Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Alla kvinnor blir kåta efter att de har blivit slagna det är en automatisk reaktion. Det är som en lapdance är för för män fast mycket mer intensivt.
Här är en kvinna som beskriver det,
2) Kvinnor är inte ute efter att bli slagna i sig, de är ute efter en man som de är
rädda för. Det är bara då som man kan känna att mannen har kontroll över en. Att man riskerar att bli slagen gör att man går runt och är lite rädd hela tiden vilket gör att man är små-kåt hela tiden.
3)
Här är en kvinna som beskriver hur det fungerar,
om kvinnan inte riskerar att bli slagen då är hon inte rädd för mannen och då blir hon inte kåt på honom.
4)
Här kan du se vad kvinnan ovan anser om att män slår kvinnor,
det här är ingen ovanlig åsikt bland kvinnor även om de flesta kvinnor inte säger det högt.
Det du skriver är givetvis korrekt. Dock måste man skilja på de kvinnor som vill ha manliga män (dvs 95% till alla) som inners inne skulle gilla lite husaga och obalanserade kvinnor som ingår destruktiva förhållanden med extremt våldsamma män, den typ jag antar TS avser (en mans-typ vilken ju reducerar chansen att mannen hjälper kvinnan ta hand om barnet och i pre-välfärdssamhället minskade antalet möjliga barn eller slog henne så mycket att hon blev skadad för livet/dog).
Jag läste ngn vetenskaplig rapport som konstaterade att kvinnor som bor i osäkra miljöer föredrar våldsamma män i större utsträckning än i trygga. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette. Mekanismen är givetvis, vilket forskarna spekulerade i, att kvinnor väger risken att bli sönderslagna/lämnade mindre när miljön är osäker och de vill ha ngn som skyddar dem i större utsträckning.
Komiskt nog gör det ju att blattar (med typiskt aggressivt machobeteende) blir mer åtrovärda ju mer blattigt samhället blir. Den positiva effekten är ju att den generiske inhemska tönten måste rycka upp sig.
Sedan att göra som prakt-WT-brudar att dras till kriminella, är ju en överslagshandling, då det leder till mer problem än det skyddar emot. Där är det fädernas uppgift att godkänna mannen för att väga upp kvinnors dåliga omdöme, men i "moderna familjer" är fäderna ofta frånvarande eller muppiga liberaler som tror på individualismen.
Där är brytpunkten mellan blattar och svenskar väldigt stor. Araber etc. godkänner inte vem som helst till sina döttrar, medan töntsvennen ser mellan fingrarna på om dottern blir tryckt av en halvkriminell neger, även om han är emot det, men helt enkelt är för töntig för att slå dottern på käften när hon vägrar lyda råd. Behövs inga balkongkast, räcket med en skarp örfil.
Jag förstår verkligen inte hur folk kan låta sina egna värderingar gå ut över sina barn.