2015-07-08, 15:21
Medlem
Jofs avatar
Ungefär - som jag minns det.
Sigge. Du förstår väl att du nosar på galenskap Alex? Och bra-- för podden, om nästa avsnitt kommer från din psykavdelning Alex. Vi får en inside kunskap...
Ja, man undrar ju hur vart Alex grottande i sin "mörka sidor" kommer att leda.
Citera
2015-07-08, 16:01
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ungefär - som jag minns det.
Sigge. Du förstår väl att du nosar på galenskap Alex? Och bra-- för podden, om nästa avsnitt kommer från din psykavdelning Alex. Vi får en inside kunskap...
Ja, man undrar ju hur vart Alex grottande i sin "mörka sidor" kommer att leda.

Fler lyssnare på sin höjd. Givetvis är tex historien att han körde över haren påhittad. Är också tveksam till hela episoden med den överkörda skylten. Vem fan kör över en "lekande-barn"-skylt lixom. Jag hade ringt polisen om detta skett upprepade gånger och rapporterat regnumret (som han tydligen inte noterade, av nån anledning)

Bra avsnitt för övrigt, även om anekdoter ska tas med en nypa salt är det småkul och trivsamt att lyssna på (oftast)
Citera
2015-07-08, 22:26
Medlem
swimp78s avatar
På hans berättelse lät det ju som om Alex placerat skylten en bit ut i vägen för att den skulle skapa ett sorts farthinder. Med det i åtanke får han ju räkna med att folk kör på hans skylt. det borde han förstå att man inte kan sätta ut saker i vägen
Senast redigerad av swimp78 2015-07-08 kl. 22:28.
Citera
2015-07-09, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
På hans berättelse lät det ju som om Alex placerat skylten en bit ut i vägen för att den skulle skapa ett sorts farthinder. Med det i åtanke får han ju räkna med att folk kör på hans skylt. det borde han förstå att man inte kan sätta ut saker i vägen
dessutom har ju storkapitalisterna snart köpt varenda villa där ute i glesbygden så det är väl snarare någon av hans innersta eller någon av smålänningarna ingen snackar med... som kör på skylten.
Citera
2015-07-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Är det nån som fortfarande lyssnar?!
Ja. Bara jag och drygt 500.000 till

Det bästa Sverige har att erbjuda i Podcastväg för tillfället
Citera
2015-07-09, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Ja. Bara jag och drygt 500.000 till

Nej, så är det inte alls längre. Långt i från det bästa. Vi får väl höra imorn...
Citera
2015-07-09, 22:02
Medlem
Citat:

Citera
2015-07-09, 22:09
Medlem
Citat:
Nej, så är det inte alls längre. Långt i från det bästa. Vi får väl höra imorn...

Vad har du att erbjuda istället?
Citera
2015-07-09, 22:20
Bannlyst
Citat:
Vad har du att erbjuda istället?
Just nu gillar jag lite mer lågmälda poddar, skräcken var ju när filip hammar tipsade, ringskog-ferrada noli att gör en mer showbiz podd.. Jag tycker om Februaripodden, även Lilla Drevet men inte överförtjust i det där klämtjäcka ståuppandet de erbjuder hela tiden.

Klart Alex o Sigge har en framgångsrikpodd och med 500t lyssnare vore de konstigt att påstå något annat. Dessvärre suger det ju att lyssna på doldisar.. Man vill höra kändisar, men jag vill ha något helt annorlunda. Det var en lång period jag inte lyssnade på AoS, för att jag kom på. De är 40 år och håller på som de gör, tjänar pengar på alla lurade fanboys/girls för massa skit. Och i den fasen är jag nu också. Det är totalt meningslöst det de gör just nu.

Jag vet inte vad jag har att erbjuda istället.
Podcast Staden.
Dramaten.
OBS.
60 minuter - Framförallt avsnittet med Mellika Melouani Melani
Februaripodd

Sen det där samtalspoddiga, det är lite svårt att göra nå nytt. AoS kommer ha sina trogna lyssnare så är det. men det är fortfarande meningslöstdravel därför lyssnar jag iinte på

TSKNAS, Alla mina kamrater, eller vad fan alla olika "ståupp" poddar heter. Sånt hatar jag allra mest
Citera
2015-07-09, 22:26
Medlem
Citat:
Just nu gillar jag lite mer lågmälda poddar, skräcken var ju när filip hammar tipsade, ringskog-ferrada noli att gör en mer showbiz podd.. Jag tycker om Februaripodden, även Lilla Drevet men inte överförtjust i det där klämtjäcka ståuppandet de erbjuder hela tiden.

Klart Alex o Sigge har en framgångsrikpodd och med 500t lyssnare vore de konstigt att påstå något annat. Dessvärre suger det ju att lyssna på doldisar.. Man vill höra kändisar, men jag vill ha något helt annorlunda. Det var en lång period jag inte lyssnade på AoS, för att jag kom på. De är 40 år och håller på som de gör, tjänar pengar på alla lurade fanboys/girls för massa skit. Och i den fasen är jag nu också. Det är totalt meningslöst det de gör just nu.

Jag vet inte vad jag har att erbjuda istället.
Podcast Staden.
Dramaten.
OBS.
60 minuter - Framförallt avsnittet med Mellika Melouani Melani
Februaripodd

Sen det där samtalspoddiga, det är lite svårt att göra nå nytt. AoS kommer ha sina trogna lyssnare så är det. men det är fortfarande meningslöstdravel därför lyssnar jag iinte på

TSKNAS, Alla mina kamrater, eller vad fan alla olika "ståupp" poddar heter. Sånt hatar jag allra mest

Tack för tipsen, ska spanas in
Citera
2015-07-10, 05:32
Medlem
Citat:
Tack för tipsen, ska spanas in
Spår
Obiter Dictum
Arkiv Samtal
Crazy Town
P3 Dokumentär

...
Citera
2015-07-10, 11:41
Medlem
Admiral Krags avatar
Vilken effektfull vind Hannah Ideell hade..

Jag sakna dock ett större djur som Alex unge kunde tatt ihjäl, en mjölkko tänker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in