den stilen.

EDIT: Det fixade sig!!
Senast redigerad av Reggie Hamond 2013-04-07 kl. 17:09.
Citera
2013-04-07, 22:06
Medlem
jag kommenterade ett klipp på youtube som har fått över 9 miljoner tittare. Två personer kom med intressanta kommentarer som de vill att jag skulle svara på. Förut kom man direkt till kommentaren med det händer inte längre. Nu blir jag tvungen att scrolla ner för att hitta kommentaren vilket tar väldigt lång tid. Varför är det så? Någon med samma problem.
Citera
2013-04-08, 12:29
Medlem
Finalswes avatar
Vet inte riktigt vart jag ska vända mig, men jag har ett liten problem med att Youtube tror att videon
är klar innan den egentligen är klar.

Om man kollar på en video som är typ 40 min så stannar den på kanske 5 min och tror att videon är
klar. Jag trycker F5 och sidan laddas om och videon startar från 5 min och fortsätter till det har gått 40 min.

Detta kanske händer runt 2-3 gånger under en video som är 40 min, det börjar bli tröttsamt att ladda om sidan hela tiden.
Jag har använt både Chrome och Firefox, båda är lika dana.

Någon som har samma problem eller vet hur jag ska lösa detta?
Citera
2013-04-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalswe
Vet inte riktigt vart jag ska vända mig, men jag har ett liten problem med att Youtube tror att videon
är klar innan den egentligen är klar.

Om man kollar på en video som är typ 40 min så stannar den på kanske 5 min och tror att videon är
klar. Jag trycker F5 och sidan laddas om och videon startar från 5 min och fortsätter till det har gått 40 min.

Detta kanske händer runt 2-3 gånger under en video som är 40 min, det börjar bli tröttsamt att ladda om sidan hela tiden.
Jag har använt både Chrome och Firefox, båda är lika dana.

Någon som har samma problem eller vet hur jag ska lösa detta?
Youtube har ju väldigt många buggar(?), så detta är ju en liten sak av många. Jag har haft ett liknande problem då videon laddas, startas och slutar efter några minuter - efter att ha kört F5 så börjar den i slutet av klippet.. Liksom, wut?
Citera
2013-04-08, 13:40
Medlem
Finalswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Youtube har ju väldigt många buggar(?), så detta är ju en liten sak av många. Jag har haft ett liknande problem då videon laddas, startas och slutar efter några minuter - efter att ha kört F5 så börjar den i slutet av klippet.. Liksom, wut?

Jag tror jag har löst problemet nu när jag uppdaterade Till nyaste firerox, men vi får se.

Du har rätt i att youtube har många buggar. Jag kollade på en video med musik på och när
videon va klar fortsatte låten Det läskiga va att jag kollade på Ghost adventures kl 1 på natten me
Citera
2013-04-09, 17:18
Medlem
Roibots avatar
ldag när jag försöker logga in på mitt Youtube konto, så dyker följande ruta upp:

http://tinypic.com/view.php?pic=21lvhmv&s=6

Varför tvingar Google mig att slå på cookies i min webbläsare?

Använder förresten Firefox...kan någon hjälpa mig?
Citera
2013-04-09, 19:53
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Säkert någon som redan frågat men orkar inte leta igenom 40 sidor.

Vilken youtube-downloader rekommenderar ni och vart kan man ladda hem den? Gratis såklart
Citera
2013-04-10, 10:49
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstuvning
Säkert någon som redan frågat men orkar inte leta igenom 40 sidor.

Vilken youtube-downloader rekommenderar ni och vart kan man ladda hem den? Gratis såklart

Den här laddade jag ner...
http://download.cnet.com/YTD-Video-Downloader/3000-2071_4-10647340.html
Citera
2013-04-10, 14:02
Medlem
Kikade runt på Youtube idag och när jag klickade på en musikvideo så kom det upp nått storts av felmeddelande... Något i stil med server, error och så tror jag det stod något som "if you se any monkeys..." Var lite snabb med att stänga ner sidan så jag hann inte läsa klart...

Va fasen va det för något? Var det ett seriöst felmeddelande från youtube eller va det nåt skumt? Aldrig sett det förut...
Citera
2013-04-11, 20:46
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalswe
Jag tror jag har löst problemet nu när jag uppdaterade Till nyaste firerox, men vi får se.

Du har rätt i att youtube har många buggar. Jag kollade på en video med musik på och när
videon va klar fortsatte låten Det läskiga va att jag kollade på Ghost adventures kl 1 på natten me
Har samma problem, jag uppdaterade firefox och flashplayer men problemet är kvar.

Kan det vara fel i firefox? Ska testa att ladda ner chrome nu.
Citera
2013-04-11, 21:12
Medlem
64550.s avatar
Jewtube har senaste månaden velat att jag ska göra nått med mitt namn, typ byta namn till kommentarerna eller vad det är.
Den kan ploppa upp när som helst och stannar då videon/låten jag kollar/lyssnar på och finns ingen "stäng" ruta heller.
När jag försöker fylla i rutan så går det inte heller, när man skrivit i grejer, klickat sig igenom skiten så stannar den bara, händer inget när jag försöker avsluta rutan.
Rätt irriterande då den kommer efter ca varannan video.

Hur fan kan jag få bort skiten?, vill inte byta namn, kan inte byta namn, hur länge ska skiten hålla på pausa mina videos?

Tack på förhand!
Citera
2013-04-11, 21:14
Medlem
forren1s avatar
hej, när jag går in och ska se en film på youtube så blir det bara svart där filmen ska visas, använder firefox! Funkar inte med att starta om datorn eller att ominstallera flash. På internet explorer funkar det, varför?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in