2015-07-08, 18:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja du Babianen jag hoppas verkligen du har hittat din drömman eller hittar! som ger dig ordentligt med stryk för att du inte gör honom nöjd!

1) Jag är väldig bra på att göra en man nöjd.

2) Här är ett till exempel på det som jag talar om, https://www.youtube.com/watch?v=-xcaLrB8iWc jämför det ni ser i videon med ett PK-förhållande.
Citera
2015-07-08, 18:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag är väldig bra på att göra en man nöjd.

2) Här är ett till exempel på det som jag talar om, https://www.youtube.com/watch?v=-xcaLrB8iWc jämför det ni ser i videon med ett PK-förhållande.

1) Vad roligt för dig då...

2) Öh okej du länkar en musikvideo som något slags bevis? Du verkar inte förstå hur farligt det är att slå någon person, jag skulle med lätthet kunna slå ihjäl en kvinna men jag har spärrar i huvudet som stoppar mig från att bära hand på en, lika lite som jag slår en snubbe på käften på gatan... Fattar inte hur du kan försvara att man slår människor, vill man slåss kan man hålla på med kampsport.
Citera
2015-07-08, 18:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:

2) Öh okej? du länkar en musikvideo som något slags bevis? Du verkar inte förstå hur farligt det är att slå någon person, jag skulle med lätthet kunna slå ihjäl en kvinna men jag har spärrar i huvudet som stoppar mig från att bära hand på en, lika lite som jag slår en snubbe på käften på gatan... Fattar inte hur du kan försvara att man slår människor, vill man slåss kan man hålla på med kampsport.

1) Det är en fan video som en kvinna har gjort,

Citat:
I like Skylar Grey's voice better than Rihanna's (and Skylar Grey is the original author of "Love the Way You Lie"). So I mixed the official "Love the Way You Lie pt.2" by Eminem and Rihanna with Skylar Grey's original version of the song by using Virtual DJ and made a music video for it on iMovie. The clips used are from the music video of "Love the Way You Lie (pt. 1)."

varför har en kvinna gjort en fan video till den här låten med de delar som hon gillar bäst? Vilka delar är det som hon gillar bäst?

2) Det här är gjort för att appelera till kvinnor, titta på spänningen, dramatiken, sexet, jämför det med ett förhållande med en mes.

3) Här är en musik video som gör det, https://www.youtube.com/watch?v=Ahha3Cqe_fk det här beskriver hur kvinnor tänker. Alltså konceptet rolig man vs tråkig man.

3) Det är rough trade. De här kvinnorna säger samma sak, http://www.buzzfeed.com/mjs538/horrible-reactions-to-chris-brown-at-the-grammys
Citera
2015-07-08, 19:00
Medlem
Nandus avatar
Citat:

2) Öh okej du länkar en musikvideo som något slags bevis? Du verkar inte förstå hur farligt det är att slå någon person, jag skulle med lätthet kunna slå ihjäl en kvinna men jag har spärrar i huvudet som stoppar mig från att bära hand på en, lika lite som jag slår en snubbe på käften på gatan... Fattar inte hur du kan försvara att man slår människor, vill man slåss kan man hålla på med kampsport.

Rihanna är en vår moderna världs befriade feministikoner och när hon själv får välja så väljer hon en man som misshandlar henne. Musikvideor, filmer och musik visar vad folk värdesätter. Speciellt intressant är det när kvinnor producerar kultur då de är mer fokuserade på vad de personligen vill ha.

Här är två filmer regisserade av kvinnor:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Night_Porter
https://en.wikipedia.org/wiki/Swept_Away_(1974_film)

Sammanfattningar; 1. Förintelseöverlevande kvinna letar upp nazisten som torterade henne för att återuppleva det. 2. Rik kvinna blir fast på öde ö med en fattig man som varit hennes anställda, han misshandlar och våldtar henne tills hon lyder honom.

Här är två filmer regisserade av män:
https://en.wikipedia.org/wiki/Love_Actually
http://www.imdb.com/title/tt1478338/

Sammanfattning; jag vet faktiskt inte, har inte bemödat mig att läsa, men jag antar att det är en massa gullgull i båda filmerna.
Citera
2015-07-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det bör inte vara ett brott att ge en kvinna stryk, det bör vara en skyldighet för alla män i en relation.

Om din son eller bror skulle misshandla min syster eller dotter så skulle jag med största sannolikhet slå ihjäl honom. Det är min rättighet.
Citera
2015-07-08, 19:09
Medlem
Nandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Om din son eller bror skulle misshandla min syster eller dotter så skulle jag med största sannolikhet slå ihjäl honom. Det är min rättighet.

Om din syster eller dotter hade blivit misshandlad hade hon själv velat bli misshandlad och då hade du varit the bad guy som kommer och förstör allt. Om din syster eller dotter inte hade velat bli misshandlad hade så inte skett.
Citera
2015-07-08, 19:19
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Känner du till ett enda sådant fall?
I fall en man "förföljer" kvinnan, tror jag snarare att han "förföljer" sina barn. Självklart vill han inte låta ett psykfall ta hand om barnen. Där är det sjukt att INTE göra allt i sin makt.
så du inbillar dig att du har makten över kvinnan och när du inte har det så är hon psykiskt sjuk eller va?
resten orkar knappt läsa.
Citera
2015-07-08, 19:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami

Nej det skulle du inte för att kvinnan skulle slå ihjäl dig först. Kvinnor skyddar alltid de män som slår dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Om din syster eller dotter hade blivit misshandlad hade hon själv velat bli misshandlad och då hade du varit the bad guy som kommer och förstör allt. Om din syster eller dotter inte hade velat bli misshandlad hade så inte skett.

Ja exakt ingen kvinna blir slagen om hon inte vill det. Det är inte OK för andra att lägga sig i, sådana kvinnor skyddar nästan alltid sina män. Här har jag postat belägg för det, (FB) Tråden om civilkurage - brukar ni ingripa då brott begås?

Citat:
What usually happens is the victim assumes the role of the aggressor, turns on the police officer in essence to rescue the abuser or the victim from the police officer," said Grossi.
Senast redigerad av Babianen 2015-07-08 kl. 19:36.
Citera
2015-07-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jag vet inte om du skojar eller om du är så här blind i vardagen på riktigt?

"Nästan inga", man läser snarare dagligen om kvinnor som blir överfallna och våldtagna av i synnerhet invandrare. Inte sällan rör det sig om gruppvåldtäkter dessutom.

Dessvärre hittar jag bara statistik för 2013 hos BRÅ, men det har ju knappast blivit färre än var det var då.

Vad sägs om detta...

Brottsplats -

Allmän: 36 %
Arbete/skola: 31%
Bostad: 21%

Relation till gärningspersonen -

Helt okänd: 56%
Bekant: 33%
Närstående: 11%

https://www.bra.se/bra/brott-och-statistik/valdtakt-och-sexualbrott.html

Nu rör sig denna rapport om sexualbrott vilket innebär ofredande, tvång och våldtäkt.

Med tanke på att allmän plats tillsammans med en helt okänd individ inte innebär överfall?

Du läser brå fel.

Tabellerna du citerar handlar om sexualbrott. Dvs en uppsjö andra typer av brott + våldtäkt.
Just våldtäkt har en majoritet av närstående, parnters, ex partners och bekanta.
Citera
2015-07-08, 19:45
Medlem
Babianens avatar
Här är mer belägg,

Citat:
Why do women insist on protecting and defending their abusers? The singer, Rhianna recently cried and boo-hoo’d to Oprah over her abuser, Chris Brown. She told Oprah that he needs help.

Citat:
Now we have PUNK, Tony Farmer’s girlfriend in court snotting and sniffling over him, claiming that he—–a star high school basketball player who was caught on tape beating the crap out of her, needs “help”.

Citat:
Video #2 – Check out the beaten and battered girlfriend pleading his case before the judge.

To be honest with you, he needs to work on his acting skills. There was nothing genuine about that fainting spell. That was a plea for sympathy. Don’t feel sorry for him, please. This woman beater dragged his girlfriend across a parking lot by her hair, took her property and beat her as she cowered in a corner, helpless.

dra era egna slutsatser.
Citera
2015-07-08, 20:05
Medlem
Jag kan bara bekräfta det TS säger. De gånger jag haft sex i sömnen med flertalet kvinnor så har de vandrat på moln dagen efter och jag har varit deras gud. De tillfällen som de fått mig rosenrasande (händer sällan) så har det blivit rejält fuktigt i deras trosor. Många av kvinnorna har även erkänt att de har sexfantasier om att bli våldtagna. Handklovar, rep m.m. förstärker denna fantasi så de som gillar dessa tillbehör är garanterat villiga för att bli våldtagna.

Jag är väldigt säker på att majoriteten av samtliga kvinnor vill bli behandlade som små luder både i och utanför sängen. Dock går detta helt emot mina principer eftersom jag är civiliserad men jag skulle kunna få hur mycket fitta som helst om jag blev en degenererad halvapa.
Senast redigerad av Cuneiforme 2015-07-08 kl. 20:25.
Citera
2015-07-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Inger
Va fan svamlar du om? Vadå tvungen att gå tillbaka till samma fruntimmer?

Om han inte väljer att återuppta förhållandet med samma fruntimmer så blir det ju inte samma fruntimmer han slår om och om igen. Hur svårt är det att förstå? Vet han att deras relation är ett destruktivt kaos där han "drivs till" att dricka sprit och utöva våld så ska han väl ge fan i den kärringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in