2015-07-08, 18:09
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av currynamnam159
yes dom e gooooa

yep en 2mg svensk stav slår 2 st ksalol med hästlängder... :/
Citera
2015-07-08, 18:16
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
yep en 2mg svensk stav slår 2 st ksalol med hästlängder... :/

helt klart

jag har käkat bra "ksalol" men inget som kommer i närheten av svenska saker.

inte lilly eller pfizer Xanax, som ska ta sig hit hela jävla vägen från usa? jaja haha. vem tror på något sånt hära, helvete saker kan ligga i en motor på en bil i ena cyulionderna men blir endå plockat

men tydligen kommer det laster med mersk och dockar i göte hahaha nejnej.
aoutoklaverna kommer till göte och har även funnits där läääääänge så.
Citera
2015-07-08, 18:19
Medlem
neurogens avatar
Citat:
helt klart

jag har käkat bra "ksalol" men inget som kommer i närheten av svenska saker.

inte lilly eller pfizer Xanax, som ska ta sig hit hela jävla vägen från usa? jaja haha. vem tror på något sånt hära, helvete saker kan ligga i en motor på en bil i ena cyulionderna men blir endå plockat

men tydligen kommer det laster med mersk och dockar i göte hahaha nejnej.
aoutoklaverna kommer till göte och har även funnits där läääääänge så.

fast de svenska stavarna är också Pfizer iofs (pfizer köpte upp Up John för ett tag sedan)
Men ja, alla vita stavar det står Xanax på är antagligen fake.
och håller med dig, ingen annan utländsk alpra slår svenska stavar.
däremot finns det ett märke som jag gillar också, men jag kan inte komma på det just nu. ett spanskt märke.
fanns på SE när dom existerade.
Citera
2015-07-08, 18:38
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
fast de svenska stavarna är också Pfizer iofs (pfizer köpte upp Up John för ett tag sedan)
Men ja, alla vita stavar det står Xanax på är antagligen fake.
och håller med dig, ingen annan utländsk alpra slår svenska stavar.
däremot finns det ett märke som jag gillar också, men jag kan inte komma på det just nu. ett spanskt märke.
fanns på SE när dom existerade.

sa inget om det u90 har funnits i pfizer sen tidernas begynelse ju
aztrasenika flyttade sin produktion till indien från island fall du undrar vart dom svenska stessen kommer från nu för tiden.

ja det finns saker som knäcker som är från utlandet, håller med totalt :=)) men svenska läkemedelsverket ställer höga krav, o det är bra.
Citera
2015-07-08, 18:40
Medlem
currynamnam159s avatar
nej det är ju som du säger, är ju samma med faramasia, byternamn o ägare osv så alla köper upp hit o dit hela tiden
Citera
2015-07-08, 18:42
Medlem
neurogens avatar
Citat:
sa inget om det u90 har funnits i pfizer sen tidernas begynelse ju
aztrasenika flyttade sin produktion till indien från island fall du undrar vart dom svenska stessen kommer från nu för tiden.

ja det finns saker som knäcker som är från utlandet, håller med totalt :=)) men svenska läkemedelsverket ställer höga krav, o det är bra.

Yes!
ja jag vet du sa inget om det, ville bara förtydliga rent allmänt
kom på vad de spanska hette som också är fina; Kern Pharma. Saknar SE . allt kom i blister. (( RIP
Citera
2015-07-08, 18:47
Medlem
currynamnam159s avatar
Citat:
Yes!
ja jag vet du sa inget om det, ville bara förtydliga rent allmänt
kom på vad de spanska hette som också är fina; Kern Pharma. Saknar SE . allt kom i blister. (( RIP

så som det ska vara, på karta som inte ser helt cp ut äkta arabiska saker mm kan vara skitbra,
burk o karta 4life
Citera
2015-07-08, 18:52
Medlem
neurogens avatar
Citat:
så som det ska vara, på karta som inte ser helt cp ut äkta arabiska saker mm kan vara skitbra,
burk o karta 4life

ja, pakistanska tramadol 200mg depot i blister tex, hur sjukt jäkla bra som helst.
Citera
2015-07-08, 18:59
Medlem
Tablettaskens avatar
Hej alla flashbackare!

Tänkte höra med er. Tror ni det finns möjlighet att få Xanor i samband med nedtrappning utav SSRI ? Har fått ut Sobril 10MG, men tycker dom är alldeles för klena / tar lång tid innan dom verkar. Kan man kontakta VC och påpeka detta o få annat ?
Citera
2015-07-08, 19:03
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Hej alla flashbackare!

Tänkte höra med er. Tror ni det finns möjlighet att få Xanor i samband med nedtrappning utav SSRI ? Har fått ut Sobril 10MG, men tycker dom är alldeles för klena / tar lång tid innan dom verkar. Kan man kontakta VC och påpeka detta o få annat ?

bästa mot ssri utsättning är tramadol, trust me on that one. tar bort nästan samtliga symtom.
billigt också.
som svar på din fråga, har du en öppensinnad läkare och inget tidigare missbruk ser jag inget problem att dom skulle uppgradera dig till diazepam. dom går däremot inte direkt till xanor.

edit: i regel är benso inget vidare mot SSRI utsättning. det du behöver är något som har serotonerg effekt. benso och alkohol tex stimulerar GABA och det hjälper inte riktigt. Tramadol har hög serotonerg effekt och är samtidigt ångestlindrande med tanke på opioid effekten.
YMMV.
Senast redigerad av neurogen 2015-07-08 kl. 19:11.
Citera
2015-07-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Hej alla flashbackare!

Nedtrappning av ssri? Jag gick cold turkey efter ett år av ssri. Rävgift är vad det är. Men jag hade då ingen känning alls efter jag bara slutade tvärt.

I vilket fall lär du inte få xanor för det.
Citera
2015-07-08, 19:07
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Nedtrappning av ssri? Jag gick cold turkey efter ett år av ssri. Rävgift är vad det är. Men jag hade då ingen känning alls efter jag bara slutade tvärt.

I vilket fall lär du inte få xanor för det.

då hade du tur. ssri utsättning är hemsk och varar i flera veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in