2015-07-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Okej, såg nu att jag fått ett meddelande om att jag matchade med någon. Men är det i princip ett måste att betala, kan ju inte se vem människan är.

Du kan se vem om du gillar tillbaka. Så på så sätt är det som Tinder.
Citera
2015-07-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Är man ful i ansiktet ligger man inte över medel på badoo. Så det kan vi avskriva. Däremot förväntar sig ofta tjejer man ska ta initiativ och vara orädd. Gör man inte det kan det tolkas som man inte är attraherad eller typ "omanlig".

Men är verkligen profil-score bilderna man röstat på i Badoo? Jag försökte men hon var bara intresserad av att gå,, sen gå hem...
Citera
2015-07-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Men är verkligen profil-score bilderna man röstat på i Badoo? Jag försökte men hon var bara intresserad av att gå,, sen gå hem...

Antingen det eller får du mycket gillningar. Vet faktiskt inte.

Ah ja, ibland är det så bara. Har med gått på misslyckade träffar. Men tycker inte du ska ge upp.
Citera
2015-07-04, 05:42
Medlem
Citat:
För mig är det kört. Hoppas det löser sig för någon av er.

Det kanske verkar vettigt just nu ja, efter den misslyckade träffen. Men biologin är inget man bara stänger av menar jag alltså.
Citera
2015-07-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Det kanske verkar vettigt just nu ja, efter den misslyckade träffen. Men biologin är inget man bara stänger av menar jag alltså.

Nej ja vet, men inte så sugen på att gå på en till dejt nu om ja får chansen då kanske samma sak händer igen, då får man ju ytterligare en bekräftelse på att ansiktet inte duger
Citera
2015-07-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Antingen det eller får du mycket gillningar. Vet faktiskt inte.

Ah ja, ibland är det så bara. Har med gått på misslyckade träffar. Men tycker inte du ska ge upp.

Står att det är gillningar... Ja okej men tror faktiskt att utseendet är det som gör att det skiter sig.
Citera
2015-07-04, 17:58
Medlem
Prodelins avatar
Jag tycker det mest är fula tjejer på Badoo, vet inte vad ni har för krav men dom kan inte vara höga precis, har kollat igenom ett antal hundra tjejer nu och alla är fula utom kanske någon enstaka som ser ok ut.
Citera
2015-07-04, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Jag tycker det mest är fula tjejer på Badoo, vet inte vad ni har för krav men dom kan inte vara höga precis, har kollat igenom ett antal hundra tjejer nu och alla är fula utom kanske någon enstaka som ser ok ut.

Tycker fan det är tvärtom väldigt snygga tjejer
Citera
2015-07-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin

Håller med Mckenzy ovan, tycker överlag det är väldigt många kvinnor som ser bra ut, även om jag personligen tycker att det är allt för många som är översminkade och för lättklädda på bilderna.
Citera
2015-07-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Håller med Mckenzy nedan, tycker överlag det är väldigt många kvinnor som ser bra ut, även om jag personligen tycker att det är allt för många som är översminkade och för lättklädda på bilderna.

Förutom en totalt praktfiasko på dejten verkar det nu helt omöjligt att få kontakt med någon?
Citera
2015-07-04, 20:38
Medlem
Citat:
Förutom en totalt praktfiasko på dejten verkar det nu helt omöjligt att få kontakt med någon?

Jag tar inte kontakt med någon kvinna längre, det är meningslöst. Besöker sidan ibland och kollar runt lite bara. Jag vet inte om det är omöjligt, men det är sällan man får svar om man skriver till någon.
Och som jag sa nyss så är allt för många översminkade och lättklädda på bilderna. Jag har lite fördomar, ja alltså vad det kan vara för sorts kvinnor.
Citera
2015-07-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag tar inte kontakt med någon kvinna längre, det är meningslöst. Besöker sidan ibland och kollar runt lite bara. Jag vet inte om det är omöjligt, men det är sällan man får svar om man skriver till någon.
Och som jag sa nyss så är allt för många översminkade och lättklädda på bilderna. Jag har lite fördomar, ja alltså vad det kan vara för sorts kvinnor.

Ja man behöver nog vara minst en 8:a för att ha en chans verkar det som. Hur är Tinder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in