2011-12-12, 21:49
Medlem
bonnlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Håller med dej, de skulle ha satt in lite lägre bord så /0.5 slipper nybörjarna!

Kan någon länka mig en support mail till SvS? Har använt mig av hemmsidan två gånger nu och har inte fått något svar på över en vecka. När ja försöker logga in står de "till konto är tillfälligt spärrat" Var god och kontakta kundservice
0770-11 11 11 så är det klart på två minuter.
Citera
2011-12-12, 22:47
Medlem
Painfields avatar
Kanske varit uppe tidigare, men...

Vem är bad-day på svs? Han krossar ta mig fan jämt när man är inne och glor.
Citera
2011-12-13, 09:42
Medlem
Vafan? Har dom bytt tillbaka nu igen? Nu kan man köpa in 80 igen på 2/4, var väl minst 160 nyss...
Citera
2011-12-14, 18:57
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfield
Kanske varit uppe tidigare, men...

Vem är bad-day på svs? Han krossar ta mig fan jämt när man är inne och glor.
Ja han är het...
Citera
2011-12-16, 11:13
Medlem
Suger rätt hårt när man som jag bara fyllt i några siffror, i all hast, vid turneringsgränser och nu upptäcker att jag inte får spela fler turneringar den här månaden. Nästa period blir det turneringsgräns 1000/vecka och 10000/månad.

Lustiga är att jag i går inte kunde registrera mig, men i dag har jag helt plötsligt EN (1!!!) hel turnering kvar att spela den här månaden.

Vad är poängen med en turneringsgräns om SvS bjuder på en turnering dagligen? Eller kan det vara så att satelliter dras av senare om man inte kvalificerade sig till en turnering?

EDIT: Misstänker nu att man inte kan regga sig till en sat om man inte har minst två turneringar kvar. Hade nog bara en sist jag testade med...
Senast redigerad av narcissist_ 2011-12-16 kl. 11:49.
Citera
2011-12-16, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Suger rätt hårt när man som jag bara fyllt i några siffror, i all hast, vid turneringsgränser och nu upptäcker att jag inte får spela fler turneringar den här månaden. Nästa period blir det turneringsgräns 1000/vecka och 10000/månad.

Lustiga är att jag i går inte kunde registrera mig, men i dag har jag helt plötsligt EN (1!!!) hel turnering kvar att spela den här månaden.

Vad är poängen med en turneringsgräns om SvS bjuder på en turnering dagligen? Eller kan det vara så att satelliter dras av senare om man inte kvalificerade sig till en turnering?

EDIT: Misstänker nu att man inte kan regga sig till en sat om man inte har minst två turneringar kvar. Hade nog bara en sist jag testade med...

Stämmer!
Citera
2011-12-16, 19:06
Medlem
storm79s avatar
hmm, får någon annan upp virusvarningar när ni försöker starta pokerklienten?
Citera
2011-12-25, 15:01
Medlem
Nån som vet om det går att upphäva "blockningen" man kan göra på sig på pokern? Har stängt av mig själv tills april..Kan jag maila dom och be dom upphäva den?
Citera
2011-12-25, 15:25
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objectivism
Nån som vet om det går att upphäva "blockningen" man kan göra på sig på pokern? Har stängt av mig själv tills april..Kan jag maila dom och be dom upphäva den?
Du får skicka in ett brev så släpper dom på spärren.

Jag har också en fråga, varför nollställs handhistoriken efter 2000 händer?
Citera
2011-12-26, 14:45
Medlem
Hej!

Fungerar HM2 eller PockerTracker3 smärtfritt på SVS? Måste man använda någon handkonverterare?

Finns det kanske någon alternativ tracker/HUD? Jag hade egentligen nöjt mig med något väldigt enkelt. Typ bara att kunna se mitt resultat överlag/resultat mot olika spelare och kunna kolla igenom spelade händer. Samt att kunna se de allra mest standard statsen i en HUD. Har för mig att det iaf fann alternativ till PT/HM till andra sidor.
Citera
2011-12-26, 15:37
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klb.
Hej!

Fungerar HM2 eller PockerTracker3 smärtfritt på SVS? Måste man använda någon handkonverterare?

Finns det kanske någon alternativ tracker/HUD? Jag hade egentligen nöjt mig med något väldigt enkelt. Typ bara att kunna se mitt resultat överlag/resultat mot olika spelare och kunna kolla igenom spelade händer. Samt att kunna se de allra mest standard statsen i en HUD. Har för mig att det iaf fann alternativ till PT/HM till andra sidor.

HM 1 fungerar iaf klockrent. Skulle gissa på att HM2 även gör det. Pokertracker har jag ingen aning om.
Citera
2011-12-27, 13:48
Medlem
ipads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
HM 1 fungerar iaf klockrent. Skulle gissa på att HM2 även gör det. Pokertracker har jag ingen aning om.

PT3 funkar bra för mig, dock funkar inte live hud:en på turneringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in