2015-07-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Ja man behöver nog vara minst en 8:a för att ha en chans verkar det som. Hur är Tinder?

Tinder upplever jag som svårast. Aldrig träffat någon därifrån.

Kan du inte testa happypancake?
Citera
2015-07-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Tinder upplever jag som svårast. Aldrig träffat någon därifrån.

Kan du inte testa happypancake?

Har testat HP, där fick man mest gillade bilder o tjejer som skrev först, men att därifrån ta det till o träffas verkar svårt.
Citera
2015-07-04, 21:19
Medlem
Har också upptäckt att en stor del av tjejer laddar upp lättklädda bilder på sig. Men det behöver inte betyda att de är slampor. De kanske gör det för att få killars uppmärksamhet

Tjejer har sina krav. Får man inte svar så uppfyller man inte kraven helt enkelt
Citera
2015-07-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Har också upptäckt att en stor del av tjejer laddar upp lättklädda bilder på sig. Men det behöver inte betyda att de är slampor. De kanske gör det för att få killars uppmärksamhet

Tjejer har sina krav. Får man inte svar så uppfyller man inte kraven helt enkelt

Nej det var inte så jag menade heller, men för mig är det lika med ett stort bekräftelsebehov.
Citera
2015-07-04, 23:28
Medlem
Citat:
Har testat HP, där fick man mest gillade bilder o tjejer som skrev först, men att därifrån ta det till o träffas verkar svårt.

Har 0 besök där hahaha
Citera
2015-07-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Har 0 besök där hahaha

Omöjligt att du har 0. Jag är ful o har tillochmed.
Citera
2015-07-05, 13:37
Medlem
SparkMans avatar
Det är bättre att gå ut på krogen som kille om man ska hitta något fruntimmer.

Jag skapade nyligen (för två veckor sedan) ett Badoo-konto (igen) för att få bilder betygsatta där jag poserar i lite nya klädstilar. Dock har sidan ändrats en del jämfört med när jag var medlem senast så det som nu kallas för "fotorejting" verkar kräva 50 röster för att få ett betyg? Hur man röstar eller får sina röster har jag dock ingen aning om. Än så länge har de mest röstade bilderna ca 30 röster kvar...

Hur som helst. Än så länge har jag 6,00 i profilscore. Efter att ha läst några sidor tillbaka är detta tydligen väldigt bra för att vara kille. Men är det några tjejer som skriver till mig? Nej! Eller jo, det har ju faktiskt varit 4 stycken senaste dygnet, samt en bög... men det har inte varit någon av dessa som har fångat mitt intresse av förklarliga skäl.

Jag ser visserligen bättre ut i verkliga livet än på bilder. På krogen söker tjejer (som jag till utseendet skulle bedöma vara mellan 7-9, observera att utseendet inte är allt!) kontakt med mig efter lite alkohol i blodet (alkohol i deras blod alltså, jag är nykterist). Men på Badoo så måste jag själv vara den som jagar ifall jag ska hitta någon. Då kan jag vara glad ifall det jag hittar är något jag skulle klassa som 2-4.

Däremot kan jag komma med ett bra tips. Satsa på att träffa nya vänner istället. Nya killkompisar som verkar vara ungefär i samma "klass" som ni själva. Som ni kan umgås med, eventuellt festa med och även gå ut på krogen tillsammans med för att söka efter kvinns. Det är helt klart mer attraktivt att som kille ha sällskap än att vara ute själv.

Lycka till!
Senast redigerad av SparkMan 2015-07-05 kl. 13:40.
Citera
2015-07-05, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Det är bättre att gå ut på krogen som kille om man ska hitta något fruntimmer.

Jag skapade nyligen (för två veckor sedan) ett Badoo-konto (igen) för att få bilder betygsatta där jag poserar i lite nya klädstilar. Dock har sidan ändrats en del jämfört med när jag var medlem senast så det som nu kallas för "fotorejting" verkar kräva 50 röster för att få ett betyg? Hur man röstar eller får sina röster har jag dock ingen aning om. Än så länge har de mest röstade bilderna ca 30 röster kvar...

Hur som helst. Än så länge har jag 6,00 i profilscore. Efter att ha läst några sidor tillbaka är detta tydligen väldigt bra för att vara kille. Men är det några tjejer som skriver till mig? Nej! Eller jo, det har ju faktiskt varit 4 stycken senaste dygnet, samt en bög... men det har inte varit någon av dessa som har fångat mitt intresse av förklarliga skäl.

Jag ser visserligen bättre ut i verkliga livet än på bilder. På krogen söker tjejer (som jag till utseendet skulle bedöma vara mellan 7-9, observera att utseendet inte är allt!) kontakt med mig efter lite alkohol i blodet (alkohol i deras blod alltså, jag är nykterist). Men på Badoo så måste jag själv vara den som jagar ifall jag ska hitta någon. Då kan jag vara glad ifall det jag hittar är något jag skulle klassa som 2-4.

Däremot kan jag komma med ett bra tips. Satsa på att träffa nya vänner istället. Nya killkompisar som verkar vara ungefär i samma "klass" som ni själva. Som ni kan umgås med, eventuellt festa med och även gå ut på krogen tillsammans med för att söka efter kvinns. Det är helt klart mer attraktivt att som kille ha sällskap än att vara ute själv.

Lycka till!

Fyra stycken har alltså skrivit helt med eget initiativ? Inte alls illa faktiskt jag har också profilscore runt 6. Jag måste dock besöka tjejernas profil för att de ens ska veta att jag finns. Eftersom man måste typ betala för att hamna på "mest synliga"-listan. Annars syns man inte typ :P
Citera
2015-07-05, 14:16
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Fyra stycken har alltså skrivit helt med eget initiativ? Inte alls illa faktiskt jag har också profilscore runt 6. Jag måste dock besöka tjejernas profil för att de ens ska veta att jag finns. Eftersom man måste typ betala för att hamna på "mest synliga"-listan. Annars syns man inte typ :P
Alltså, klart man måste ge tjejerna en liten hjälp på traven och visa att man finns. Ligger man på plats 35.000 i sökresultatet så får man självklart gå in på deras profiler. Jag testade att gå in på samtliga "online nu" i mitt närområde under morgonen. Handlade om kanske ett hundratal.

Spammade *klick* *backspace* *klick* *backspace* tills jag hade besökt alla. Alltså varje besök varade i max en sekund. Slutade alltså med att 4 stycken tjejer (som jag inte ansåg vara attraktiva) gillade och skrev till mig.
Citera
2015-07-05, 17:39
Medlem
Profil-score har ingenting med bilderna att göra eller? har 5,40 där.
Citera
2015-07-05, 19:01
Bannlyst
Citat:
Profil-score har ingenting med bilderna att göra eller? har 5,40 där.

Det betyder att ditt ansikte är en 5,4 av 10, med andra ord du är lite mer än average du har inte så ett fult ansikte som du kanske trodde.
Citera
2015-07-05, 19:02
Bannlyst
Är det bara jag som kommer till slutsatsen att de flesta tjejer som hänger på dessa sidor lider av hybris, oavsett hur de ser ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in