2015-07-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Det betyder att ditt ansikte är en 5,4 av 10, med andra ord du är lite mer än average du har inte så ett fult ansikte som du kanske trodde.

Haha ja men kan inte se betygen på bilderna?
Citera
2015-07-05, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Haha ja men kan inte se betygen på bilderna?

Skit i betygen på bilderna. Jag har fått fullt betyg på en bild som är långtifrån och man ser inte ens ansiktet alls. Folk röstar bara på måfå där.
Citera
2015-07-05, 19:25
Medlem
Citat:
Skit i betygen på bilderna. Jag har fått fullt betyg på en bild som är långtifrån och man ser inte ens ansiktet alls. Folk röstar bara på måfå där.

Ja okej men profil-scoren säger väl ingenting heller egentligen?
Citera
2015-07-05, 19:37
Bannlyst
Citat:

Det enda sättet du kan få reda på om dessa saker säger någonting är när tjejerna från sidan har din kuk i sina hål. Förstår du?
Citera
2015-07-05, 19:42
Medlem
Citat:
Det enda sättet du kan få reda på om dessa saker säger någonting är när tjejerna från sidan har din kuk i sina hål. Förstår du?

Ska göra mitt bästa , men ansiktet sätter nog stopp tyvär
Citera
2015-07-05, 19:52
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ska göra mitt bästa , men ansiktet sätter nog stopp tyvär
Om ditt utseende inte skulle vara tillräckligt tilltalande så får du kompensera detta med något annat som tilltalar tjejer. T.ex. en snygg kropp, en snygg/passande frisyr eller snygga och matchande kläder av lite dyrare märken. Detta kombinerat med ett bättre självförtroende (som du får genom din makeover) kommer få dig att flockas av brudar (åtminstone irl).
Citera
2015-07-05, 19:55
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Profil-scoren är ett mått på hur många som har gillat dig jämfört med hur många som inte gjort det (typ?).
Citera
2015-07-05, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Profil-scoren är ett mått på hur många som har gillat dig jämfört med hur många som inte gjort det (typ?).

Ja det verkar så, fått till en dejt direkt fick ja ju typ men där blev man ju dissad totalt Trist att man inte ser ut som på bild i verkligheten, även om ja är ful på bild med.
Citera
2015-07-05, 20:54
Medlem
Prodelins avatar
Jag fick 6 tjejer som messade mig direkt efter jag reggat mig på sidan och frågade om jag ville gå ut och käka och mysa i sängen senare, dock var allihopa fula singelmorsor.

Man märker direkt när man ändrar sökresultat att nånstans kring 30 så förfaller dom flesta tjejer i utseende.
Citera
2015-07-06, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Jag fick 6 tjejer som messade mig direkt efter jag reggat mig på sidan och frågade om jag ville gå ut och käka och mysa i sängen senare, dock var allihopa fula singelmorsor.

Man märker direkt när man ändrar sökresultat att nånstans kring 30 så förfaller dom flesta tjejer i utseende.

Väldigt många singelmorsor på dejtingsajterna, och många verkar vara desperata. Föreslog dem verkligen "mysa i sängen"?
Citera
2015-07-06, 05:21
Medlem
Citat:
Ja det verkar så, fått till en dejt direkt fick ja ju typ men där blev man ju dissad totalt Trist att man inte ser ut som på bild i verkligheten, även om ja är ful på bild med.

Hur ser planerna vad gäller tjejer ut nu då? Ska du fortsätta försöka få till fler träffar?
Citera
2015-07-06, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Hur ser planerna vad gäller tjejer ut nu då? Ska du fortsätta försöka få till fler träffar?

Hmm vet inte. Har eventuellt en på G nu.. men vet inte om ja vill uppleva detta igen som hände sist. ..Hur ser dina planer ut ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in