2015-07-06, 13:57
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Han gick alltså deep i Sunday million? Min polare nämnde något om det i helgen men jag ställde mig tveksam då jag följer typ all poker men har inte hört detta. Vad nickar han på PS då?
Här är en artikel om det hela. Här kan du se finalbordet. Nick = Dybban såklart
Senast redigerad av AA-suited 2015-07-06 kl. 14:02.
Citera
2015-07-06, 17:50
Medlem
Spelar då och då , men bara några gånger numera per år. Tidigare levt på poker. Ser ju flera namn idag som för några år sedan på 0.5/1. Shit att de orkar...
Citera
2015-07-07, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Spelar då och då , men bara några gånger numera per år. Tidigare levt på poker. Ser ju flera namn idag som för några år sedan på 0.5/1. Shit att de orkar...

Haha ja det låter som att du svarvade ihop ett riktigt stabilt leverne på 0.5/1 dådå..
Citera
2015-07-08, 10:44
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Här är en artikel om det hela. Här kan du se finalbordet. Nick = Dybban såklart

Det var som fan, han är inte dålig den killen alltså... Han verkar ha överlevt första dagen i Main Event också? Det vore ju en passande slutkläm att vinna ME efter en sådan sjuk run han är på just nu.
Citera
2015-07-08, 20:33
Medlem
0ldMans avatar
Finns det planer på en mobilapp?
Citera
2015-07-08, 23:46
Medlem
Någon som har koll på hur länge man är i bannad i chatten ifall det är tillfälligt? ;D

Kallade en slowroller äckel.
Citera
2015-07-09, 00:43
Medlem
Internetkrigares avatar
Är också tillfälligt avstängd från svs chatten, det står tillfälligt men det har gått en vecka..
Citera
2015-07-09, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare1993
Någon som har koll på hur länge man är i bannad i chatten ifall det är tillfälligt? ;D

Kallade en slowroller äckel.

Olika. Du har fått mail om det och där står längden.
Citera
2015-07-11, 03:08
Medlem
Realisten73s avatar
Stämmer som nån tidigare skrivit att Simon "Dybban" Lindell har sprungit riktigt bra de senaste månaderna. Både på SvS klienten och PS klienten.
DM mästare och senast då 3:a i Sunday Million på Pokerstars.
Han är vad jag vet, fortfarande kvar i Main Event på RIO i Las Vegas. Vet dock inte exakt position.

Sen lite angående SvS klienten, mm:

# Angående SvS klienten så har bakgrunden ändrats som nån också nämnde tidigare. Förutom det så är det enda som ändrats att man kan "reservera" en plats 1 minut längre. Varför denna idiotiska ändring har jag ingen förståelse för. Var ju idiotiskt redan innan, då flera spelare satt och fuckade upp bord för andra som ville spela. Nu har dom då förlängt den tiden med 1 minut. Hel skumt.

# Har du blivit tillfälligt avstängd från chatten så har du fått ett mail med mer info om vad du skrivit som gjorde att du blivit avstängd, samt hur länge du kommer vara avstängd. Lägsta nivån är 1 vecka och högsta är permanent. Vet ej om det finns nått där i mellan.

# Det har i flera månader florerat rykten om att vissa spelare ska ha ägnat sig åt att fuska på SvS. Vilka spelarna är som har fuskat har namngetts flera ggr av olika regs i chatten. Det handlar om 3 st spelare som enligt flera har skrivit använder sig utav Skype för att tala om vilka händer dom har.
Om detta stämmer kan nog ingen mer än dom misstänkta svara på. Vet att flera har anmält dom till SvS säkerhetsavdelning, men inget verkar ha skett. Dock så har en av de tre personerna varit borta ovanligt längre från pokerklienten. De andra två misstänkta sitter i vanlig ordning alltid vid samma bord och spelar aldrig händer mot varandra.
Vilka spelarna är borde alla veta som spelar på 5/10 fullring. Om ni inte vet det så dra ett PM.

Jag personligen spelar inte på 5/10 nivå utan ligger ett par nivåer högre, så jag har aldrig lagt ner nån tid på att studera dom. Dock så har man ju hört av andra att man ska akta sig för dom, då de ibland (inte ofta) dyker upp på mina nivåer, 10/20 och uppåt. Har dock aldrig märkt av nått då, men dom är för sällan uppe på mina bord för att jag ska kunna bilda mig en uppfattning. Men när flera personer säger samma sak så kan det ju inte vara taget ur luften tänker man.

# I övrigt är det inte så mkt nytt som händer inne på klienten. Det stundar nån form av sommarturnering om nån vecka med ett inköp på 500+50 (tror jag det var).

Nå ja, ville dela med mig lite bara. Ha en fortsatt trevlig sommar och lycka till vid borden. Vi ses

Mvh Realisten73
Citera
2015-07-11, 11:19
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Stämmer som nån tidigare skrivit att Simon "Dybban" Lindell har sprungit riktigt bra de senaste månaderna. Både på SvS klienten och PS klienten.
DM mästare och senast då 3:a i Sunday Million på Pokerstars.
Han är vad jag vet, fortfarande kvar i Main Event på RIO i Las Vegas. Vet dock inte exakt position.
Enligt den här sidan (wsop officiella) är han inte kvar i turneringen. Kul att du kommer med ett stort PSA och rättar till det mesta i alla fall. Fortsätt så!
Citera
2015-07-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Enligt den här sidan (wsop officiella) är han inte kvar i turneringen. Kul att du kommer med ett stort PSA och rättar till det mesta i alla fall. Fortsätt så!
Han bubblade tyvärr 80 platser innan ITM.
Citera
2015-07-11, 14:53
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cladius
Han bubblade tyvärr 80 platser innan ITM.

Fyfan, jag hade nog haft lite ångest då med det inköpspriset, nåväl man kan inte springa bra för evigt. Poker Magaizines skribent Rikard Åberg lyckades i varje fall fixa en min cash och Diana Svensk ligger bra till med 355k, spännande spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in