Citat:
Ursprungligen postat av
lefty`
Vad har du att erbjuda istället?
Just nu gillar jag lite mer lågmälda poddar, skräcken var ju när filip hammar tipsade, ringskog-ferrada noli att gör en mer showbiz podd.. Jag tycker om Februaripodden, även Lilla Drevet men inte överförtjust i det där klämtjäcka ståuppandet de erbjuder hela tiden.
Klart Alex o Sigge har en framgångsrikpodd och med 500t lyssnare vore de konstigt att påstå något annat. Dessvärre suger det ju att lyssna på doldisar.. Man vill höra kändisar, men jag vill ha något helt annorlunda. Det var en lång period jag inte lyssnade på AoS, för att jag kom på. De är 40 år och håller på som de gör, tjänar pengar på alla lurade fanboys/girls för massa skit. Och i den fasen är jag nu också. Det är totalt meningslöst det de gör just nu.
Jag vet inte vad jag har att erbjuda istället.
Podcast Staden.
Dramaten.
OBS.
60 minuter - Framförallt avsnittet med Mellika Melouani Melani
Februaripodd
Sen det där samtalspoddiga, det är lite svårt att göra nå nytt. AoS kommer ha sina trogna lyssnare så är det. men det är fortfarande meningslöstdravel därför lyssnar jag iinte på
TSKNAS, Alla mina kamrater, eller vad fan alla olika "ståupp" poddar heter. Sånt hatar jag allra mest