Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
I den här tråden samlas 100% av de 2% som hatar podcasten men (av oklar anledning) fortsätter lyssna.
Det är trist då andra podcasttrådar verkar få trevliga diskussioner kring innehållet men just denna satureras av hat.
Har aldrig förstått gnället mot reklamen, ett lågt pris att betala för lite skön underhållning. Visst, ibland blir den lite mer övertydlig än annars men knappast så man högröd i ansiktet känner behov av att "skriva av sig" på flashback. De snackar om en skrivare i 30 sekunder lixom, vem fan bryr sig.
Fast du räknar ju inte in att de snackar inte om en skrivare i 30 sekunder, de spenderar 4-5 minuter till det inbakat med extremt mycket fjäsk samt att de ivolverar alla sina sponsorer i sina samtal mer eller mindre.
Multiplicera detta med att de gör reklam för 3-4 andra sponsorer + att de gör reklam för sin föreställning/vin så går det fanimig nästan 1/3 (om inte ännu mer) av podcastens längd endast till reklam
Jag tycker absolut att de ska få ha sponsorer men det finns en gräns för hur mycket man som lyssnare orkar med,gratispodcast eller inte.
Jag kan personligen säga att jag hatar alla deras sponsorer då A&S har pratat alldeles för mycket om dessa så man blir ju bara trött till slut.
Ett enkelt "Vi sponsras av IF skadeförsäkringar" är allt som behövs så länge inte IF har gett dom ett speciellt meddelande som de vill ha sagt (detta har hänt kanske fyra gånger under poddens historia).