2015-07-14, 19:20
  #4705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Visst är Badoo egentligen inget vidare, frågan är ju om det finns någon bättre sida dock? Facebook är väl enda jag vet som är potentiellt bättre, men det är ju ingen renodlad dejtingsida så att säga.

Hur gör du på facebook då? :s

Söker du ett namn du gillar rent allmänt, sedan random-addar du tjejerna i som ser ut att var i din ålder och attraktiv, så när dom frågar varför du addade dem så svarar du?
Citera
2015-07-14, 19:21
  #4706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Visst är Badoo egentligen inget vidare, frågan är ju om det finns någon bättre sida dock? Facebook är väl enda jag vet som är potentiellt bättre, men det är ju ingen renodlad dejtingsida så att säga.

Är du fortfarande kvar på Badoo? Reggat av mig förlängesedan, du ser bra ut alltså?
Citera
2015-07-15, 02:33
  #4707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Hur gör du på facebook då? :s

Söker du ett namn du gillar rent allmänt, sedan random-addar du tjejerna i som ser ut att var i din ålder och attraktiv, så när dom frågar varför du addade dem så svarar du?

Vilket obehagligt tillvägagångssätt. Då går jag hellre ut på krogen och random-plockar någon brud.
Citera
2015-07-15, 12:36
  #4708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Hur gör du på facebook då? :s

Söker du ett namn du gillar rent allmänt, sedan random-addar du tjejerna i som ser ut att var i din ålder och attraktiv, så när dom frågar varför du addade dem så svarar du?

Nja, men tänkte väl mer på att det är ju många som är medlem där, utbudet är så att säga störst. Men tydligen ska det vara hyfsat vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Är du fortfarande kvar på Badoo? Reggat av mig förlängesedan, du ser bra ut alltså?

Jag kollade lite ja, kommer göra vissa försök om ett par månader är planen innan jag ger upp helt. Planen är en omfattande offensiv, ska försöka dels i verkligheten men även försöka med nätdejting som komplement.

Varför först om några månader undrar du kanske nu? Ja, försöker arbeta med utseendet lite eller vad man nu ska kalla det för. Kör på med diet för att öka definitionen i ansiktet, inte för att jag är i så dålig form nu, men lite mer definition i ansiktet är väl tanken. Har även lite andra saker som kanske är lite privata att skriva ut här
Citera
2015-07-15, 18:49
  #4709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Nja, men tänkte väl mer på att det är ju många som är medlem där, utbudet är så att säga störst. Men tydligen ska det vara hyfsat vanligt.



Jag kollade lite ja, kommer göra vissa försök om ett par månader är planen innan jag ger upp helt. Planen är en omfattande offensiv, ska försöka dels i verkligheten men även försöka med nätdejting som komplement.

Varför först om några månader undrar du kanske nu? Ja, försöker arbeta med utseendet lite eller vad man nu ska kalla det för. Kör på med diet för att öka definitionen i ansiktet, inte för att jag är i så dålig form nu, men lite mer definition i ansiktet är väl tanken. Har även lite andra saker som kanske är lite privata att skriva ut här

Vad kan du förändra i ditt ansikte ens?
Citera
2015-07-15, 18:57
  #4710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Vad kan du förändra i ditt ansikte ens?

Få bort finnar, få bort pormaskar, raka sig, spara skägg, fixa mustasch, byta frisyr. Vi har oändliga många val vad gäller hur vi vill se ut i ansiktet.
Citera
2015-07-15, 19:01
  #4711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Få bort finnar, få bort pormaskar, raka sig, spara skägg, fixa mustasch, byta frisyr. Vi har oändliga många val vad gäller hur vi vill se ut i ansiktet.

Jag pratar om ansiktsdragen, har man inget vackert ansikte hjälper inte smådetaljer ett dugg, en man med snyggt ansikte kan ha vilken frisyr som helst i princip o ändå vara snygg.
Citera
2015-07-15, 19:02
  #4712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Jag pratar om ansiktsdragen, har man inget vackert ansikte hjälper inte smådetaljer ett dugg, en man med snyggt ansikte kan ha vilken frisyr som helst i princip o ändå vara snygg.

Fast ansiktsbehåring kan göra en hel del faktiskt. Inte för alla kanske, men för en del "som betraktas som fula". Även om benämningen ful är objektiv.
Citera
2015-07-15, 19:12
  #4713
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Ett ansikte är inte så avgörande som ni tror. En god hunkkropp kan kompensera ett sämre ansikte ganska bra.
Citera
2015-07-15, 19:54
  #4714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HunkAnsiktet
Ett ansikte är inte så avgörande som ni tror. En god hunkkropp kan kompensera ett sämre ansikte ganska bra.

Kanske om man är bodybuilder, men vem orkar hålla på med sånt?
Citera
2015-07-15, 19:58
  #4715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HunkAnsiktet
Ett ansikte är inte så avgörande som ni tror. En god hunkkropp kan kompensera ett sämre ansikte ganska bra.
Jag var med om en rätt kul på stan tidigare i kväll. Satt på en servering och tog en bira med en polare efter jobbet. Fick ett meddelande på badoo från en främmande tjej "du är hunkig, gillar du heineken". Då hade hon tydligen hittat mig genom folk i närheten funktionen. Såg mig omkring och lyckades få syn på henne, hon satt ca 40 m från vårt bord. Bytte nummer sen drog jag och polarn vidare.
Citera
2015-07-15, 20:06
  #4716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Vad kan du förändra i ditt ansikte ens?

Inte särskilt mycket kanske, men kan väl få lite mer definition i ansiktet kanske. Tanken är att göra ett sista försök och skiter det sig då är planen att lägga ner det där med tjejer, ska försöka optimera möjligheterna i den mån det nu går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in