2007-06-22, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larionowskij
Vad har de att vinna på om det nu var riggat? Dom förlorar bara mer på om det vore riggat än om det inte är det(spelar antalet).

hur förlorar dom mer på om det är riggat ?
Citera
2007-06-23, 12:14
Medlem
Här debuterar jag med mitt första inlägg!

Citat:
Ursprungligen postat av sikH
Den sidan ska jag aldrig mer spela på jag har sett sjuka EN-outare som inte existerar. Satt och spelade cg och jag floppar set i Knektar, högsta på bordet och på flop var det nöten, jag bettar ut blir raisad, jag ställer all-in han synar, turn en till nia jag har kåk jag kammar hem hela skiten tänker jag, nej du han har fyrtal. Sen spelade jag en turnering, jag är relativt shortstackad och sitter på BB, jag checkar och floppen ger mig straightflush drag med 3 hjärter, jag ställer och får en blixtsyn av Kung Dam i hjärter som har floppat nästnöten, jag drar ut med en straight flush. Samma dag vittnade jag totalt 7 fyrtal, 2 royals, och 3 straight flush. (Ja jag spelade i de borden). Jag vet inte om det är normalt eller inte men det är sjuka utdragningar där. Runner-runner kåkar mot floppade set osv. Jag har tagit ut alla mina pengar därifrån och jag kommer aldrig att köra där igen för hela skiten känns riggad på något jävla sätt.

Håller med. Det känns som att man ser fler fyrtal, straight flushes och royals på den klienten. På något sätt så känns det också som att Turn oftast blir just det kort man inte vill ska dyka upp. Folk spelar även som idioter där och tycks syna vilka höjningar som helst med vilka kort som helst. Jag har också tagit ut mina pengar därifrån och kommer förmodligen sluta att spela där med.
Citera
2007-06-23, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarion
Håller med. Det känns som att man ser fler fyrtal, straight flushes och royals på den klienten. På något sätt så känns det också som att Turn oftast blir just det kort man inte vill ska dyka upp. Folk spelar även som idioter där och tycks syna vilka höjningar som helst med vilka kort som helst. Jag har också tagit ut mina pengar därifrån och kommer förmodligen sluta att spela där med.

Ja folk spelar som galningar där faktiskt...
Jag tror mest det är unga 18 - 20 års åldern som spelar där.
för varje gång jag vunnit pengar av nån / mkt pengar ) låt säga 4000 i en pott som han har raisat hela tiden.
Så när jag vinner skriver dom fittunge eller nåt liknande.
har sett många som gör det och när reagerar på det viset är det ett tecken på omoget beteende och dåliga förlorare som oftast är unga personer.
Citera
2007-06-23, 22:07
Bannlyst
Vad har ni alla för alias som lirar på svenska spels poker ?
Citera
2007-06-24, 20:08
Bannlyst
lundemo

men jag spelar inte längre för jag blir så jävla utdragen var 5te minut!
Citera
2007-06-25, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
hur förlorar dom mer på om det är riggat ?

Ehh...ingen vill spela på deras sida kanske?
Citera
2007-06-25, 12:13
Medlem
danellishs avatar
Citat:

danellish.

Men är det bara jag som upplevde att man fick über-bra kort när man spelade för första gången på Svenskaspel ?
Samma hände min polare. Vi båda fick sjukt fina kort. Och vann då pengar givetvis. Är det så att dom gör så medvetet med alla nybörjare, typ för att tagga dom (oss) att spela ännu mer ?
Citera
2007-06-25, 13:38
Medlem
Pads avatar
Citat:

padragan

Jag har precis börjat testa lite. Gillar inte alls klienten, men det är kanske en vanesak. Sen känns det lite snålt med bara 1000 i marker i början av en turnering, på AP får man ju 1500. Ångesten över att bli shortstackad och lottomomentet blir alltså större.

Spelar i princip bara sng, just nu 20kr (satte bara in 300kr för att testa), annars spelar jag på AP.
Citera
2007-06-25, 13:58
Medlem
Asons avatar
Citat:

Asone

Jag har inte upplevt det som riggat direkt. Jag tycker det är en skön pokerklient.
Citera
2007-06-25, 14:25
Medlem
Pads avatar
Finns det något stöd för någon pokerprogramvara, typ poker office på SvS?

Det vore nog rätt bra att samla lite handstatistik och se hur mina spelade händer gör sig.
Citera
2007-06-25, 15:24
Medlem
Asons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Finns det något stöd för någon pokerprogramvara, typ poker office på SvS?

Det vore nog rätt bra att samla lite handstatistik och se hur mina spelade händer gör sig.

SvS har statistikföring, dom håller koll på:

Spelade händer
Vunna händer
Sedda floppar
Vunna utan visning
Vunna om sedd flopp
Vunna efter visning

Läggning
Pass
Syn
Satsning
Höjning
Återhöjning

Läggning före flopp
Läggning på flopp
Läggning på turn
Läggning på river
Ingen läggning
Citera
2007-06-25, 16:25
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ason
SvS har statistikföring, dom håller koll på:

Spelade händer
Vunna händer
Sedda floppar
Vunna utan visning
Vunna om sedd flopp
Vunna efter visning

Läggning
Pass
Syn
Satsning
Höjning
Återhöjning

Läggning före flopp
Läggning på flopp
Läggning på turn
Läggning på river
Ingen läggning

Jo, fast jag tänkte mer på statistik av händer, går jag generellt sett plus eller minus på QK off? Bara för att ta ett exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in