2015-07-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Klart att mannen är svag ifall han blir missbrukare av alkohol eller annat. Det som fungerar bäst är att sätta stopp för kvinnliga vansinnigheter direkt och utan att behöva alkohol för det. Dessutom skall man vägra att belöna hennes sjuka beteende med försonings-sex. Det är det viktigaste, eftersom det är vanebildande. Bråkar hon, får hon sova ensam.

Självklart är det bäst att förebygga så man aldrig hamnar i en så dryg situation att våld känns som en lämplig lösning. Hur man väljer att göra det är upp till en själv så länge det sker inom lagens gränser. Om det är så att man anser att ens sambo är så jobbig att man måste ta till spriten - för i helvete, bryt upp då. Man kan ALDRIG skylla missbruk på någon annan, det är en helt oframkomlig väg.

Det är väl inte sjukt att staten ska "komma in och medla" när brott begås? Vår löjliga stat ser mellan fingrarna på alldeles för många brott, det räcker med att förövaren är blatte så är "utanförskap" en förmildrande omständighet oavsett vilken stackars 100-åring han brutalt har misshandlat och rånat. Är det det ynkliga sättet ni ser på er själva, som gnäll-blattar, oförmögna att ta ansvar för sina egna handlingar? Buhu, hon var dum, jag krossade hennes ansikte och nu ska stackars JAG straffas??

Va fan.
Citera
2015-07-08, 17:16
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Självklart är det bäst att förebygga så man aldrig hamnar i en så dryg situation att våld känns som en lämplig lösning. Hur man väljer att göra det är upp till en själv så länge det sker inom lagens gränser. Om det är så att man anser att ens sambo är så jobbig att man måste ta till spriten - för i helvete, bryt upp då. Man kan ALDRIG skylla missbruk på någon annan, det är en helt oframkomlig väg.

Det är väl inte sjukt att staten ska "komma in och medla" när brott begås? Vår löjliga stat ser mellan fingrarna på alldeles för många brott, det räcker med att förövaren är blatte så är "utanförskap" en förmildrande omständighet oavsett vilken stackars 100-åring han brutalt har misshandlat och rånat. Är det det ynkliga sättet ni ser på er själva, som gnäll-blattar, oförmögna att ta ansvar för sina egna handlingar? Buhu, hon var dum, jag krossade hennes ansikte och nu ska stackars JAG straffas??

Va fan.

Ja, eller... Buhu stackars mig nu har drömprinsen från fängelset krossat mitt ansikte... För 6,e gången. Varför är alla män svin!
Buuuhu...
Citera
2015-07-08, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Va fan.

Det bör inte vara ett brott att ge en kvinna stryk, det bör vara en skyldighet för alla män i en relation.
Citera
2015-07-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Inger
Ja, eller... Buhu stackars mig nu har drömprinsen från fängelset krossat mitt ansikte... För 6,e gången. Varför är alla män svin!
Buuuhu...

Jaha, så drömprinsen från fängelset är TVUNGEN att gå tillbaka till samma fruntimmer fastän han inte alls tycker om att misshandla henne och bara gör det för att han måste? Jag antar att han mest är som ett viljelöst djur som går på primitiva instinkter och därför är han inte riktigt ansvarig för sina handlingar - jamen, exakt som en babbe, ju!

Folk är förvisso idioter, men det är inte förbjudet och kan inte vara förbjudet heller även om man skulle önska sig nån form av reproduktionsspärr hos de helvetes dumma. Det som är förbjudet är misshandel och våldtäkt, olaga frihetsberövande osv. Att vara ett fjols är inte kriminellt.

Åter till TS grundfråga om när samhället ska sluta osv: När vi fått in tillräckligt med muslimer. Då finns goda chanser till ett samhälle som ser med 600-talets ögon på såna här "familjeangelägenheter". Inom islam är mannen i centrum och han är ett evigt offer som man måste dalta med.
Citera
2015-07-08, 17:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jaha, så drömprinsen från fängelset är TVUNGEN att gå tillbaka till samma fruntimmer fastän han inte alls tycker om att misshandla henne och bara gör det för att han måste? Jag antar att han mest är som ett viljelöst djur som går på primitiva instinkter och därför är han inte riktigt ansvarig för sina handlingar - jamen, exakt som en babbe, ju!

Folk är förvisso idioter, men det är inte förbjudet och kan inte vara förbjudet heller även om man skulle önska sig nån form av reproduktionsspärr hos de helvetes dumma. Det som är förbjudet är misshandel och våldtäkt, olaga frihetsberövande osv. Att vara ett fjols är inte kriminellt.

Åter till TS grundfråga om när samhället ska sluta osv: När vi fått in tillräckligt med muslimer. Då finns goda chanser till ett samhälle som ser med 600-talets ögon på såna här "familjeangelägenheter". Inom islam är mannen i centrum och han är ett evigt offer som man måste dalta med.

Kvinnan tofflar och erbjuder kravlöst sex?
Citera
2015-07-08, 17:47
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:

Va fan svamlar du om? Vadå tvungen att gå tillbaka till samma fruntimmer?
Citera
2015-07-08, 17:49
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det bör inte vara ett brott att ge en kvinna stryk, det bör vara en skyldighet för alla män i en relation.
Du påstår att du tycker så men jag betvivlar starkt att du vill se din dotter, syster, mor eller väninna sönderslagen pga att hon har ett jävla svin till make/pojkvän.
Citera
2015-07-08, 17:52
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:

Du är ju fan inte på riktigt... skulle aldrig drömma om att lägga hand på en person jag säger mig älska än mindre om det var mamman till mina barn.
Citera
2015-07-08, 18:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du påstår att du tycker så men jag betvivlar starkt att du vill se din dotter, syster, mor eller väninna sönderslagen pga att hon har ett jävla svin till make/pojkvän.

Det är deras jobb att göra sina män nöjda om mannen inte är nöjd förtjänar de stryk.

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du är ju fan inte på riktigt... skulle aldrig drömma om att lägga hand på en person jag säger mig älska än mindre om det var mamman till mina barn.

Ditt problem.
Citera
2015-07-08, 18:05
Medlem
Nandus avatar
Citat:

Kvinnan som vill bli misshandlad och våldtagen kommer hitta en man som gör detta. Hon väljer bort män som inte är våldsamma, åker jorden runt, till fängelser, till kulturer där kvinnomisshandel och våldtäkt är vanligt, tills hon hittar en man som gör detta. Hade inte denna mannen kommit tillbaka till samma fruntimmer och misshandlat och våldtagit henne så hade hon inte varit intresserad av honom. Självklart njuter även mannen av relationen där han får utöva makt, men han är avvikande från normen (varför det uppstår stor konkurrens om de få män som misshandlar och våldtar).
Citera
2015-07-08, 18:16
Medlem
Nandus avatar
För att vara lite mer konkret, så här tycker jag vi borde förändra samhället;

1. Gör det lagligt för män att misshandla och våldta kvinnor de är i ett förhållande med. Detta har fördelar för kvinnor som blir misshandlade och våldtagna i att ingen arresterar deras män. Det har även fördelar för kvinnor som inte blir misshandlade och våldtagna av sina män i att färre samhällsresurser läggs på ett icke-brott. Självklart får denna lagändring ingen påverkan på kvinnor som inte blir misshandlade och våldtagna av sina män.

2. Media slutar att skriva om partnermisshandel och våldtäkter som inte är överfallsvåldtäkter där gärningsman och brottsoffer inte känner varandra.

3. Bokförlag slutar ge ut böcker skrivna av kvinnor som blivit misshandlade och våldtagna av sina män.

4. Allmänheten utbildas i det faktum att alla kvinnor som misshandlas och våldtas av sin partner haft en önskan att så skulle ske, att ingen av misstag kan hamna i händerna på en våldsam man.

5. Förbjud alla organisationer som hjälper utsatta kvinnor eftersom de förstör det naturliga urvalet.

6. De som fortfarande, via t.ex. bloggar, försöker hävda att de är offer ska synas och ifrågasättas av media tills sanningen kommer fram.

7. Kvinnor som insett att de vill bli misshandlade, våldtagna och sättas på sin plats lyfts fram i media, böcker och dylikt.

Dessa 7 punkter ger alla kvinnor en ärlig chans att välja "vill jag bli misshandlad och våldtagen av min man?" istället för det löjeväckande spelet som man ser i detta klippet som jag postade innan;
https://www.youtube.com/watch?v=2_y_x-NzIlY
Citera
2015-07-08, 18:16
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Det är deras jobb att göra sina män nöjda om mannen inte är nöjd förtjänar de stryk.

Ditt problem.

Ja du Babianen jag hoppas verkligen du har hittat din drömman eller hittar! som ger dig ordentligt med stryk för att du inte gör honom nöjd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in